MegaPrijs van Meel

Dreuzel

Die hard MF'er
11 sep 2002
984
0
breda
wie heeft ook een bonnetje van van Meel Oosterhout , waar je een nieuwe Yamaha XT660R mee kan winnen ????/

Ad
 
van Meel, is dat niet die dure motorzaak vlakbij die McDonalds aan de snelweg?

Ik ben er nooit binnengeweest, maar ik heb er wel ooit eens een mooie vrouw mogen ontmoeten O-)

:P
 
De beschrijving van de locatie is inderdaad Van Meel, maar ik vind de prijzen niet "significant" hoger dan bij andere motorzaken.

Of bedoelde je met "dure zaak" dat de uitstraling duur is? Dat zal wel, want als je er(zoals je schreef) nooit binnen bent geweest kun je niets over de prijzen weten.. :? ;)
 
De beschrijving van de locatie is inderdaad Van Meel, maar ik vind de prijzen niet "significant" hoger dan bij andere motorzaken.

Of bedoelde je met "dure zaak" dat de uitstraling duur is? Dat zal wel, want als je er(zoals je schreef) nooit binnen bent geweest kun je niets over de prijzen weten.. :? ;)
Heb er ooit eens voor de etalage gestaan (nee, niet kwijlend :9~ ), maar kan zo geen prijzen meer herinneren van de machines die ik er zag staan.
Ik ga af op wat een paar maten zeiden tegen mij; zij vonden de zaak prijzig en niet zo geweldige service. Ik weet niet of ze het over de prijzen hadden van motoren of van service (bijv. onderhoud). :P

Jij woont er wel lekker dichtbij, huh? Is't jouw vaste dealer dan? :?
 
Zelfs ik vind het (odnaks dat ze mij ooit geprobeerd hebben tenaaien) een mooie zaak geworden. Echter duur is het er zeker.. Korting.. hmm we verdubbelen de prijs, halen (bijvoorbeeld 4000 euro wordt 8000 euro) daar zetten we 50% korting op (en het wordt dus 6000 euro) en je hebt je korting.. maar dat idee heb ik wel bij meer motorzaken.
 
Dit wordt wel heel off-topic, maar ik wil graag nog even een toelichting geven... ;)
Ik ga er alleen heen voor onderhoudsmateriaal, omdat ze lekker dichtbij zitten en ik de mensen/service prettiger vind dan bij Gericke/Van Gils of Motoport in Breda. Prijzen voor onderhoudsspul vind ik niet hoog, de banden bijv. zijn (na uitvoerig rondbellen)het goedkoopst uit de regio(voor mijn motor dan).
Alleen bijzonder onderhoud laat ik doen en dan niet bij Van Meel maar bij Soesdealert Hoes in Rijen. Niet voor de prijs, wel voor de afwerking.
Motoren vind ik overigens bij elke dealer te duur. :+

On-topic;
Ik heb geen bonnetje want ik had niks nodig en ben met mijn nichtje op stap geweest.
 
Dit wordt wel heel off-topic, maar ik wil graag nog even een toelichting geven... ;)
Ik ga er alleen heen voor onderhoudsmateriaal, omdat ze lekker dichtbij zitten en ik de mensen/service prettiger vind dan bij Gericke/Van Gils of Motoport in Breda. Prijzen voor onderhoudsspul vind ik niet hoog, de banden bijv. zijn (na uitvoerig rondbellen)het goedkoopst uit de regio(voor mijn motor dan).
Alleen bijzonder onderhoud laat ik doen en dan niet bij Van Meel maar bij Soesdealert Hoes in Rijen. Niet voor de prijs, wel voor de afwerking.
Motoren vind ik overigens bij elke dealer te duur. :+

On-topic;
Ik heb geen bonnetje want ik had niks nodig en ben met mijn nichtje op stap geweest.

[offtopic]
Bij Hoes haal ik ook vaak mijn spullen voor m'n soessepoes O-) . Vooral als je bij meneer Hoes zelf spullen koopt, gooit ie er dikwijls een leuke korting overheen. Ze zijn niet de oedkoopste, maar wel prima service. Dat had je zelf ook al door.
Onderhoud heb ik er nooit laten doen; hoe zijn ze daarmee naar jouw mening?
[/offtopic]

Wanneer is die trekking eigenlijk voor die XT en geldt elk bonnetje? Dus ook als ik er bijv. een pakje zeep van 2 euro koop, maak ik dan ook kans? :?
 
[offtopic]
Bij Hoes haal ik ook vaak mijn spullen voor m'n soessepoes O-) . Vooral als je bij meneer Hoes zelf spullen koopt, gooit ie er dikwijls een leuke korting overheen. Ze zijn niet de oedkoopste, maar wel prima service. Dat had je zelf ook al door.
Onderhoud heb ik er nooit laten doen; hoe zijn ze daarmee naar jouw mening?
[/offtopic]

Wanneer is die trekking eigenlijk voor die XT en geldt elk bonnetje? Dus ook als ik er bijv. een pakje zeep van 2 euro koop, maak ik dan ook kans? :?

Nope het moest min. 25€ zijn en heb hard lopen zoeken maar iets zinnigs van
25€ vinden is best moeilijk. Volgens mij was een alpinestars wallet ut
goedkoopst maar daar heb ik geen drol aan. Maak ik liever meer kans op
die van Sigma ;) v.Meel is trouwens wel mijn vaste dealer maar heb ut gevoel
dat de prijzen redelijk aan het stijgen zijn. Hoes is trouwens ook niet echt een
van de goedkoopste, maar je wordt wel altijd netjes geholpen.
 
Nope het moest min. 25€ zijn en heb hard lopen zoeken maar iets zinnigs van
25€ vinden is best moeilijk. Volgens mij was een alpinestars wallet ut
goedkoopst maar daar heb ik geen drol aan. Maak ik liever meer kans op
die van Sigma ;) v.Meel is trouwens wel mijn vaste dealer maar heb ut gevoel
dat de prijzen redelijk aan het stijgen zijn. Hoes is trouwens ook niet echt een
van de goedkoopste, maar je wordt wel altijd netjes geholpen.
Hm, dus als ik er ff een nieuw motortje koop, dan zou ik wel een bonnetje krijgen :?

;) :P
 
Voor Da Ninja.

Ik had vandaag 10% kans op een YamahaXT660R en helaas niet gewonnen.
Kans 1 op 10 dus.

Hadden er maar 10 !!! mensen wat gekocht die dag ?? :?

Dat kan niet hee ;)

Ad
 
Voor Da Ninja.

Ik had vandaag 10% kans op een YamahaXT660R en helaas niet gewonnen.
Kans 1 op 10 dus.

Hadden er maar 10 !!! mensen wat gekocht die dag ?? :?

Dat kan niet hee ;)

Ad
Nope! B|
Er hebben natuurlijk veel meer mensen in die twee dagen wat gekocht bij Van Meel.
Uit al die kasssabonnen hebben ze er 10 getrokken.
Waaronder die van mij dus.
Onder die tien werd gisteren een brommer verloot.
Volgens mij dus toch 10%.
But thanks for reminding me. '(
showfoto.php

Dit was mijn prijs. :9
 
Beetje eh...kut om dan te zeggen dat je echt blij bent... "jaaahaaa, ik heb wel iets gewonnen...ja...hmm" :P Maar toch mooi als je iets wint 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan