megameet amsterdam en omstreken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justice Strike

MF veteraan
12 nov 2006
4.439
0
Amsterdam
Hoezo is er voor elke regio een megameet topic maar niet voor Amsterdam en omstreken. of zitten er op het fora geen Amsterdammers?
 
Laatst bewerkt:
nou denk dat ik beter de andere kant op kan gaan richting maarsen dan.
kom zelf uit weesp dus halfweg is beetje de verkeerde kant op.
 
Er zijn meerdere kleine groepjes dit jaar. Vorig jaar was er een erg grote groep, ook gezellig maar van mooie routes rijden is dan weinig sprake omdat dit gewoon niet goed 'past', tenzij iedereen 50 gaat rijden op 80km wegen (en wie heeft daar nou zin in :N ).

Bij BP halfweg verzamelt ditmaal 'de grote groep' waaraan iedereen kan aansluiten.

Jullie zijn natuurlijk altijd vrij om een topic met een centrale afspreekplek voor de Amsterdammers te openen voor degenen die nog niet een groepje besproken heeft want in je eentje naar Veenendaal rijden lijkt mij ook niets.
 
nou denk dat ik beter de andere kant op kan gaan richting maarsen dan.
kom zelf uit weesp dus halfweg is beetje de verkeerde kant op.


valt mee man

ik heb zelf 4 jaar in weesp gewoond en halfweg is maar 20 minuutjes van deur tot deur zeg maar
 
Amsterdammers houden niet van grote groepen mensen
da's nog wel eens anders geweest, zijn vaker met meer dan honderd man naar Megameet gereden en dat ging prima :?
waarom nu niet meer dan? daar is de megameeting toch juist voor bedoeld... dus als je met veel wilt gaan...doe je ding zou ik zeggen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan