Megameeting vanuit 't noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vind ik t jammer dat mn motor maar 120 rijdt B|

Anders was ik graag meegegaan

't is de bedoeling om met een groep te rijden. dan kan je toch niet constant 160+ rijden. is niet gezellig en veel te gevaarlijk met z'n allen!

als je als 2e man achter de voorrijder gaat rijden, dan zal de groep zich automatisch aanpassen. zoiezo zal je never nooit achtergelaten worden!

Aanleiding is MFMM
Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen 09:45

En omdat Wij als Friezen ook graag mee willen, verzamelen we bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we om 09:45. Dit alles zijn streeftijden, gaat toch nooit lukken, maar we doen ons best...

is het niet makkelijker om bij de mac zwolle af te spreken om 10.00, dat is ongeveer 10 minuutjes verder rijden dan hearst. en de zwollenaren verzamelen ook bij de mac, zie mijn topic :) dan komen we wel met een flinke groep aan bij de MM *O*
 
't is de bedoeling om met een groep te rijden. dan kan je toch niet constant 160+ rijden. is niet gezellig en veel te gevaarlijk met z'n allen!

als je als 2e man achter de voorrijder gaat rijden, dan zal de groep zich automatisch aanpassen. zoiezo zal je never nooit achtergelaten worden!

:^

Das een ding dat cker is ;)
moest vorige keer ff een kleine boodschap doen :o , tja... wat moet, moet ;)
(zul je net zien dat er 2min later gestopt wordt _O- )
Maar hulde aan Hooligan (voorrijder) en Gixxerdave :9~ die netjes ff hebben gewacht op de afrit naar het tankstation *O*
 
euhm ja.... en... :?
je mag toch niet harder dan 120 ;) O-)

en anders ff aangeven bij de voorrijder :Y
dan kan die daar rekening mee houden *O*


oftewel: Je gaat (kan) gewoon mee 8-)


tot mijn spijt gaan de langzamere motoren nu niet achteraan maar vooraan rijden.
ondanks een paar akefietjes ging het zeer goed afgelopen mmfm.
nu gaan we wel allemaal bij elkaar staan en op tijd tanken en eventuele santitaire noodtstoppen afspreken.
het laifste bie elkoar en in de nekke poesten.
dan kunnen we nog een leuk toertochie binnen door maken terug naar huss.
wie wil een route maken van amersfoort naar zeg maar emmen of een andere plek in grunn of friesland.
laten we zeggen dat dit zijn de meest besproken dingen bij elkaar blijven de motoren naast elkaar zetten op bestemming samen uit en samen thuis dit is wat de meerderheid steeds aangeeft.
ojaa gaan we heen over de snelweg en terug door het land.

wie o wie, geeft hier commentaar op. O-)
 
hoi,
wil graag naar de meeting, wie gaat er vanuit Leeuwarden?
Ben nog niet eerder geweest


ik vertek ook vanuit leeuwarden :) ik heb nog niet gekeken of er een groep rijd vanuit LWD. ik sluit denk ik ook aan bij Zwolle.

heb al keer eerder mee gereden.

PM me anders even G.S.U.S
 
tot mijn spijt gaan de langzamere motoren nu niet achteraan maar vooraan rijden.
ondanks een paar akefietjes ging het zeer goed afgelopen mmfm.
nu gaan we wel allemaal bij elkaar staan en op tijd tanken en eventuele santitaire noodtstoppen afspreken.
het laifste bie elkoar en in de nekke poesten.
dan kunnen we nog een leuk toertochie binnen door maken terug naar huss.
wie wil een route maken van amersfoort naar zeg maar emmen of een andere plek in grunn of friesland.
laten we zeggen dat dit zijn de meest besproken dingen bij elkaar blijven de motoren naast elkaar zetten op bestemming samen uit en samen thuis dit is wat de meerderheid steeds aangeeft.
ojaa gaan we heen over de snelweg en terug door het land.

wie o wie, geeft hier commentaar op. O-)
Heb de laatste keer geen klachten gehad over de heenreis.. O-) Als de voorrijder gewoon netjes 110, 120 blijft cruisen is er niets aan de hand... Daarnaast is het nu eenmaal zo dat we zonder begeleiding van zwaailichten toch altijd situaties tegen gaan komen die de groep wat uit elkaar drijven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan