MEGAMEETING..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steph

Banned User
30 jul 2005
138
0
Vandaag geweest maar ik denk ook meteen voor het laatst...

Niet echt mijn ding om in een optochtje rond te rijden en onder het tunneltje om de beurt de begrenzer aan te tikken (want dat knalt zo leuk!)... :Z

Wel een paar mooie motoren gezien en veel te veel power rangers :+

Leuk initatief natuurlijk maar niet aan mij besteed, laat mij maar lekker in m'n uppie rondknallen :]
 
Vandaag geweest maar ik denk ook meteen voor het laatst...

Niet echt mijn ding om in een optochtje rond te rijden en onder het tunneltje om de beurt de begrenzer aan te tikken (want dat knalt zo leuk!)... :Z

Wel een paar mooie motoren gezien en veel te veel power rangers :+

Leuk initatief natuurlijk maar niet aan mij besteed, laat mij maar lekker in m'n uppie rondknallen :]

Ok ... dan vraag ik me toch echt af waarom je hier een apart topic voor opent ? :Z
 
Wat is er negatief aan een andere mening hebben?
Moet er een slotje op een topic omdat iemand er andere ideeen op na houd? :?

Ik open een topic om mee te delen dat ik naar de meeting geweest ben en ik geef mijn ervaringen weer, is daar iets mis mee?

Als ik had gezegd: "supervet man! Al die gasten op die racers die dat ding de begrenzer in jankten!" was het dan wel goed geweest?

Ik vraag me ook af wat dit in godsnaam met depressief van doen heeft?
Ik heb me vandaag prima vermaakt alleen is dit niet 'mijn ding', dat is alles wat ik zeg...moeten jullie daar zo over vallen?

Het spijt me dat ik nou eenmaal andere dingen leuk vindt en een eigen mening heb... :+
 
nee geen comboylaarzen en geen franjes :+

Wat is dat hier toch dat iedereen alles meteen zo negatief opvat en zo defensief doet? *O*
 
met power rangers schop je tegen het zere been van sommigen ;) Meetings opzich al zijn :z :Z
 
Vandaag geweest maar ik denk ook meteen voor het laatst...

Niet echt mijn ding om in een optochtje rond te rijden en onder het tunneltje om de beurt de begrenzer aan te tikken (want dat knalt zo leuk!)... :Z

Wel een paar mooie motoren gezien en veel te veel power rangers :+

Leuk initatief natuurlijk maar niet aan mij besteed, laat mij maar lekker in m'n uppie rondknallen :]



:W
 
Ik zei zelf al dat het een leuk initatief is, ik zei ook dat ik mooie motoren heb gezien, ik kan jullie ook melden dat ik aardige mensen heb ontmoet en erg onder de indruk was van die gast met oranje helm die de staande wheelies deed.

Wat mij daarom dus ook ontgaat is waarom iedereen meteen over me heen valt? Puur en alleen omdat ik een andere mening heb? :?


Bizar...

Ik dacht dat individualiteit en vrijheid 2 zaken waren die met motorrijden verbonden waren maar kennelijk ligt dat hier op MF anders! :+
 
Ik wil graag in contact komen met de organisatoren van deze MegaMeeting.

Zou ik via mail contact kunnen krijgen met de organisator(en) van deze meeting?

w (punt) eversen (at) planet (dot) nl
 
Afkraken? Nee, leuk idee maar NIET VOOR MIJ...dat is alles.

Ik zeg niet dat het dom is om in een optocht te rijden, ik zeg niet dat het verkeerd is en ga zo maar door.
Ik zeg alleen dat IK dat niet leuk vindt...is dat zo moeilijk te begrijpen?

Ik krijg meteen een hoop flauwe opmerkingen over me heen terwijl ik gewoon m'n mening geef en me ook positief uitlaat over de meeting.

Het valt me ook in andere topics op dat zodra iemand het ergens niet mee eens is dat er legio opmerkingen komen in de trant van: "jij snapt wel meer niet" "ga dan ergens anders naartoe" en ga zo maar door.

We hoeven toch niet allemaal hetzelfde leuk te vinden?

Ik vond bijvoorbeeld de kawasaki Z (?) ratbike (sorry als dit de verkeerde omschrijving is) erg cool, ook de ducati met crossstuur en de gestripte CBR's en ik hou nou eenmaal niet van wegracers (hoezeer ik de techniek waardeer en de capaciteiten van de motor).

Daar is toch niks mis mee?
:]
 
Ik wil graag in contact komen met de organisatoren van deze MegaMeeting.

Zou ik via mail contact kunnen krijgen met de organisator(en) van deze meeting?

w (punt) eversen (at) planet (dot) nl
manager McDonalds....hmm leuke omzet gedraaid?
ennuh...organisatie is er niet...tis een spontane meeting zonder georganiseer :P
 
je mag best een eigen mening hebben, maar ook jij moet die geven op de plek waar die mening thuis hoort, en dat is in het centrale megameeting topic,
dus idd een slotje :Y
 
gezellig hier *O*

Laten we een ieder in z'n waarde houden, ongeacht zijn of haar mening danwel voorkeur voor een big mac op mcchicken. Daarnaast lijkt het me zinvoller om alle meningen in 1 topic te houden, te weten: Mega Meeting 21 Augustus 2005

voor verdere vragen, opmerkingen of liefdesverklaringen kunt u mij bereiken op het mailadres in mijn profiel.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan