megameeting vanuit brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Gaan er nog meer mensen uit brabant naar de megameeting en willen samen er naar toe rijden.

Datum: 24 September. Zo rond de klok van 11 uur.
zie ook ** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

Vanuit Den Bosch (De Lucht, A2) naar de Mega Meeting in Veenendaal


Tijden...
- Verzamelen om 9.30 uur op parkeerplaats De Lucht in Den Bosch
(De Lucht is een pompstation aan de A2, richting Utrecht ter hoogte van Den Bosch)
- Vertrek om 10.00 uur vanuit Den Bosch naar Veenendaal

Was volgens mij nog geen topic over dus bij deze.
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel nog of ik kom, kan nog niet op mijn nieuwe motor (duc monster!!!) en weet niet of ik het zoek om op mijn oude brikkie te komen. Het wordt allerlaatste aktie werk voor mij, maar als ik ga heb ik wel interesse om samen te rijden, wordt mijn eerste meeting, dus dan wel prettig als je al iemand 'kent'.

Ik kijk zaterdagavond of zondagochtend wel en laat het dan weten, okee?
 
Lijkt me cool. Ik ga zowieso naar de MegaMeeting, waarom niet met `n groep rijden, gezellig.

Heb zelf ook nog contact met mensen uit de buurt die ook komen, ill let them know, denk dat zij ook wel in zijn voor een gezamelijke rit die kant op.

Presentielijstje bijhouden ?

Mzzl JMG
 
Vanuit Eindhoven/Nuenen/Geldrop vertrekken we bij goed weer waarschijnlijk ook met een groepie. Er wordt binnendoor naar Veenendaal gereden.
 
Hey jongens/meisjes

Ik rij ook wel mee met jullie.

@Flaterik Misschien kunnen we ook vanaf Lei Ping samen naar de lucht rijden.
 
Ik klijk nog ff of ik naar de Lucht kom, ligt eraan of de achteropzitdame meegaat. Als die niet meegaat kom ik ook naar de Lucht. Weet ik zaterdag. Zal dit topic dan nog ff lastig vallen *D
 
is er nog iemand van jullie die uit de buurt van breda richting den bosch vertrekt en met wie ik kan meerijden?
Ga waarschijnlijk ook zondag en heb nog geen vaste planning mbt vertrek. Ga vanuit Wijk en Aalburg (op de weg Raamsdonk naar Den Bosch) en haak eventueel aan bij de club vanuit Den Bosch dus als je wil kun je meerijden. Rij een Zilveren CBF600 sa dus een rode Div past er vast wel bij :]

:W

FerdiX
 
Flaterik! ik kom ook,sluit me bij jullie aan.
Of zijn er nog meer vanuit limburg?
Kunnen we misschien iets of ergens afspreken hierzo.

Joeps 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan