Megameeting 8 mei: Mededeling van de crew

En voor die randdebiel op de rotonde voor de mac in veenendaal met camera hoef je niet bang te zijn. It's me. De accu's zitten weer vol en de memory kaart is al leeg. Ik hebt ter zin an.
Zet me d'r deze keer goed op ;)
Buell XB12S!! Je hoort me wel aankomen *D
 
ben benieuwd hoe het dit keer er aan toe gaat... het zal mij niet verbazen dat er ook dit keer weer van die patsers zijn die ff stoer moeten komen doen en het dus voor de rest verpesten... maar ja eikels heb je overal zitten...
 
Het totaal niet boeiende gestunt(el) had van mij ook niet gehoeven vorig jaar. Helaas zullen er nu ook weer mensen meekomen die MF niet lezen. Ik vrees dat er zeker wel weer mensen zullen zijn die zich niet in kunnen houden en hoop dan ook dat men er dit maal iets van zegt voor het te laat is.

Overigens was er toen verbazend weinig politie, mede omdat ze niet wisten hoeveel mensen er wel niet zouden komen. Dat zal nu wel anders zijn, dat heeft de gemeente dus ook al laten door schemeren. Ik hoop dat het geen streetrace taferelen worden waarbij de politie je op elk klein dingetje probeert te pakken en de groep op die manier uiteen drijft.

Ik zelf twijfel nog of ik kom kijken, het is natuurlijk wel een pracht excuus om niet alle moeders en schoonmoeders af te hoeven lopen ;)
 
ha ik ben wel beetje met ivan eens, maar dat komt misschien omdat ik t wel maf vind om te zien.
volgend jaar een nieuwe lokatie met een apart gedeelte voor de waaghalzen???

of gooi ik nu wat ramen in? :]
 
Ik ga de komende dagen heel erg oefenen om 'normaal' te rijden. Want ik wil er zondag ook bij gaan zijn. Twijfel alleen nog of ik met mn bandit ga komen of toch maar ff een motor huren waar alle toeters, bellen, spiegels en schemerlampjes ed opzitten.Zaterdag avond zetten ze gelukkig nog een stuk straat voor me af zodat ik me van te voren nog even helemaal uit kan leven:p
Zondag zal ik niet gaan stunten, mij te link met al de extra aandacht,want ik kan nou niet echt zonder motor/rijbewijs.
Voor wie stunts wil zien die kan 16 mei terecht op ons wheelyday feestje in Tholen. Hopelijk tot zondag :]
 
...en houdt die trucs die iedere motorrijder denk ik echt wel weet te waarderen voor een later tijdstip o.i.d. ;)

En je denkt dat de journalisten, politie en gemeenten niet doorhebben dat er anders (zonder al die aandacht) ook geen stunts worden uitgehaald?? Verkeerde motivatie lijkt me!! :(

Denk vooral niet dat ze (journalisten, politie en de gemeenten) het forum en de meeting vanaf nu niet heel het jaar scherp in de gaten zullen houden!! B|
 
Ja, de AIVD heeft Ali-B verkeerd ingeschat, dus M-F knokploeg wordt des te strenger in de gaten gehouden :+ :P
 
Stunten doen we wel op de after party ergens in Nederland }) :]



[me]Redline Rider houd zich lekker rustig op 8 mei, als ik wil spelen doe ik het wel sávonds in Amersfoort :)
[/me]



Laten we het gezellig houden 8 mei zodat we onze traditie kunnen voortzetten.
 
Not to worry, Bananedude. MF'ers is goed volk. Ik ga naar de Mega Meeting toe met kids; dat doe ik echt niet als ik d'r geen vertrouwen in heb. Tot zondag!
 
...
Ik zelf twijfel nog of ik kom kijken, het is natuurlijk wel een pracht excuus om niet alle moeders en schoonmoeders af te hoeven lopen ;)

Ben toch benieuwd hoeveel je er dan hebt... :?
Wild guess:
1 moeder,
1 of meer stiefmoeder,
1 of meer exschoonmoeder, (van exvriendin dan dus)
1 schoonmoeder, (zal dan van huidige vrouw/vriendin zijn)
1 of meer nep-schoonmoeder. (van de vriendinnetjes naar je huidige vrouw/vriendin)

:+
 
Brainz schreef het volgende:[/b][/url]
En voor die randdebiel op de rotonde voor de mac in veenendaal met camera hoef je niet bang te zijn. It's me. De accu's zitten weer vol en de memory kaart is al leeg. Ik hebt ter zin an.

LoL, die andere randdebiel die ernaast zit zal ik zijn ;)
 
Aaaach, probeert die gemeente al die enge lui met hun herriemotoren nu weg te pesten door "verscherpt" politie toezicht in de strijd te gooien? :r

Dat ongeluk had natuurlijk nooit mogen gebeuren, dat is duidelijk.
Dat dit een uitzondering is , is dacht ik inmiddels ruimschoots aangetoond door het feit dat de Mega Meeting, bij herhaling, een van de weinige samenkomsten van een grote groep mensen is waar nooit een wanklank valt te bespeuren.

Maar toch : enge mensen, met die onheilspellende pakken en lawaai apparaten.....
Jammer dat sensatiejournalisten het gebeuren zo neerzetten.
 
Gelukt, toermotortje gehuurd voor vant weekend, staat al voor de deur, dus laat maar komen die plie-sies! dalijk eerst maar es een toertje maken om te oefenen hoe dat allemaal werkt, knipperlichten, dimlicht stadslicht grootlicht zelfs het kenteken heeft een eigen lampje. Voor als ik gevaar zie zit er zelfs een toeter op :] , hij past gelukkig wel bij m'n pak. 8-) Oh en je kunt in twee van die glazen dingetjes ook zien wat er achter je gebeurt. Wat is toeren toch mooi :Z

Tot Zondag

Ps Ik ben wel bang dat de mensen me niet aan horen komen met die standaard dempertjes zonder geluid.
 
Dat ligt eraan. Zoals je t nu omschrijft is t precies het gemis aan ballen, waar Nederland door naar de kl*ten gaat !!
En dat terwijl je wel degene bent die net veel moeite doet om je zwagertje te helpen :? :} :}

Als je ongeintereseert bent en t je allemaal geen f*ck uitmaakt hoe t op anderen overkomt en of er volgend jaar wel of niet nog eens een MM zal gaan zijn...tja, dan doe t lekker niet.
Maar dan ook niet klagen over het steeds negatiever worden van de publieke opinie tegenover dit soort meetings en tegenover de motorrijder in zijn algemeen.
Daar werk je dan zelf aan mee door een ander zijn gang te laten gaan en op die manier ook jouw reputatie naar de klote te helpen.

Je gaat voorbij aan het algemene belang, t gaat er niet om jouw je burn out te ontzeggen, het gaat erom als motorrijders onder elkaar niet het uitschot te zijn waar "men" ons voor aan (wil) zien.
Eventuele misdragingen wrijven af op alle motorrijders die aanwezig zijn. Ik ben echt niet roomser dan de paus, maar je weet van te voren dat de MM veel belangstelling heeft van journalisten dus alles wat je hun in handen geeft zal tegen je gebruikt worden.
Gebruik die aanwezigheid van die journalisten nu eens om je eigen gelijk te bewijzen. Wat is er nu mooier als een negatieve journalist die straks niet anders kan dan openlijk een stukje te schrijven zonder wanklank ??

Voor de rest....dit is een " Announcement" en geen gewoon discusie topic.
Ik laat t hierbij.
Uch, Baksteen heeft gesproken. Zie maar wat je ermee doet ;)

De MACHT van de journalist; straffeloos kleur kunnen geven en subjectief zijn
De MACHT van oom agent; zelf bepalen wat men belangrijk (lees: makkelijk) acht en hierop straffen uitdelen. Vaak is dit van hogerhand opgelegd, maar dat terzijde.

De ONMACHT van de burger; de dupe worden van bovenstaande
De ONMACHT van de burger; niets MOGEN doen, of straffe van bovenstaande

Vindt men het dan heeeeel erg gek dat de burger hiertegen in verweer komt en rebelser wordt?

Gelukkig ziet oom agent de laatste tijd steeds vaker zelf in dat men niet echt lekker bezig is. Getuige hoofdcommissarissen die onzinboetes uitschijven verwerpen, politiehon... eh bonden die vinden dat de kosten voor o.a. ontvangsten voor presidenten en hooligans (die ik gemakshalve even op hetzelfde niveau zet }) ) niet in verhouding staan tot hun taken en middelen die men ter beschikking heeft. Dus er is nog hoop.

Verwerpelijk vindt ik WEL dat men nu doodleuk zegt; ehm, burger, je moet niet langer lijdzaam toezien en het aan ons overlaten, je moet nu ook wat zelf gaan doen, en ballen tonen :z :Z Als ik dat doe, dan beland ik zelf in de bak :X

Dat kan ik niet rijmen met wat men al die tijd heeft willen voorkomen. Namelijk eigen rechter spelen.

Mag JIJ raden wat er op 8 mei gaat gebeuren; Ahum, Meneer TT, uw uitlaat maakt 10 DB teveel geluid :+ Ahum, meneer TT, dat stoppie wat u daar maakte, dat mag niet. En bij de weg, volgens mij mag die MF sticker op uw kentekenplaat niet O-)

:X

Ik wil niet vervelend zijn of in herhaling vallen B| , maar ZO kijk ik er tegen aan.

Laat ons toch, leeghoofden zitten er altijd bij, kijk maar naar voetbal. Ik meen me nog heel goed te herinneren dat Max en nog wat anderen een lompe stunter ter verantwoording riepen in Amersfoort, dus VERHOOGDE waakzaamheid van de politie mogen ze van mij gerust achterwege laten. Of ze moeten zich nuttig willen maken om de wegen af te zetten voor ons, zodat we een keer naar hartelust kunnen stunten })

Omdat TT al op zijn sokken aanvoelt wat ie 8 mei kan verwachten, gaat ie NIET naar Veenendaal. Met dank aan de journalistiek en met dank aan oom agent. Want zo wil men het kennelijk graag :z (daarnaast moet ie naar Frankrijk om te racen, maar dat terzijde :P :P ).

Gelukkig ben ik niet langer de enige anti-moraalridder en neemt de anti-beweging steeds grotere vormen aan. Tijd voor mij om moraalridder te worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de komende dagen heel erg oefenen om 'normaal' te rijden. Want ik wil er zondag ook bij gaan zijn. Twijfel alleen nog of ik met mn bandit ga komen of toch maar ff een motor huren waar alle toeters, bellen, spiegels en schemerlampjes ed opzitten.Zaterdag avond zetten ze gelukkig nog een stuk straat voor me af zodat ik me van te voren nog even helemaal uit kan leven:p
Zondag zal ik niet gaan stunten, mij te link met al de extra aandacht,want ik kan nou niet echt zonder motor/rijbewijs.
Voor wie stunts wil zien die kan 16 mei terecht op ons wheelyday feestje in Tholen. Hopelijk tot zondag :]

He Anton.

Eigenlijk is dit dus raar. Jarenlang doen we het al zo en ineens is het dan over. Waarom? Omdat het TEVEEL aandacht krijgt en ook sensatieschoppers en de pers aantrekt :Z

Ik vond dat stunten van jou altijd :} :} en is voor mij altijd een inspiratiebron geweest }) . Kennelijk moet het zo zijn 8-)

En indirect krijgt oom agent zo nog gelijk ook nog; zie je wel dat het gevaarlijk is zo'n meeting. Zou me niet verbazen dat het volgend jaar de status "bedreiging voor de st(r)aat" krijgt :z :Z (ben overigens wel benieuwd hoe groot de "afvaardiging" dit jaar zal zijn en wat de 'toon'is). Volgend jaar dan maar 100 man sterk erop af sturen 8-) , of beter nog gelijk de ME inhuren :+

Ik blijf voortaan wel lekker thuis, ok B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan