Megameeting Amersfoort => vertrek vanuit De Lucht

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
41
Breda
Net als bij de vorige megameeting willen we weer vanaf de lucht samen naar de megameeting rijden.

Verzamelen is tussen 9:30 en 10:00 bij De Lucht (langs de A2 bij zaltbommel)

Wie rijdt er allemaal mee?
- viccie
- soespoes
- firebug
- vlammetje
- pimaug
- smitherz from v-town
- motorgek
- kawa-max
- GTRcoentje
- magnaleo
- leipi
- trasher
- foutebloes
- snowflake (?)
- ...


C U all zondagochtend *D
 
Laatst bewerkt:
ik rij ook wel met jullie mee viccie is wel gezelliger met met zijn allen rijden, dan alleen rijden
 
*schop*

wie o wie rijdt er allemaal mee? Niet allemaal tegelijk mensen...
 
heb ff een beetje genoeg van de megameetings.. morgen al naar onze regionale mini-mega-meeting in Veghel.. ;)
 
Jaaaa, het weer wordt goed en ik heb wel zin in een ritje. Ik wil wel eens kennismaken met dat zooitje ongeregeld :+ en eens kijken of ik wat ideëen op kan doen voor een winterproject, dus ik zal er zijn tussen 9.30 en 10.00.

C.u.
 
Misschien ik en thrasher ook. Moet nog even wat kunnen regelen om tijd te hebben. Is bij afrit Hedel toch?

yep, is daar in de buurt. Gewoon de A2 volgen in de richting Utrecht en dan kom je vanzelf De Lucht tegen (benzinepomp+parkeerplaats)
 
Net als bij de vorige megameeting willen we weer vanaf de lucht samen naar de megameeting rijden.

Verzamelen is tussen 9:30 en 10:00 bij De Lucht (langs de A2 bij zaltbommel)

Ik neem aan dat het dan bij het tankstation is ter hoogte van 'De Lucht' richting Utrecht he :X Anders sta ik dadelijk aan de verkeerde kant te wachten... :9 |(

Ik moet nog effe vragen aan Eusje wat hij doet.... anders kom ik daar wel heen om 9.30 uur morgen ochtend
 
Ik neem aan dat het dan bij het tankstation is ter hoogte van 'De Lucht' richting Utrecht he :X Anders sta ik dadelijk aan de verkeerde kant te wachten... :9 |(

Ik moet nog effe vragen aan Eusje wat hij doet.... anders kom ik daar wel heen om 9.30 uur morgen ochtend

yep, richting utrecht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan