Megameeting mei 2010 - Foto's en Videos

Bij vertrek van de MFMM omstreeks 13:00u (richting Ede) moesten we even wachten bij de spoorwegovergang.

Daarna reed een groepje motorrijders me ronduit genadeloos voorbij... en ik reed beslist NIET LANGZAAM B|

... om vervolgens even bij een groen verkeerslicht een slaapje te doen. _O- Filmpje
 
Laatst bewerkt:
Trek je speciaal een oranje pak aan met zwart oranje helm en tot nu toe nog geen foto gezien... Zou toch moeten opvallen denk je... Maar er zullen er vast nog meer komen straks.
 
Bij vertrek van de MFMM omstreeks 13:00u moesten we even wachten bij de spoorwegovergang.

Daarna reed een groepje motorrijders me ronduit genadeloos voorbij... en ik reed beslist NIET LANGZAAM B|

... om vervolgens even bij een groen verkeerslicht een slaapje te doen. _O- Filmpje

Geweldig ook hoe we je horen lachen :)
 
Trek je speciaal een oranje pak aan met zwart oranje helm en tot nu toe nog geen foto gezien... Zou toch moeten opvallen denk je... Maar er zullen er vast nog meer komen straks.

Je bent niet de enige! :+
Zelfs ik als wandelende citroen heb mezelf nog niet gespot :+
 
kom ik net thuis, zie ik dat ik niet meer op rubber, maar op ijzerdraden heb gereden. :o
hoe zou dat toch komen? O-)

was wel weer een geslaagde MFMM :Y

....helaas heeft mijn bulletcam het na 5 jaar trouwe dienst begeven :(
Voor de tweede meeting van dit jaar ga ik sparen voor een nieuwe.

gelukkig heb ik nog wel videomateriaal van m'n videocamera :]
[me="Curver"]gaat monteren..[/me]

ben benieuwd ;)

jammer van je bulletcam, maar wel een mooie reden om de volgende meet in HD te filmen :P
 
WAS GEZELLIG op beide locaties :Y

we hebben weer een topdag gehad *O*

GroteFoto-GRK7QH8Z.jpg




Geert bedankt voor de foto :}
 
@Geert, bedankt voor de foto's, die ene samen met m'n kerel (mooi setje he :P ) en die ene van mij wandelend zonder motor (heb je niet eens zien fotograferen ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan