MEGAMEETING 2K6 Part 2 - Andel - Shell - Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

dohc

MF'er
1 okt 2005
46
0
Zoetermeer
Leuk om weer te verzamelen bij het shellstation de Andel bij Gouda. :]


Verzamelen vanaf 9.00 uur.

Vertrek om 9.30 uur naar Ac de Meern.

1 - Dohc
2 - Svijf ?
3 - Power Ranger
 
Laatst bewerkt:
Strak plan :Y

Ik heb de meeting bij AC de Meern gestart, dus wij wachten gezellig op jullie :W

He dohc, maak je openingspost eens wat mooier joh ;)
 
Yo DOHC, ik krijg net te horen dat de PPP eerst langs jullie komt, en vervolgs door naar ons gaat, misschien een idee om toch tot ongeveer 10 uur bij de andel te blijven wachten?
 
is goed,blijven we gewoon wachten tot 10.00 uur



Groetjes
Dohc,

Wij van PPP komen aanhaken in Gouda, wij vertrekken om 09.30 uur vanuit
PPP Rijswijk :P
Wordt weer een leuk kluppie samen met de Meern om mee aan te komen in Veenendaal
*O* *O* *O*

Gtz Kokkie
 
Karig presentie lijstje, terwijl we van het voorjaar amper op de parking paste. Ach met rtedelijk weer ben ik er ook weer bij :W
 
Het is de A12 van Den Haag naar utrecht, vanuit Den haag ga je voor gouda een aquaduct onderdoor. Dan heb je afslag gouda (die rij je voorbij) daarna is het na +/- 700 meter bij de eerste pomp.

Het is dus vanaf Rotterdam de A20 richting gouda en dan draai je dus vanaf de A20 de A12 op en dan duik je gelijk onder hetzelfde aquaduct door. Daarna dus na 800 rechts bij de Shell ( de parkeerplaats erachter )
 
Heb volgens mij black out... kan me niet herinneren dat er een shell zit daar aan de snelweg...weet em wel als ie gouda inrijd...
Maar oke...weet waar die moet zijn nu dus gaat goedkomen...
moet vannacht om 3.30 mn zussie op schiphol afzetten...als ik bijtijds wakker ben...count me in...
 
Mensjes even een mededeling:

Momenteel word er op de A12 bij afslag de Meern gewerkt aan de weg. Ik heb het stuk vanmiddag even gereden en het asvalt is compleet weg. Lijkt mij dus niet verstandig om juist vanaf dit punt de snelweg op te gaan. Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden en vanaf hier de snelweg te nemen.

Voor de mensen die naar AC de meern gaan; het is misschien verstandiger om binnendoor te gaan. Mensen die over de A12 komen, houd aub rekening met wegwerkzaamheden

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan