Mega wijzigingen aan de matzwarte

dit soort dingen kan met ELKE motor gebeuren, het lijkt me in elk geval nuttig om regelmatig de oliedruk te controleren. Het lampje laat alleen maar zien wanneer de oliedruk helemaal weg is, een oliedrukmeter is toch best wel een nuttig instrument en laat ook zien wanneer de oliepomp versleten raakt.
 
Nou...Magna blok was dus geen optie...past niet...maar we hebben t iig geprobeerd :P

Zaterdag complete CBX ophalen...dus als het goed is volgende week weer iets beter nieuws ;)
 
En nu je het zelf opbouwt maar meteen WEL de carburateurs aanpassen aan de filters zodat je wat harder kan als 120? :+
nou...na vandaag die motor opgehaald te hebben kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat dat aan het oude blok zelf gelegen heeft...dus ik denk dat er weinig aanpassingen nodig zijn :P

Ze staan nu gezellig naast elkaar in de werkplaats...zal morgen weer eens wat piccies posten :Y
 
nou...na vandaag die motor opgehaald te hebben kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat dat aan het oude blok zelf gelegen heeft...dus ik denk dat er weinig aanpassingen nodig zijn :P

Ze staan nu gezellig naast elkaar in de werkplaats...zal morgen weer eens wat piccies posten :Y
Het "ding" wilde in iig sneller dan ik met het rijwielgedeelte prettig vond...... :N
Suc6. Ik hoop dat je er nog veel plezier van mag hebben! *O*
 
zielig he -O-

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan