Megameeting vanuit de meern (AC restaurant)

Wat doen we?

  • over de A12

    Stemmen: 4 26,7%
  • binnendoor

    Stemmen: 11 73,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
om 10.15 verzamelen bij AC de meern (meest weten dat wel te vinden denk ik)
afslag de meern op de A12 ;)
op 7 mei :P

maar hoelaat dan :?
10.15 verzamelen, zodat we 10.30 echt weg kunnen ;)


we wachten hier de mensen uit gouda op: Megameeting vanuit tankstation de Andel (gouda), deze mensen rijden via de A12 naar veenendaal, dus de mogelijkheid is er om met hun mee te rijden



Wat ikzelf echter doe (en de meeste mensen denk ik, gezien de poll)...
ik rijd lekker binnendoor achter Strifer aan via deze route:
full




nog ff linkje naar megameeting topic: Mega Meeting 7 mei 2006

goed, wie zullen er zijn?

1. MacReal
2. Squeek Stezz (neemt waarschijnlijk nog buren mee)
3. Reeseend
4. V Fred S
5. Strifer (mits we binnendoor rijden)
6. dr.dree
7. Bas600 + vriendin en misschien nog 2 anderen
8. Stefan-- + vriendin
9. jj motorsport
10. keen
11. BlueFazerin
12. Mandy
13. Brennie :?
14. leduke
15. dr. dree
16. Macaronnie
17. yamahameisje
18. zx666
19. kleintje_b
20. Degids
21. PH-BOB
roept u maar *D *O*

afvallers tot nu toe:
1. Xtra (rijdt met met de groep uit 't Gooi)
2. Roytje1985
 
Laatst bewerkt:
Ik kom daar met de groep uit gouda moet ik me hier nu ook aanmelden :?
Denk het wel. :+

Voor mij heeft het geen zin om eerst van de MM af te rijden en dan er naar toe, aangezien ik Fred al op de koffie heb uitgenodigd vertrekken wij gewoon vanaf mijn huis.
Maar je mag natuurlijk altijd een belletje geven als je vertrekt, sluiten we ergens op de A12 wel aan, zo'n 25kw is goed in te halen. O-) ;)
 
Ik kom daar met de groep uit gouda moet ik me hier nu ook aanmelden :?
nee, net als dat wij ook niet in het lijstje bij gouda staan ;)
Denk het wel. :+

Voor mij heeft het geen zin om eerst van de MM af te rijden en dan er naar toe, aangezien ik Fred al op de koffie heb uitgenodigd vertrekken wij gewoon vanaf mijn huis.
Maar je mag natuurlijk altijd een belletje geven als je vertrekt, sluiten we ergens op de A12 wel aan, zo'n 25kw is goed in te halen. O-) ;)
B| ;)
ik ben van plan 10.30 te gaan rijden, zijn we er iets voor 11 :)
 
nee, net als dat wij ook niet in het lijstje bij gouda staan ;)B| ;)
ik ben van plan 10.30 te gaan rijden, zijn we er iets voor 11 :)
Als eerder wil rijden dan weet ik wel een leuke route vanaf de meern naar V'daal maar dan moet iedereen om 10.00u klaar staan.
Dan kom ik jullie wel ophalen. ;)
 
Als eerder wil rijden dan weet ik wel een leuke route vanaf de meern naar V'daal maar dan moet iedereen om 10.00u klaar staan.
Dan kom ik jullie wel ophalen. ;)
mij maakt t niet zo veel uit, maar meer omdat het plan was met de mensen uit gouda samen op te rijden had ik er 10.15 neergezet...
 
Ik misschien...

Is wel een stukje de verkeerde kant op.. ik woon namelijk naast de mac van nieuwegein...

Reden dat ik geen zekerheid kan geven, is omdat de directie thuis toestemming moet geven :)

Waar komen jullie allemaal vandaan? is misschien leuk om erbij te vermelden in de startpost?
 
MAC nieuwegein is inderdaad een klein stukje om...
ik weet alleen niet of iedereen het zo prettig vind om zijn woonplaats in de startpost te hebben...
ik kom iig uit Harmelen, dus ik rij eerst een stuk met de snelweg mee voor ik bij AC de meern ben :)
 
MAC nieuwegein is inderdaad een klein stukje om...
ik weet alleen niet of iedereen het zo prettig vind om zijn woonplaats in de startpost te hebben...
ik kom iig uit Harmelen, dus ik rij eerst een stuk met de snelweg mee voor ik bij AC de meern ben :)

Huh... is dat niet omrijden voor je?
Trouwens, der gaat ook een klant van me mee, ken ze naam verder niet maar hij moet binnen een straal van 500 meter van me vandaan wonen (wijk naast me :P ).
Njah die komt ook bij AC de meern *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan