Megameeting vanuit de meern (AC restaurant)

Wat doen we?

  • over de A12

    Stemmen: 4 26,7%
  • binnendoor

    Stemmen: 11 73,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Als het ritje binnendoor nog doorgaat wil ik graag met Strifer mee binnendoor naar Veenendaal (ik heb even geen zin om die 17 pagina's allemaal door te nemen ;) ) 10:00 uur in de Meern staan op een zondag... pfoe! zal niet meevallen, maar het is voor een goed doel. :Y
 
Als het ritje binnendoor nog doorgaat wil ik graag met Strifer mee binnendoor naar Veenendaal (ik heb even geen zin om die 17 pagina's allemaal door te nemen ;) ) 10:00 uur in de Meern staan op een zondag... pfoe! zal niet meevallen, maar het is voor een goed doel. :Y
je staat erbij *O*

op de dag zelf wordt er de keus gesteld en de mensen die binnendoor willen volgen strifer en de rest gaat de A12 op :)
 
Ik rijd ook heel vaak achteraan als een soort bezemwagen (om alle onderdelen te verzamelen die van een Duc en Aprilia afvallen). Bovendien moet je achteraan juist harder rijden.

omdat nog niemand het gedaan heeft, kan ik me niet langer inhouden
Voor al die onderdelen tupperware genoeg, op die rijdende kofferbak van jou :)
 
En als ik er een stuk of 33 uit Amsterdam meeneem? Is dat gezellig :Y en die willen als het goed is ook allemaal binnendoor :P

Hmmm...ga ff kijken of we dat halen...10.30 vanuit de Meern vertrekken ;)
 
En als ik er een stuk of 33 uit Amsterdam meeneem? Is dat gezellig :Y en die willen als het goed is ook allemaal binnendoor :P

Hmmm...ga ff kijken of we dat halen...10.30 vanuit de Meern vertrekken ;)
een stuk of 33???

damn, dan wordt de groep ineens wel erg groot :P

dan schiet t al aardig richting de 80 mensen die daar om 10:30 staan :9
 
En als ik er een stuk of 33 uit Amsterdam meeneem? Is dat gezellig :Y en die willen als het goed is ook allemaal binnendoor :P

Hmmm...ga ff kijken of we dat halen...10.30 vanuit de Meern vertrekken ;)

Lijkt mij geweldig.. maar is 1 voorrijder voor de route binnendoor dan niet wat weinig?
 
euhm....

vanuit gouda komen er dus 33 mensen, vanuit de meern 21 mensen die daar opstappen...

nu hoorde ik alleen dat de groep uit rotterdam weer bij gouda aansluit (80 man :X )

dan nog 33 uit amsterdan....

33+21+80+33=167 :?

dat kan toch niet waar zijn dat we dadelijk met bijna 170 man/vrouw daar in de meern staan...?

das meer dan een kwart van de totale megameeting! :X
 
euhm....

vanuit gouda komen er dus 33 mensen, vanuit de meern 21 mensen die daar opstappen...

nu hoorde ik alleen dat de groep uit rotterdam weer bij gouda aansluit (80 man :X )

dan nog 33 uit amsterdan....

33+21+80+33=167 :?

dat kan toch niet waar zijn dat we dadelijk met bijna 170 man/vrouw daar in de meern staan...?

das meer dan een kwart van de totale megameeting! :X

33+20+80+33= 166

ik moet me helaas afmelden voor komende zondag '( ;(

er zijn een aantal redenen waaronder:
me motor is kapot en die wordt hopelijk volgende week gemaakt
en wat dingen in privé sfeer

dus helaas kan ik er zondag niet bij zijn ;(
 
33+20+80+33= 166

ik moet me helaas afmelden voor komende zondag '( ;(

er zijn een aantal redenen waaronder:
me motor is kapot en die wordt hopelijk volgende week gemaakt
en wat dingen in privé sfeer

dus helaas kan ik er zondag niet bij zijn ;(
-O-
sterkte/succes met alles...
 
euhm....

vanuit gouda komen er dus 33 mensen, vanuit de meern 21 mensen die daar opstappen...

nu hoorde ik alleen dat de groep uit rotterdam weer bij gouda aansluit (80 man :X )

dan nog 33 uit amsterdan....

33+21+80+33=167 :?

dat kan toch niet waar zijn dat we dadelijk met bijna 170 man/vrouw daar in de meern staan...?

das meer dan een kwart van de totale megameeting! :X
En dat allemaal over de dijk. :X

Mmmhm, moet maar wat afspreken over het rijden en een ordentelijke route kiezen.
 
En dat allemaal over de dijk. :X

Mmmhm, moet maar wat afspreken over het rijden en een ordentelijke route kiezen.
er wordt nu zelfs in het gouda topic ge-opperd om de PPP daar ook aan te laten sluiten :X

dan komen we op ruim 200 man uit oid :?

das echt teveel voor binnendoor...

ik ging ook eigenlijk uit van 20 man voor binnendoor toen ik de optie aangaf om binnendoor te rijden... dat is nog enigzins te doen als je rustig aan rijdt
 
Misschien dat het inderdaad verstandig is om nog iemand op de hoogte te stellen van de binnendoorroute zodat we twee voormannen hebben en twee groepen kunnen maken ofzo (nog meer zou mooier zijn, maar goed). Gezien dit aantal mensen is dat geen overbodige luxe. Maar als het echt te druk wordt is de snelweg miss verstandiger...

Misschien nog maar even aankijken op de dag zelf... ;)
 
Misschien dat het inderdaad verstandig is om nog iemand op de hoogte te stellen van de binnendoorroute zodat we twee voormannen hebben en twee groepen kunnen maken ofzo (nog meer zou mooier zijn, maar goed). Gezien dit aantal mensen is dat geen overbodige luxe. Maar als het echt te druk wordt is de snelweg miss verstandiger...

Misschien nog maar even aankijken op de dag zelf... ;)
meerdere voorrijders voor kleinere groepjes is zeker een beter plan...
of de follow-up methode...
maar ik heb ook nog geen flauw idee hoeveel mensen er binnendoor mee willen rijden
er zijn namelijk veel mensen uit gouda die snelweg prettiger vinden naar de megameeting, maar van de andere groepen weet ik niets...
maar op de dag zelf kijken we indd wel ff definitief...
de mensen op mijn lijstje mogen iig mee binnendoor :+
MacReal,

Voeg mijn naam maar toe aan het lijstje! Ik ben er ook bij zondag.

Bob
*O* gezellie *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan