MegaMeeting 12 september - foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.
wij hebben, (zij het helaas met moeite), afgedwongen, dat de jongens op de laptop, op school hun werk kunnen doen.
iedere keer komt dan de tegen argument dat het niet bevorderlijk zou zijn voor hun Nederlandse taalkennis maar dat is bulls.....
praktijk kennis hoef niet in alle gevallen een foutloos schrijven te hebben.
ik heb je al aangehaald het voorbeeld van dudepower.
zeker, wel in het geval waarin jij werkzaam ben. een duidelijk verslag van levensbelang kan zijn. zou toch het gebruik van een pc aan te raden zijn.
mijn laatste werkgevers, laten hun uitvoerders ook op de pc, hun dagboek verslagen maken.
dat voorkomt onleesbare verhalen, en alles is direct inleesbaar voor de leidinggevende.
Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag, ten tweede laten je zoons en jij zien dat dyslextie geen belemmering hoeft te zijn voor een carriere of goede baan.

Hoe de vreemde talenkennis bij mijn collega's weet ik eigenlijk niet. Soms moeten zij opd e PC werken, maar soms wordt er ook op papier gewerkt, vaak met bepaalde praktijktoetsen waarbij dinen getekend moeten worden. Maar goed, met wat hulp van mijn kant (ik ben ook toegewezen aan deze collega's om een of andere reden) gaan die jongens het redden, dat staat buiten kijf

fijn dat te lezen.
echt antwoorden voorzeggen ,ja dat heeft geen zin. maar korrectie's met overleg met de mannen/vrouwen is goed. :)
 
Laatst bewerkt:
dan nog een vraag.
worden de toetsen met de hand geschreven of op de pc
denk al begrepen te hebben op de pc.
in wat voor een setting?
klassikaal met een tijdslimiet?of in de vrije tijd thuis?
beheersen ze ook een 2e taal en hoe is daarin hun dyslexie?

om een voorbeeld te noemen, bij mijn thuis zijn drie van mijn zoons dyslectie's.
maar, met de Engelse taal hebben ze geen enkele moeite.
de eerste heeft zelfs een jaar pabo Engels gedaan.
maar straalde op zijn Nederlands, doet nu MCITP
\
Microsoft Certified IT Professional (MCITP)
Instituut / certificeringsorganisatie: Microsoft
Omschrijving

De Microsoft Certified IT Professional (MCITP) certificeringen zijn gericht op IT professionals die zich, met diepgaande kennis, richten op een specifieke rol. Bijvoorbeeld een Database Administrator of een Enterprise Desktop Administrator. De MCITP certificeringen gaan verder dan het kunnen toepassen van een technologie en/of platform. Ze richten zich ook op zaken als het ontwerpen van de juiste architectuur of het maken van de juiste technologie keuzes.

Tijdens het doorlopen van het pad om tot een MCITP certificaat te komen haalt u ook één of meerdere MCTS certificaten die onderdeel uitmaken van uw MCITP traject.
\
dit is een volledig in het Engels(usa)gegeven cursus/opleiding van 2,5 jaar.
met lesmateriaal met beeld en spraak,en een minimaal aan geschreven tekst.
de examens zijn schriftelijk met een multiplechoicetest
zo ook mijn 2e zoon,en de resultaten, de oudste 9en 10e de tweede 8 en 8,5.
de derde is naar afgelopen jaar geslaagd te zijn voor de opleiding ict, MBO.
begonnen met een schriftelijke opleiding psychologie.

later.


even de verjaardag van de jongste vieren 17 geworden. *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* Gefeliciteerd man ! *O* *O* *O*
*O* *O* *O* fijne verjaardag ! *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
 
en dat Engels hebben mijn kinderen geleerd door Engelstalige comic te kijken.
eerst de simpele, oa. cou and chichen,rabbit,en later op tekenfilms als aladin en schrek.
maar alles niet ondertitelt of nagesynchroniseerd.

behalve de mijne zijn alle pc hier uitgevoerd in het Engels. |( |(
kan ook nooit eens op een andere werken,loop algauw vast op de taal, snap alleen de meestgebruikte kreten in de Engels versies. :(

wat ik hiermee bedoeld te zeggen is dat ondanks de dyslexie een kind met een normaal IQ spelenderwijs het Engels machtig kan worden.

_O- _O-
 
een zinnige bijdrage leveren aan een topic ja, graag.
dus mn vraag, hoe is het deze week gegaan met je zoon?
nog iets kunnen doen met nieuwe inzichten?

Is moeilijk te omschrijven maar ik heb in mijn trainingswijze enkele van jullie tips toegepast en ik zie dat hij beter reageert op deze manier van oefenen dan voorheen.
Dus dank jullie wel voor de tips jongens !
En dat op een motor topic...

nu weer wat motor shit,


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan