Megameeting vanuit Amsterdam-Beter laat dan nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andy-Marf

MF veteraan
23 mei 2004
4.038
3
Haarlem
Hoi Amsterdamse motormuizen,

blijkbaar hebben we met z'n allen even over het hoofd gezien dat er geen megameeting topic voor Amsterdam is....oeps!!
full


dus alsnog,

we vertrekken vanuit de nieuwe MFA locatie de Foodstrip (FS) naast het AMC
even anders als afgelopen keren maar ook gezellig.

We verzamelen vanaf 09:00 en vertrekken om 09:30 ongeveer :W en rijden lekker binnendoor
wie gaan er mee :W ????

Tot nu toe ;)

Andy-Marf & Leeloo
MRND-X & Insane Bane
Gerrie-Tuono
650 Bandit
Jermo + Ho'
Tha Wizzie
Suepahfly (maybe :P )
Prairy
X-Ray & Pattje
Stumoto & Stumota
ZReX72
Thunderchickie
GsRMike
sv650
snakedude en 'Die Lange' (misschien)
Timba
Kato & Meisje

Hey voor de mensen die het leuk vinden!

m'n vader belt me net op en hij en zijn motormaatje een hele mooie route voor ons bedacht hebben om naar veenendaal toe te rijden, met dijken en mooie bochten
(ze kennen het gebied op hun duimpje)

ze willen met ons mee...vind ik echt te gek!! heb alles van hun geleerd van Motorrijden en nu rijden ze een keer met mij mee :}

Dus heb ik met hem afgesproken om rond 10:15 / 1:30 bij hen te zijn in Houten (bij Utrecht) en van daaruit rijden we verder binnendoor naar veenendaal, ze schatten in dat we rond 11:30 zullen aankomen bij de Mac Veenendaal.

ik ga in ieder geval natuurlijk...en zou het leuk vinden als de mensen meegaan (iedereen is meer dan welkom) maar snap natuurlijk ook als mensen liever anders rijden..

wordt zowiezo een mooie dag morgen *O*
 
Laatst bewerkt:
ook wij zijn van de partij zondag,moeten alleen ff weten hoe laat we bij fs moeten zijn,kunnen we die kleine op tijd onderbrengen.
 
ook wij zijn van de partij zondag,moeten alleen ff weten hoe laat we bij fs moeten zijn,kunnen we die kleine op tijd onderbrengen.

dat leuk als jullie ook mee komen.
Ik weet dat er meeting in Veenendaal om 11.00 uur wordt.

Het kan vroeg op FS worden...?
 
Om 09.00 uur verzamelen en om 09.30 uur vertrekken net als de vorige keer (toen was het op MS) :? :? :? :?


Is dat niet een beetje vroeg? In het vertrekken vanuit Noord holland - topic willen ze om 10:30 weg, lijkt mij ook een betere tijd. Anders tussen 9:30 en 10:00 verzamelen en dan weg rond 10:15-10:30? Anders ben je er al terwijl het nog vrij rustig is.
 
Is dat niet een beetje vroeg? In het vertrekken vanuit Noord holland - topic willen ze om 10:30 weg, lijkt mij ook een betere tijd. Anders tussen 9:30 en 10:00 verzamelen en dan weg rond 10:15-10:30? Anders ben je er al terwijl het nog vrij rustig is.


ach we zien wel, als we rond 09:00 verzamelen gaan we rond 09:45 tot 10:00 weg waarschijnlijk :P

Edit: we vertrekken dus rond 09:30 en gaan lekker binnendoor :]
 
Laatst bewerkt:
Prairy wil perse gaan dus als der rem gefixed is komt ze ook. Ik weet het nog niet zeker, als ik mee ga is het ivm het gezellige mfa en niet om die boring megameeting.
 
Is dat niet een beetje vroeg? In het vertrekken vanuit Noord holland - topic willen ze om 10:30 weg, lijkt mij ook een betere tijd. Anders tussen 9:30 en 10:00 verzamelen en dan weg rond 10:15-10:30? Anders ben je er al terwijl het nog vrij rustig is.

Maar N-H gaat altijd over de snelweg, en wij kunnen over de amsteldijk en tot utrecht binnendoor net als de vorige keer. Maar dan is 9:30 rijden wel een mooie tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan