Megameeting 18 mei Vertrekpunt Heemskerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maamke

MF'er
16 feb 2008
36
0
Alkmaar
Hey iedereen.

Ik kon het nergens anders vinden, maar welke mensen van boven het noordzeekanaal rijden mee richting de megameeting van 18 mei.
Het vertrekpunt is langs de A9 bij Heemskerk op het grote parkeerterrein bij tankstation.
We moeten rond 11 uur in Veenendaal zijn en het is een goed uurtje rijden, dus leek het mij het beste dat wij rond half 10 vertrekken vanaf het parkeerterrein.

Mensen die meerijden:

Maamke (ikzelf, alkmaar)
Bikerboy1980 (alkmaar)
Shadowrider (alkmaar)
 
Hey iedereen.

Ik kon het nergens anders vinden, maar welke mensen van boven het noordzeekanaal rijden mee richting de megameeting van 18 mei.
Het vertrekpunt is langs de A9 bij Heemskerk op het grote parkeerterrein bij tankstation.
We moeten rond 11 uur in Veenendaal zijn en het is een goed uurtje rijden, dus leek het mij het beste dat wij rond half 10 vertrekken vanaf het parkeerterrein.

Mensen die meerijden:

Maamke (ikzelf, alkmaar)
Bikerboy1980 (alkmaar)
Shadowrider (alkmaar)
Je mag wel wat duidelijker zijn, want er zijn er twee. Aan de oost- en aan de westkant van de A9. En vanaf allebei kan je naar de MM.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ie de akermaat bedoeld maar waarom niet aansluiten bij het haarlem en omgeving topic

die verzamelen bij de bp in halfweg
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik ook maar vanaf daar mee vertrek...

Ik zou m'n god de weg niet weten in me eentje.. :')
 
Ik bedoel inderdaad akermat, de kant richting amsterdam op.
Het zou idd kunnen dat we mee rijden met de haarlem groep, maar ik denk dat er best wel wat mensen van boven het noordzeekanaal komen, dus vandaar dat ik heemskerk erbij had gezet.

Bas
 
ik denk dat ie de akermaat bedoeld maar waarom niet aansluiten bij het haarlem en omgeving topic

die verzamelen bij de bp in halfweg


goeiemorgen :W

wij starten idd vanf de bp en jullie zijn zeker van harte welkom

maar jullie moeten zelf kijken wat jullie handiger vinden als vertrekpunt maar mochten jullie aan willen sluiten dan vind ik het zeker een goed idee

groetjes roy :W
 
Hey bedoel je de bp bij de tolweg? Dan zou ik wel met jullie mee willen rijden hoe laat gaan jullie daar weg?

bp in hafweg , weet niet of dat de tolweg is en we gaan redelijke tijd verzamelen 10 uur maar zal nog ff navragen want we gaan beetje binnendoor erheen das leuker maar wel wat langer

maar je hoort snel van me

EDIT: de tolweg is in heemskerk zag ik op google earth dus niet de BP waarvan wij starten maar je bent alsnog welkom *D
 
Laatst bewerkt:
hmmmmm ik vertrek mogelijk uit IJmuiden dan kan ik nog kiezen maar als ik het zo hoor lijkt mij de BP wat leuker een beetje binnendoor is wel leuk....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan