*MegaMeeting* - 06 Mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel veel plezier allemaal vandaag.............

Het gaat voor mijj helaas niet lukken vandaag -O-
 
EVEN de olie+filter vervangen van mijn fzs1000

kreeg het oliefilter niet los, daarom even het pijpje wat ernaast zat wat ikdacht wat carterventilatie was losgehaald. bleek het een dubbelwandige pijp te zijn met olie en koelvloeistof waardoor heel het blok vol liep met koelvloeistof,

pijp terug gezet, wat 20cm het blok in loopt. niks aan de hand..dacht ik

stukje rijden, goh waarom komt er majonaise uit me carterontluchting?

weer olie aftappen..haalde er ongeveer 8liter uit.

nu zit waarschijnlijk ergens een o ring van die pijp afgeschoten ergens in het blok.


geen motormeeting voor mij dus. -O-

zo maar eens aan gaan beginnen als ik zin erin krijg.
 
Tja helaas voor girlie moet ze voor de 1e x de megameet missen '(


Wil natuurlijk vanuit t ziekenhuis waar ik nu lig, graag al jullie piccies en posermateriaal zien :9

(als t goed is komt er as vrijdag een nieuw klein KPL etje of girlietje)

Hoe was de Mega meeting 6-5-07!!


Dus hier gaan we verder *O* voor al uw piccies en filmpjes :9 :9 :9 :9 :9
 
Laatst bewerkt:
EVEN de olie+filter vervangen van mijn fzs1000

kreeg het oliefilter niet los, daarom even het pijpje wat ernaast zat wat ikdacht wat carterventilatie was losgehaald. bleek het een dubbelwandige pijp te zijn met olie en koelvloeistof waardoor heel het blok vol liep met koelvloeistof,

pijp terug gezet, wat 20cm het blok in loopt. niks aan de hand..dacht ik

stukje rijden, goh waarom komt er majonaise uit me carterontluchting?

weer olie aftappen..haalde er ongeveer 8liter uit.

nu zit waarschijnlijk ergens een o ring van die pijp afgeschoten ergens in het blok.


geen motormeeting voor mij dus. -O-

zo maar eens aan gaan beginnen als ik zin erin krijg.


:k:k

Sorry maar op het moment dat ik het las kwam dat als 1e bij me omhoog.
Je vertelt het so smeuiig:k
Neemt niet weg dat het kut voor je is.
Zie het zo.....je weet nu dat je dat niet meer moet doen en juist gereedschap (oliefiltertang) moet kopen. Scheelt een hoop ergernis ;)
Dat was/is overigens je slang/buis voor je warmtewissellaar ;)
 
hoorde net op de radio idd dat er een flitscontrole is bij venendaal op de snelweg. denk dat er wel een aantal MFers geflitst zullen worden....
 
Laatst bewerkt:
hoorde net op de radio idd dat er een flitscontrole is bij venendaal op de snelweg. denk dat er wel een aantal MFers geflitst zullen worden....

Hij stond heel goed opgesteld want hij was BIJNA niet te zien. Had je het niet geweten, dan was de kans vrij groot dat je er door gepakt was. Ik wist dat ie er stond, anders had ik 'm denk ik over het hoofd gezien (en meestal zie ik ze al wel staan langs de snelweg, maar deze stond echt 'goed' opgesteld)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan