megacontrole reeuwijk-oost

bart_chaos

Die hard MF'er
29 sep 2002
311
0
Goes
ter info, vanaf vanmorgen is er op de a4 richting delft een megacontrole. ik reed er net langs, ze staan er nog steeds. politie auto's en motoren pikken je vanaf rijswijk op en nemen je mee.

Ah! mooi ik moest nog naar De Lier met de motor.

Vanmiddag zagen we al een motoragent over het fietspad rijden.
Arckira zei nog dat er dan wel iets aan het handje was, dát dus.

Maar de motor is in orde dus ik hou ze wel bezig voor iedereen. is kijken of zo met een BMW ook een talud af durven ;)

Alleen Reeuwijk ??? zal wel Peulwijk-oost zijn, na Rijswijk?
Maar dat kan dan weer niet, dan moet het weer West zijn want dat is richting Delft.

Nou ik ben benieuwd of het niet de A-12 is :X

Hoe kun jij nou iets aan dit topic hebben, terwijl je net zegt dat je er niet hoeft te zijn :?

[me]Phr3ak volgt het ffkes niet helemaal ...
[/me]

;) :+
nou als iemand dan een topic maakt en het is bij mij in de buurt dan heb ik er wel wat aan duh |(

ter info, vanaf vanmorgen is er op de a4 richting delft een megacontrole. ik reed er net langs, ze staan er nog steeds. politie auto's en motoren pikken je vanaf rijswijk op en nemen je mee.

Toen ik er rond 17:00 vlak voor reed, zag ik geen politie meer. Ik zag het wel vanmorgen toen ik de A4 op draaide vanaf de Wippolderlaan (alwaar het al megadruk was en ik voornamelijk rechts en tussen auto's door heb ingehaald. Klote koekblikkers die vrolijk 80 blijven rijden en weigeren naar rechts te gaan terwijl er meer dan voldoende ruimte was :( ).

Terug
Bovenaan Onderaan