Megameeting september 2006 vanaf PPP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Omdat er alleen van de vorige "grote megameeting in mei " een topic was, en nog niet van de September megameeting open ik bij deze eentje :Y om verwarring te voorkomen _O- dus als het ff kan hier aanmelden aub :}

Verzamelen op PPP om 09.15 uur
Vertrektijd vanaf PPP 09.30 uur !!!!!! (zoals elk jaar)


Deelnemers:

Dé wegmisbruiker
Kokkie
Barry SV
Alain(de)
Newbieneo
TinusTussengas
Sparkplug Patrick
NickMan84
TwoFace B
Fave
Djoembie
203MPH

Omdat er in deze PPP topic alleen wordt bijgehouden wie er vertrekt vanuit PPP *O* is het ook nuttig om hiero ff te melden dat je komt.
** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!
Daar wordt het aantal deelnemers bijgehouden die er in totaal op de Megameeting komen.
 
Laatst bewerkt:
gaat het vrouwtje ook weer mee kokkie
Nee, helaas :N vrouwtje gaat niet mee, ze heeft een motorrit met haar werk die dag, ik ook eigenlijk, maar ik heb die afgezegd omdat ik de MF meeting leuker vindt *O* *O*
Wij vinden elkaar wel weer net zoals de vorige meeting ;) rijden in een grote groep is leuk, maar safe rijden in een grote groep is leuker :Y
Ik heb alleen mijn SP1 ingeruild voor een 2006 model Aprilia Tuono :9

Jullie gaan wel mee toch :Y :?
 
Laatst bewerkt:
zal er zijn maar op welk punt van ppp ? :X
Als je de afslag Plaspoelpolder neemt, dan zie je onderaan de afslag een groot lelijk grijs " modern" kantoorgebouw van de belastingsdienst :Y daar staan we

Mocht dit niet lukken dan wil ik wel met je afspreken om op een ander door jou aangewezen punt, en dan rij ik wel voor naar het verzamelpunt :Y geen probleem
 
Als je de afslag Plaspoelpolder neemt, dan zie je onderaan de afslag een groot lelijk grijs " modern" kantoorgebouw van de belastingsdienst :Y daar staan we

Mocht dit niet lukken dan wil ik wel met je afspreken om op een ander door jou aangewezen punt, en dan rij ik wel voor naar het verzamelpunt :Y geen probleem
geen probleem ppp is ongv 100 meter van me verwijderd :Y woon in ypenburg daarachter langs de A 13 bij de Mac *O* *D

zie je volgende :] :W week zondag
 
count me in :Y
eindelijk wat gezichten bij al die namen zien

en zorg dat two face b ook mee gaat dus dat is twee *D

:W
 
Wilde zelf ook naar de MM gaan, alleen weet nog niet met wie.
Dus als jullie het niet erg vinden, rijd ik gezellig mee.. :]

Mag als het goed is woensdag mijn motor ophalen en dan ff oefenen. :P
 
Als je de afslag Plaspoelpolder neemt, dan zie je onderaan de afslag een groot lelijk grijs " modern" kantoorgebouw van de belastingsdienst :Y daar staan we

Mocht dit niet lukken dan wil ik wel met je afspreken om op een ander door jou aangewezen punt, en dan rij ik wel voor naar het verzamelpunt :Y geen probleem

Net nog ff langsgereden omdat ik me verveelde :)
Zag niemand :(
 
Wordt er ook nog gestopt om andere op te halen, bij Gouda ofzo?
Tevens een schopje ;) :+
Dat kan altijd, moeten we alleen wel goed met gouda afspreken :Y zodat er wel iemand staat, en niet al vertrokken zijn als wij aankomen _O-
 
Ik ben makkelijk herkenbaar heb een hele grote snor + baard
Oh ben jij dat waarvan ze posters hebben hangen op de Haagse markt _O-
Als Z**k**r*l***s er zo uitzagen weten waar we op moeten letten *O*
Nu we toch bezig zijn met raadsels
 
Ik ben makkelijk herkenbaar heb een hele grote snor + baard
beard-758586.JPG


zoiets
:+
 
:W Even een vraagie, Waar of Wat is PPP?

Ik van TS van AC de Meern meeting voor de MM, en ik zie dat jullie overwegen om eerst langs gouda te gaan. Als het goed komt gouda vervolgens naar ons toe, en lijkt me leuk als jullie ook even langs droppen. Gaan we gezellig met z'n alle naar de MM *O*

TS let me know of jullie ook mee gaan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan