megamerel fighter project

Vandaag heeft de motor voor het eerst weer gelopen na zo,n 3,5 jaar.
Alles afgevuld starten ,lopen :Y

Liep als een zonnetje alleen lekje in de tank ,moet ik dicht maken.

Als het zo door gaat word het volgende week rijden :]
 
Ja inderdaad ik heb wel naar dit moment toegeleefd, gisteren was al echt kikken, de sound , de power, de reuk, het feit dat alles het weer doet, het is net of je iets weer tot leven wekt, echt supervet............(heb zelf niet eens iets aan het blok gedaan maar voor mij leeft het echt) Jullie weten wel hoe het voelt (zeker jij robinjo).Wel vaker meegemaakt maar het blijft supercool

Hoe gaat het sturen, denk dat het vrij direct en stijf zal reageren ; compromiloos?

Als ik de vergelijking trek met skieen denk ik kwa gedrag dat het in de buurt van wedstrijd slalomskies zal komen .

Ze is kort en echt wel vol power ben benieuwd..........

*O*
 
Laatst bewerkt:
Allereerst prettige feestdagen iedereen, en nee het is zeker geen gestrand project, eigenlijk staat de motor klaar om gekeurd te worden op een paar kleine dingetjes na
(Rem schijf verwisselen voor , eentje was een beetje krom, typeplaatje monteren, en keuring aanvragen) hij loopt en stuurt echt goed dus ......

Afgelopen jaar druk met andere dingen bezig geweest ,heel veel sporten, mountainbiken,
en natuurlijk met de fiets naar spanje gereden, Ja wat ik vroeger op de motor reed doe ik nu op de fiets......(is dit slecht?) :o eigenlijk toen de motor klaar was was ik er ook even klaar mee maar komend jaar gaat hij zeker naar lelystad.
Ik vind het leuk om te bouwen maar het is voor mij zeker niet de enige hobby waar ik me mee bezighoud bovendien heb ik ook een metaaljob dus ik kom wat dat aangaat niets te kort maar ik doe de dingen op het moment dat ik er zin en tijd voor over heb......

In ieder geval bedankt voor de belangstelling en zodra er iets gebeurd zal ik het zeker posten

arevidetski

:W
 
Nee echt van thuis uit in m,n eentje naar Santiago de Compostella gefietst 5 weken op pad geweest op de daarna nog 2 weken door naar portugal met de familie en daar nog een beetje uitgetrapt in totaal 3500 km.
Overigens niet uit religeuze overwegingen ofzo maar gewoon eens effe lekker alleen op pad, wou ik graag doen voor ik 50 werd en dat is gelukt.
 
Nee echt van thuis uit in m,n eentje naar Santiago de Compostella gefietst 5 weken op pad geweest op de daarna nog 2 weken door naar portugal met de familie en daar nog een beetje uitgetrapt in totaal 3500 km.
Overigens niet uit religeuze overwegingen ofzo maar gewoon eens effe lekker alleen op pad, wou ik graag doen voor ik 50 werd en dat is gelukt.
Haleluja.... :}
 
Nee echt van thuis uit in m,n eentje naar Santiago de Compostella gefietst 5 weken op pad geweest op de daarna nog 2 weken door naar portugal met de familie en daar nog een beetje uitgetrapt in totaal 3500 km.
Overigens niet uit religeuze overwegingen ofzo maar gewoon eens effe lekker alleen op pad, wou ik graag doen voor ik 50 werd en dat is gelukt.


Hahaha` hadden we hier wel door hoor , petje af :} ik doe het je niet na ...
 
Hehe het heeft ff geduurd maar ik kan zeggen dat de motor afgelopen donderdag toch is goedgekeurd door de RDW in Lelystad!!!

Nog wat BPM aftikken bij de belastingdienst en dan heb ik mijn kenteken.

Sorry voor de late reactie maar er is vanalles tussendoor gekomen( geen excuus natuurlijk maar toch..), maar beter laat dan nooit toch?

Het is nog steeds mogelijk in Nederland om zelf een motor te bouwen en deze op kenteken te krijgen al gaat het niet zomaar en kost het ook nog een paar knaken maar dan heb je ook wat unieks.
 

Bijlagen

  • IMG_20200830_161020701_HDR.jpg
    IMG_20200830_161020701_HDR.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 39
Uniek is het zeker.
Maar met alleen deze foto kan ik nog niet zeggen of het mooi gaat worden, sorry.
Maar dat maakt helemaal niets uit, het is jouw motor. Als jij hem maar mooi vindt.
 
Wat vet!

Mag ik vragen of ze nu de huidige EUR4 normering gebruikt hebben, of gaan ze uit van de regelgeving ten tijde van het gebruikte motor blok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan