megameeting = moederdag (problemen?)

Moederdag begint al om 00:01 's nachts, dus kun je nog snel even op bezoek en cadeautje of bloemetje brengen, door naar de stad om te stappen. Nog even :z en dan naar de mega-meeting toe.
Als dat te weining slaap wordt of moeders is er niet zo mee eens dat je midden in de nacht op de stoep staat, ga je na afloop van de meeting. :] je even langs op de weg terug.
 
Deze moeder vindt het wel leuk om een lekker dagje te kunnen rijden als moederdagkadootje. Mijn eigen moeder is niet zo'n leuke moeder, dus die zoekt het maar uit. (en dan zeg ik het nog lief :X )
 
Fuck moeder ;) (is weer eens wat anders dan een doos met chocola)

geef mij die doos chocola maar.

vind moederdag niet iets bijzonders. leuk om een zelfgemaakt kadootje te krijgen van je kinderen, maar moet geen verplichting worden.
kom vaak genoeg even aan. en laat op een andere manier wel blijken dat ik van ze hou.(mijn ouders) ik ga hoe dan ook 9 mei naar die meeting en anders rijden ze me maar met de auto na ;)
 
Natuurlijk is moederdag wel leuk, ook zonder (dure) kado's!
Mijn meiden hadden verscheidene dingen in gedachten om op
moederdag voor mij te doen. Maar toen ze hoorden dat ik toch
wel erg graag naar de meeting wilde :] , redeneerden zij ook
dat het niet voor niets een moederdag is.
Dus ga ik eerst naar de mega-meeting en gaan we 's avonds wel lekker
met z'n 3-en uitgebreid eten. :}
En voor andere verzinsels vieren we moederdag wel op een andere
dag!!


Resultaat: Moeder blij, kinderen blij!!! *D




(Verder heb ik geen ouders meer, dus daar ligt geen 'probleem') B|
 
ga op zaterdag na je moeder met een hele flinke bos bloemen en zeg da je graag op zondag had willen komen maar dat je je motor vrienden zo wienig ziet dat dit een van de weinige momenten is om weer eens bij te kunnen praten O-)
 
Zitten een heel jaar op die dag te wachten..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Maak die ene dag later ook niet meer uit.


Hoef ik alleen niet mee aan te komen..............
 
Zitten een heel jaar op die dag te wachten.............................................................Doe wat aan je lay-out joh.......Maak die ene dag later ook niet meer uit.


Hoef ik alleen niet mee aan te komen..............

Verdingest de hele lay-out en het is irri :X

Zo'n punt is het nou ook weer niet nee, dat moederdag.
 
Mijn moeder ziet het al jaren als een verplichting haar te bezoeken. Precies de reden, waarom ik dat nooit doe...! })
 
Stuur haar een (Champagne) ontbijtservice met een excuusbriefje voor je afwezigheid, maak je misschien helemaal de blits. (Moet die service wel bij je in de buurt zitten. Maar je kunt het ook zelf i.s.m. vrienden organiseren en bezorgen. Met een beetje fantasie kun je best een leuke verrassing samenstellen.)

En voor de duidelijkheid, ik heb geen contacten met dit soort bedrijven.

Zelf zit ik er ook een beetje mee, maar ik weet nog niet of ik kom omdat ik dan net van vacantie terug ben en de dag erna zelf jarig ben, maar dat vier ik niet echt. En dat wordt mij ook weer niet in dank afgenomen.

Nou ja, zo heeft ieder weer z'n problemen.
 
Combineer deze verplichting met het aangename,

zet je moeder achterop de motor, stop een paar keer onderweg op een terrasje (of niet... }) ) en maak haar de hele dag complimentjes ;)

Dan moet het GOEDKOMEN,

Groeten,

Johannes
 
Terug
Bovenaan Onderaan