MegaMeeting vanaf AC de Meern!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stezz

MF veteraan
24 jan 2006
1.984
0
Maarssen
Lieve mensjes,

Binnenkort is de MegaMeeting weer, en iedereen heeft natuurlijk heel veel zin!
Vorig jaar hebben mensen op heel veel plekken in NL afgeproken om gezamelijk naar Venendaal te rijden. Ook vanaf AC de Meern is er vorig jaar de grootste groep van de hele MM vertrokken. Samengevoegd met de groep van Gouda en Amsterdam waren we alleen al met ongeveer 200 motoren.
Omdat het toen erg gezellig met z'n alle was, wil ik het deze keer weer herhalen, en wil ik met iedereen die mee wil afspreken bij AC de Meern.

Waar, Wanneer, Hoelaat?

AC de Meern, via de A12 afslag de Meern, dan zie je het al direct staan.

24-09-2006

10.00 uur

Wij wachten op de groepen die met ons meerijden tot deze aanwezig zijn. Naar schatting rijden we pas rond 11 uur bij AC de Meern weg.


Rit naar Venendaal
Het is dus de bedoeling dat we lekker met z'n alle de snelweg oprijden en ons netjes aan de snelheid houden. Er staan als ik het goed heb standaard geen flitspalen, dus ALS er mensen tussen zitten die toch harder willen gaan rijden wil ik hen vriendelijk vragen om al van tevoren vooruit te gaan rijden.

De snelweg naar Venendaal is als het goed is een 100 km/h weg, 2 baans. Vorige keer was het de bedoeling dat we alle 2 de banen in bezet zouden houden maar dat is er niet helemaal van gekomen. Als er dit keer ook bijna geen auto's rijden wil ik het dit keer weer proberen. Ik zal samen met Amin vooraan rijden en op een gegeven moment op de linkerbaan gaan rijden, te proberen dat we alle 2 de banen kunnen bezetten.


Groepen die meerijden
Megameeting september 2006 vanaf PPP
Megameeting van uit regio Westland
MEGAMEETING 2K6 Part 2 - Andel - Shell - Gouda.


Aanwezigen
1 Stezz
2 Corine-vg + aanhang
3 Keen
4 Xtra
5 thijsje82
6 Amin + aanhang?
7 leduke
8 cb400fbrik + aanhang
9 Yamapino
10 Macreal + vriendin
11 mick85
12 Yamahaskakel
13 Bonni3
14 Roytje198
15 Next!
16 hendri
17 Biondo_Dio
18 De Gids
19 Dropje73
20 WimV65
21 Eddiepeddie

Mensen die verwacht worden
- V Fred S
- Strifer -- heeft geen zin '(
- Kleintje_b
- BB
- Achi...
- Stefan-- -- Is dan op vakantie B|
- _fanatic -- Kan helaas ook niet ;(
- Dropkick
- Desmo -- Komt met de groep vanuit de Andel
- De Kawaman -- Werk dan waarschijnlijk
- Ertje -- Geen zin in de MM -O-
- Svijf
- motormutsje -- Kan niet... jaja :P
- Mercury -- Overloper gaat met andere groep B|
 
Laatst bewerkt:
U?? hmmm en dat nadat ik je een hele nacht heb lastiggevallen?
Voel me ineens heel oud '(

Wil wel op je lijstje op voorwaarde dat je dat ge-U heeeeeeeeeeeel snel achterwege laat!


verder :}
U is voor mij een algemene uitdrukking, zeg ik tegen iedereen :P

Zelfs kleintje laat het toe! *O*

Maar vergeef me, ik zal JE niet meer zo beledigen ;)
 
Ik ga ook wel naar de megameeting, maar ik ga niet over de snelweg.
Ik ga net als vorig jaar over de lekdijk het eerste stuk. Eenmaal van de lekdijk af ga ik als een oud wijf rijden, want ik heb geen zin in weer 230 euries onvrijwillige staatssponsoring net als de vorige megameeting... -O-
 
Ik ga ook wel naar de megameeting, maar ik ga niet over de snelweg.
Ik ga net als vorig jaar over de lekdijk het eerste stuk. Eenmaal van de lekdijk af ga ik als een oud wijf rijden, want ik heb geen zin in weer 230 euries onvrijwillige staatssponsoring net als de vorige megameeting... -O-
Dat was wel een goeie dan :}

Vertel ff wat meer :Y
 
Ik ga ook wel naar de megameeting, maar ik ga niet over de snelweg.
Ik ga net als vorig jaar over de lekdijk het eerste stuk. Eenmaal van de lekdijk af ga ik als een oud wijf rijden, want ik heb geen zin in weer 230 euries onvrijwillige staatssponsoring net als de vorige megameeting... -O-



Hoezo, eenmaal van de dijk af, als oud wijf rijden? Dat doe je toch altijd? _O-


:+



Anyway... Stezzvogel.. ik had je gezegd dat ik deze megameeting boycot, omdat ik niet uit italie even heen en weer ga om bij de macdonalds te zijn! Als het nou een burgerking was, zou ik het overwegen :) B|
 
put me on the list!

ik ga dus graag mee!

*O*

zet m ff tussen verwacht :o is de dag ervoor een feestje, ff checken, kom erop terug! :9
 
Ik ga ook wel naar de megameeting, maar ik ga niet over de snelweg.
Ik ga net als vorig jaar over de lekdijk het eerste stuk. Eenmaal van de lekdijk af ga ik als een oud wijf rijden, want ik heb geen zin in weer 230 euries onvrijwillige staatssponsoring net als de vorige megameeting... -O-
Als je vanaf AC de Meern een leuke binnendoor weg kent is dat prima te overwegen, maar dan moet jij dus voorrijden en nie te hard gaan. Nouwja op de lekdijk kan wel, maar dan moeten we wel in de dorpies even wachten op elkaar *O*
 
Hoezo, eenmaal van de dijk af, als oud wijf rijden? Dat doe je toch altijd? _O-


:+



Anyway... Stezzvogel.. ik had je gezegd dat ik deze megameeting boycot, omdat ik niet uit italie even heen en weer ga om bij de macdonalds te zijn! Als het nou een burgerking was, zou ik het overwegen :) B|
*O* *O* *O*

You will be missed ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan