Megafoon-dempers

psychobilly

Die hard MF'er
19 aug 2006
892
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar een megafoon-demper/pijp voor een project.

Ik zoek zoveel mogelijk afbeeldingen van dergelijke herriepijpen voorzien van merkinfo en/of info waar men deze aan kan schappen.

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een megafoon-demper/pijp voor een project.

Ik zoek zoveel mogelijk afbeeldingen van dergelijke herriepijpen voorzien van merkinfo en/of info waar men deze aan kan schappen.

Alvast bedankt!

Een aantal merken megafoons van oude en nieuwe motoren:
- Vance & Hines (ik heb zelf een Pro Comp megafoon op mijn oude Z1000)
- Brock's
- Muzzys (ik zelf een megafoon op mijn ZRX1200R)
 
Dunstall Red End:

p8k2.jpg


of met conus:

80-84051.jpg


Of de megaton:

l_langemegatonachteren.jpg


demperkortemegaton.jpg


Norton Peashooter:
image.php



Peters Classic Bike Parts



Rocket Caferacerparts
 
Er is veel te koop, maar de enige echte megafoon/megaton pijp is die met de alu eindkap die los te nemen is om de demper te vullen (zie foto's hierboven).
Die heb je in een lange en korte uitvoering en ze zijn vrij kostbaar.
Ik heb destijds de mijne gekocht bij Startwin in Loenen, maar ik heb mensen al eens horen zeggen dat ze ze niet meer (kunnen) leveren...
 

Korte megaton op m'n SR500. Rocket Caferacerparts heeft ze volgens mij sowieso nog.
Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de mijne vrij matig was... na een jaar bladderde het chroom er aan het uiteinde af, en de steun brak af.

Heb nu voor m'n BMW de Dunstall's met conus gekocht, ben benieuwd *D
 
Er is veel te koop, maar de enige echte megafoon/megaton pijp is die met de alu eindkap die los te nemen is om de demper te vullen (zie foto's hierboven).
Die heb je in een lange en korte uitvoering en ze zijn vrij kostbaar.
Ik heb destijds de mijne gekocht bij Startwin in Loenen, maar ik heb mensen al eens horen zeggen dat ze ze niet meer (kunnen) leveren...

Mwah, Kees kan toch zo een setje vouwen/rollen/lassen lijkt me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan