MegaMeeting..wie nog meer ???

tom tailor

Banned user
13 mrt 2005
500
0
Leiden
Het lijkt wel of er alleen racers/posers/blinkers komen op de Mega-Meeting 7 mei a.s.

Heb ik natuurlijk niks tegen... O-) , maar wie weet of er toch een hoog chopper gehalte is.... ???
 
Als je er nou een kampeer weekend van maakt, met goed zuipen, vreten, stripshow, hardrock etc, dan kan ik garant staan voor ca 180/190 motoren, eigenbouw allemaal
Maar eerst hebben we 1 april er weer in in Hilversum!!
Heb zo nog een leuke, 15 euro per persoon, incl onbeperkt eten en drinken, een heel weekend, zelf muziek maken, is ergens in mei in Noord Holland, op de terugweg van Bergen aan Zee blijven we daar steken, kunnne de nieren weer rusten.
Die is op uitnodiging, max 75 motoren en tenten i.v.m de ruimte.
 
Laatst bewerkt:
Wil je een dag met customs en choppers, bands en stands ga dan naar de CUSTOM-CHOPPERDAY op 25 juni IN APPINGEDAM
[geen tupperware] :+
gr Cunda
full
 
Wil je een dag met customs en choppers, bands en stands ga dan naar de CUSTOM-CHOPPERDAY op 25 juni IN APPINGEDAM
[geen tupperware] :+
gr Cunda(Afbeelding)

Ik kan het weten, ik ben al een paar jaartjes van de partij, is echt een leuk dagje uit als je van van choppers houd.
Een goed sfeertje, gezellig en je kan er nog ideeën op doen ook.
 
ik ga wel en ik ga wel met de custom.
so wat, wie van de babes hierheeft het idee dat ik de enige zal zijn.

vorig jaar waren er genoeg look a likes om in jullie kreet te spreken.

ik ga omdat ik motor rijd, en niet om dat ik een hekel aan motorrijden heb. _O-

shit, moet nu echt aan de slag moet nog een pakkende tekst op een t-shirt zetten. |(



:W



hee, leuk een zwaai topic zijn die ook hier. :W
 
Hilversum is ook op uitnodiging.
Heb als ik wil in de zomer elk weekend zo'n party.
Maar die links kan ik hier niet neerzetten, teveel lezers, en publiek waar ze niet op te wachten zitten.
Per mail kun je wel gegevens krijgen.
We hebben een clubje van ca 250 fietsen bij elkaar, allemaal eigenbouw op kenteken.
 
ik ga wel en ik ga wel met de custom.
so wat, wie van de babes hierheeft het idee dat ik de enige zal zijn.

vorig jaar waren er genoeg look a likes om in jullie kreet te spreken.

ik ga omdat ik motor rijd, en niet om dat ik een hekel aan motorrijden heb. _O-

shit, moet nu echt aan de slag moet nog een pakkende tekst op een t-shirt zetten. |(




:W



hee, leuk een zwaai topic zijn die ook hier. :W

He veendammerwind

Je bent niet de enigste er zijn velen met jou.
Het is altijd giga zo door de gehele binnen stad van APPINGEDAM vol met bikes en babes en natuurlijk de bands en stands het lijkt wel of het elk jaar drukker wordt
Misschien zien we elkaar,wat voor motor rij je.
Ik een vulcan classic 800 .
Gr Cunda





Bijlage: SWScan00002.JPG
 
Laatst bewerkt:
ok, voor een Vmax doe ik het wel..... ;)

En het zijn inderdaad allemaal motorrijders....denk ik..

@Hulzie....heb geen eigenbouw, wel een verbouwde. Nog niet genoeg naar mijn smaak, maar komt nog wel.... :Y

Tis geen zwaai-topic, was het maar zo.... -O- , het lijkt me leuk om met een grote groep te rijden, bij een te komen, nog nooit gedaan, dus de Megameeting leek me wel wat. Maar als iedereen loopt te geilen op een gixxer van 24 in een dozijn....en kijk mij eens met m'n 345 pk honderd rijden...... O-) , nou ja, jullie weten wat ik bedoel.
 
Het lijkt wel of er alleen racers/posers/blinkers komen op de Mega-Meeting 7 mei a.s.

Heb ik natuurlijk niks tegen... O-) , maar wie weet of er toch een hoog chopper gehalte is.... ???

choppers zat... ik ga met m'n ouwe rus..
de snelheid is zodanig dat m'n opa op z'n solex de boel
voor kan blijven..
ga gewoon om de lol en omdat ik van motorrijden hou..
 
"wiekster"
Je bent niet de enigste er zijn velen met jou.
Het is altijd giga zo door de gehele binnen stad van APPINGEDAM vol met bikes en babes en natuurlijk de bands en stands het lijkt wel of het elk jaar drukker wordt
Misschien zien we elkaar,wat voor motor rij je.
Ik een vulcan classic 800 .
Gr Cunda


ik joekel rond op een magna, ik zoek er nog een dagelijkse fiets voor er bij.
dat wil mijn pret niet drukken. :?



oja, dit zijn wij. mega-meeting vanuit grunn en drenthe

we zijn een gemeleerde groep motor lief hebbers die voor de lol elkaars fietsen af kraken.
maar toch veel met elkaar optrekken, een soms leuke dingen organiseren. _O-
 
ik joekel rond op een magna, ik zoek er nog een dagelijkse fiets voor er bij.
dat wil mijn pret niet drukken. :?



oja, dit zijn wij. mega-meeting vanuit grunn en drenthe

we zijn een gemeleerde groep motor lief hebbers die voor de lol elkaars fietsen af kraken.
maar toch veel met elkaar optrekken, een soms leuke dingen organiseren. _O-

He wiekster(Ommelanderwiek?)

Heb precies wat je zoekt weinig kilometers 1e eigenaar .
Je hoeft me niet te bedanken zie je wel een keer langs scheuren op de fiets

gr Cunda
full




:+
 
Nou, waar blijft de discussie..... O-)

Of zijn chopper rijders toch gewoon motorliefhebbers, ongeacht merk type of model. Ik weet nu wel dat ik naar de MegaMeeting ga, wel leuk als je als een van de weinige rondrijdt op een echte motor. :X





:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan