Megameeting???

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Gaan er nog mensen naar de megameeting zondag?
Of is het een tupperware-party, met aleen maar racers? :Z
Ik zou graag jullie fietsjes eens bekijken.
 
Lijkt me eerder eens een idee om een chopper of eigenbouw meeting te organiseren, bij de megameeting ligt de nadruk volgens mij op sport.
 
Tja, als alle chopperrijders er van te voren vanuit gaan dat het alleen plastic is wat er komt, dan is dat vervolgens natuurlijk ook zo :?

Is ruimte genoeg dus doe 's gek en kom eens langs in grote getale ;)
 
Tja, als alle chopperrijders er van te voren vanuit gaan dat het alleen plastic is wat er komt, dan is dat vervolgens natuurlijk ook zo :?

Is ruimte genoeg dus doe 's gek en kom eens langs in grote getale ;)
:^ Gewoon doen en dat overheersen van plastic heeft niks met de megameet te maken maar meer met het aantal gebruikers dat daarmee rijdt ;)
 
Plus, er zijn genoeg "plasticrijders" die een mooie chopper waarderen. Sterker nog: hier is er 1. Uit pure practische overwegingen toch maar een BMW gekocht, maar ik geniet nog steeds van een mooie cruiser / custom / chopper.
 
Tja, als alle chopperrijders er van te voren vanuit gaan dat het alleen plastic is wat er komt, dan is dat vervolgens natuurlijk ook zo :?

Is ruimte genoeg dus doe 's gek en kom eens langs in grote getale ;)
:^
Ik ben er in het voorjaar geweest, en kreeg idd het idee dat de meeste chopper/custom rijders er bij voorbaat vanuitgaan dat het een tupperware party is, ja dan is dat dus ook zo en blijft het zo, maar komt allen zou ik zeggen, niks moet alles mag.
ik ga iig wel :)
 
veel plezier allemaal
full
 
en dat was zeer geslaagd!

Pepe heft nog geprobeerd dit jaar weer zoiets te organiseren, maar dat is geloof ik niet zo veel geworden, door velen die wat anders te doen hadden die dag

Lijkt me een goed idee om dat dit voorjaar te herhalen, om te zien wat er na de winter allemaal de schuren uit komt rollen.
 
eigenlijk moeten we er met z'n allen heen om ff met onze open pijpies te laten zien hoe het moet *O*
 
Ik vond het leuk dat er toch wat van jullie zijn geweest... Mijn vriendin en ik hebben genoten van jullie motoren!
 
Heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoor.

Choppie, Hacksaw en zijn meissie leren kennen en lekker samen met PJP terug naar Rotterdam geknald.

Was prima. *D
 
Heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoor.

Choppie, Hacksaw en zijn meissie leren kennen en lekker samen met PJP terug naar Rotterdam geknald.

Was prima. *D
Kwam nog iemand tegen met een zwarte Choppert O-)

En zelfs ik was er met mn chopper 8-)
 
Kwam nog iemand tegen met een zwarte Choppert O-)

En zelfs ik was er met mn chopper 8-)


Oja. Niels was er ook met zijn ratfighter.

Sorry Niels :)

(Viel me trouwens op dat er 3000 of meer fotos gemaakt zijn en mijn motor er precies 1 (een) keer op staat... :? Over met beide voeten op de grond gesproken))
 
Oja. Niels was er ook met zijn ratfighter.

Sorry Niels :)

(Viel me trouwens op dat er 3000 of meer fotos gemaakt zijn en mijn motor er precies 1 (een) keer op staat... :? Over met beide voeten op de grond gesproken))
Ik sta er ook wel 1 hele keer op met mn motor :X

Het is de kleur zeg ik je ;)
 
Heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoor.

Choppie, Hacksaw en zijn meissie leren kennen en lekker samen met PJP terug naar Rotterdam geknald.

Was prima. *D
Helemaal mee eens! Heb me goed vermaakt! Trouwens Pepe, ik wist niet dat jij zo,n aantrekkingskracht hebt op mensen met fototoestellen, zelfs koriaanse toeristen konden het niet laten!!!!!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan