Megameeting vanuit Amsterdam-Beter laat dan nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar N-H gaat altijd over de snelweg, en wij kunnen over de amsteldijk en tot utrecht binnendoor net als de vorige keer. Maar dan is 9:30 rijden wel een mooie tijd.


Dit klinkt dan als een strak plan! Is er iemand die alle flitsers op de route kent? Ik heb namelijk nog maar 1 keer een stukje amsteldijk gereden.

Ik hoopte dat als het wat later zou zijn, ik nog een uurtje extra slaap kon pakken aangezien ik de avond ervoor een 'Pimps and Ho's'-feestje heb bij een vriendin van me *O*
Een goede vriend van me gaat als hoertje erheen (jep, inclusief pruik en foute kleding) dus ik moet dan ff foto's maken }) _O-

maarem, 9:00 it is blijkbaar... komt wel goed hoop ik :P
 
Dit klinkt dan als een strak plan! Is er iemand die alle flitsers op de route kent? Ik heb namelijk nog maar 1 keer een stukje amsteldijk gereden.

Ik hoopte dat als het wat later zou zijn, ik nog een uurtje extra slaap kon pakken aangezien ik de avond ervoor een 'Pimps and Ho's'-feestje heb bij een vriendin van me *O*
Een goede vriend van me gaat als hoertje erheen (jep, inclusief pruik en foute kleding) dus ik moet dan ff foto's maken }) _O-

maarem, 9:00 it is blijkbaar... komt wel goed hoop ik :P

Dat lijkt me heel geinig als een vriend van je als hoertje gaat verkleden. Ben benieuwd naar de piccie :Y

Op FS kan je 'n flinke dosis koffie drinken om wakker te blijven :9

Na de MFMM kan je lekker vroeg in je bedje duiken om je slaap in te halen ;)

Tot overmorgen :W en alvast veel plezier morgenavond ;)
 
Dit klinkt dan als een strak plan! Is er iemand die alle flitsers op de route kent? Ik heb namelijk nog maar 1 keer een stukje amsteldijk gereden.

Ik hoopte dat als het wat later zou zijn, ik nog een uurtje extra slaap kon pakken aangezien ik de avond ervoor een 'Pimps and Ho's'-feestje heb bij een vriendin van me *O*
Een goede vriend van me gaat als hoertje erheen (jep, inclusief pruik en foute kleding) dus ik moet dan ff foto's maken }) _O-

maarem, 9:00 it is blijkbaar... komt wel goed hoop ik :P



Als het erg laat word kan je hem/haar toch gewoon meenemen. Dan hoeven we deze keer niet achter de opblaaspop aan te rijden. Maar weten we wel waar jij rijd
 
Prairy wil perse gaan dus als der rem gefixed is komt ze ook. Ik weet het nog niet zeker, als ik mee ga is het ivm het gezellige mfa en niet om die boring megameeting.
Megameeting hebben ik en Leeloo ook niet echt veel zin in, maar ernaartoe met MFA des te meer :} wat mij betreft rijden we ook lekker lang binnendoor en gaan daar niet heel lang rondhangen...

wij (=iedereen die meewil) gaan denk ik ook niet naar Amersfoort maar gaan lekker stukkie sturen in de omgeving (vorige keer was erg leuk langs de Lekdijk etc...) Het weer wordt super, niet te warm dus wordt een relaxte motordag wat mij betreft, :]

@X&V jammer dat jullie niet meegaan '(
@de rest, super dat jullie meegaan *O*
@Jermo, s'avonds a pimp, s'ochtends a pimp :Y
@ Gerrie, denk ik wel easier als je naar de FS komt ;)
 
Laatst bewerkt:
Megameeting hebben ik en Leeloo ook niet echt veel zin in, maar ernaartoe met MFA des te meer :} wat mij betreft rijden we ook lekker lang binnendoor en gaan daar niet heel lang rondhangen...

wij (=iedereen die meewil) gaan denk ik ook niet naar Amersfoort maar gaan lekker stukkie sturen in de omgeving (vorige keer was erg leuk langs de Lekdijk etc...) Het weer wordt super, niet te warm dus wordt een relaxte motordag wat mij betreft, :]

@X&V jammer dat jullie niet meegaan '(
@de rest, super dat jullie meegaan *O*
@Jermo, s'avonds a pimp, s'ochtends a pimp :Y
@ Gerrie, denk ik wel easier als je naar de FS komt ;)



Geen probleem, zal er op tijd zijn
 
die Foodstrip waar is dat pcies?


Het ligt in Amsterdam Zuid Oost, naast het AMC ziekenhuis en meer in de buurt van Praxis.
Heel opmerkelijk is de "toren" met reclame borden van Burger King, KFC etc.

Als je mee gaat, kan je ons aansluiten in Zaandam of bij de benzinepomp langs de A8 richting A'dam?
Misschien ook voor Stumoto en Stumota.

Morgenochtend lees ik MF wel, want ik ben de hele avond niet thuis, maar dan in Voorburg.
 
Megameeting hebben ik en Leeloo ook niet echt veel zin in, maar ernaartoe met MFA des te meer :} wat mij betreft rijden we ook lekker lang binnendoor en gaan daar niet heel lang rondhangen...

wij (=iedereen die meewil) gaan denk ik ook niet naar Amersfoort maar gaan lekker stukkie sturen in de omgeving (vorige keer was erg leuk langs de Lekdijk etc...) Het weer wordt super, niet te warm dus wordt een relaxte motordag wat mij betreft, :]

@X&V jammer dat jullie niet meegaan '(
@de rest, super dat jullie meegaan *O*
@Jermo, s'avonds a pimp, s'ochtends a pimp :Y
@ Gerrie, denk ik wel easier als je naar de FS komt ;)


Prima, na Veenendaal gaat MFA gezellig binnendoor richting Utrecht ipv A'foort *O*
 
Goeie avond mfa,2 vraagies:
-Controleert de smeris op uitlaten tijdens treffens?
-Ik rij op een naked,rij best door maar ben wel zuinig op me rijbewijs,als je be-
grijpt wat ik bedoel,aangezien ik nog nooit met jullie heb meegereden maak ik me
een beetje zorgen over het "tempo"........?heb al heel wat verhalen gehoord,en
wil geen spelbreker voor de hooligans onder jullie zijn......! O-)
 
Goeie avond mfa,2 vraagies:
-Controleert de smeris op uitlaten tijdens treffens?
-Ik rij op een naked,rij best door maar ben wel zuinig op me rijbewijs,als je be-
grijpt wat ik bedoel,aangezien ik nog nooit met jullie heb meegereden maak ik me
een beetje zorgen over het "tempo"........?heb al heel wat verhalen gehoord,en
wil geen spelbreker voor de hooligans onder jullie zijn......! O-)

Bandit,

Ik lees op dit topic mee en mag iedere keer met hun meerijden naar de megameeting.
Maar het tempo is goed ze gaan niet te hard. Ook mijn rijbewijs is heilig O-)

Ik rijd zelf een TUONO met een laser met race DB killer ( van de open pijp krijg ik pijn in mijn hoofd) ben nog nooit ergens aangehouden en al helemaal niet op de meetings. Daar halen ze alleen de idioten eruit.

Dus gewoon zorgen dat je er zondag op tijd staat.
 
Andy : Wij steunen je idee totaal!


Gerrie-Tuono : Ik hoop je ff te zien en te kunnen aanspreken aangezien de tuono ook nog een mogelijke opvolger is voor mijn gestolen fiets ( over 2 weken kijken anar een gsxr1000k5 maar wil ook nog op tuono proefrijden )



En over rijbewijs veilig rijden : De grootste idioot is z'n motor kwijt dus ach :P Ownee we hebben er nog een paar :+ Oftewel gaat wel mee vallen, gewoon zelf rijden, doet iedereen, You control the throttle :) en we wachten allemaal op elkaar.

 
Goeie avond mfa,2 vraagies:
-Controleert de smeris op uitlaten tijdens treffens?
-Ik rij op een naked,rij best door maar ben wel zuinig op me rijbewijs,als je be-
grijpt wat ik bedoel,aangezien ik nog nooit met jullie heb meegereden maak ik me
een beetje zorgen over het "tempo"........?heb al heel wat verhalen gehoord,en
wil geen spelbreker voor de hooligans onder jullie zijn......! O-)


als we met zo'n grote groep rijden dan is het tempo meestal vrij relaxed...
en we proberen altijd op elkaar te wachten, gaat wel om de lol van iedereen he.

en als er een paar een stukje hard gaan rijden is dat meestal op een plek waar we aan het einde kunnen wachten (dijkje, bochtig wegje, etc) en dan is het zeker niet de bedoeling dat je maar gaat proberen mee te knallen als je dat niet ziet zitten...de snelle muizen moeten zich aanpassen aan de rest (hoor ik zelf ook op te letten ;) ) dus als het te hard gaat, gewoon even zeggen hoor...

maar zo extreem zijn we ook weer niet...zijn vast wel snellere groepen te vinden denk 'k
 
ehh...hoop dat ik ook nog mee mag ondanks mijn |( |( post bij het megameeting topic....

grtZReX72

In gezelschap van Thunderchickie, GsRMike en sv650 en misschien snakedude en 'Die Lange'.
 
ehh...hoop dat ik ook nog mee mag ondanks mijn |( |( post bij het megameeting topic....

grtZReX72

In gezelschap van Thunderchickie, GsRMike en sv650 en misschien snakedude en 'Die Lange'.
jullie staan erbij hoor (had je |( post nog helemaal niet gelezen)
 
De Haarlemmers die ik waarschijnlijk mee zou nemen, gaan het niet redden zo vroeg dus ik kom alleen naar de FS. Mocht het regenen voor die tijd en ziet het er naar uit dat het zo blijft, wacht dan niet op mij. Het is niet zo dat ik een mooiweerrijder ben maar ik heb geen waterdichte motorkleding :P

Ennuh, blikjes energydrink zullen zeker in mijn tanktas zitten ;)
 
De Haarlemmers die ik waarschijnlijk mee zou nemen, gaan het niet redden zo vroeg dus ik kom alleen naar de FS. Mocht het regenen voor die tijd en ziet het er naar uit dat het zo blijft, wacht dan niet op mij. Het is niet zo dat ik een mooiweerrijder ben maar ik heb geen waterdichte motorkleding :P

Ennuh, blikjes energydrink zullen zeker in mijn tanktas zitten ;)
Yo Jer, komt je Ho' ook niet mee dan ;)
 
ik ben der ook definitief incl. regenpak , litertje olie en herrie pijp :+

[me]Capoeirist kan wel mee met de ouwe brikkentoer B| [/me]
 
Hey voor de mensen die het leuk vinden!

m'n vader belt me net op en hij en zijn motormaatje een hele mooie route voor ons bedacht hebben om naar veenendaal toe te rijden, met dijken en mooie bochten
(ze kennen het gebied op hun duimpje)

ze willen met ons mee...vind ik echt te gek!! heb alles van hun geleerd van Motorrijden en nu rijden ze een keer met mij mee :}

Dus heb ik met hem afgesproken om rond 10:15 / 1:30 bij hen te zijn in Houten (bij Utrecht) en van daaruit rijden we verder binnendoor naar veenendaal, ze schatten in dat we rond 11:30 zullen aankomen bij de Mac Veenendaal.

ik ga in ieder geval natuurlijk...en zou het leuk vinden als de mensen meegaan (iedereen is meer dan welkom) maar snap natuurlijk ook als mensen liever anders rijden..

wordt zowiezo een mooie dag morgen *O*
 
Hey voor de mensen die het leuk vinden!

m'n vader belt me net op en hij en zijn motormaatje een hele mooie route voor ons bedacht hebben om naar veenendaal toe te rijden, met dijken en mooie bochten
(ze kennen het gebied op hun duimpje)

ze willen met ons mee...vind ik echt te gek!! heb alles van hun geleerd van Motorrijden en nu rijden ze een keer met mij mee :}

Dus heb ik met hem afgesproken om rond 10:15 / 1:30 bij hen te zijn in Houten (bij Utrecht) en van daaruit rijden we verder binnendoor naar veenendaal, ze schatten in dat we rond 11:30 zullen aankomen bij de Mac Veenendaal.

ik ga in ieder geval natuurlijk...en zou het leuk vinden als de mensen meegaan (iedereen is meer dan welkom) maar snap natuurlijk ook als mensen liever anders rijden..

wordt zowiezo een mooie dag morgen *O*

Hartstikke leuk zeg!
Tot morgen!
 
Van Houten naar Veenendaal langs de Lek en over de Utrechtse Heuvelrug is heerlijk rijden! Dus dit keer niet naar de AC Meern als vorige keer? Maakt mij nie uit, minder snelweg, hoe beter :]
Tot morguh :W
 
Van Houten naar Veenendaal langs de Lek en over de Utrechtse Heuvelrug is heerlijk rijden! Dus dit keer niet naar de AC Meern als vorige keer? Maakt mij nie uit, minder snelweg, hoe beter :]
Tot morguh :W
dat wordt inderdaad een beetje hoe we gaan rijden...is echt leuk sturen daar :]
we kunnen ook wel langs AC Meern gaan eerst, en van daaruit over klein stukje snelweg (A2 en via A27 naar Houten), we hoeven daar toch pas rond 10:15/30 te zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan