Meiden met SuperSportMotoren *deel 11*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Miss2: welkom en hoe bevalt je motor?

@Frasier: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

hij droomde gisteren al van een fotoshoot met de circuitmotor van jaap, die van joyce en die van hem in het midden (alledrie met blom d'rop), ach ja... :+

ik ben 'm sinds de circuitmotor is aangeschaft alleen een beetje vaak kwijt, want er moet aan de bike gesleuteld en geknuffeld geknutseld worden :/ boeoeoeoehoeoeoeoeoe!
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi, ik lees hier ook stiekem mee en zal me maar eens voorstellen :)
ik ben Rebekka, ik kom uit kampen e heb net woensdag (eindelijk) mn rijbewijs gehaald en gelijk mn droommotor gekocht een yamaha yzf 750 r. Eigenlijk weet ik niet of het een supersport is, maar ik ben wel een meid haha :P

gefeliciteerd met je rijbewijs! :]
en welkom!! :W
 
hij droomde gisteren al van een fotoshoot met de circuitmotor van jaap, die van joyce en die van hem in het midden (alledrie met blom d'rop), ach ja... :+

ik ben 'm sinds de circuitmotor is aangeschaft alleen een beetje vaak kwijt, want er moet aan de bike gesleuteld en geknuffeld geknutseld worden :/ boeoeoeoehoeoeoeoeoe!

:/

Dan kom je maar hier een bakkie halen, in geval van eenzaamheid.

Toegegeven; het is natuurlijk ook wel een hele mooie circuitfiets en die blom maakt hem af.
 
heb ik jou gister gespot bij Schaarsbergen/Veluwe?

zag ineens een witte duc met roze helm de bocht omgaan... ;)


Kan zeker kloppen. Ik ben gisteren nog even met mijn mannetje wezen rijden.
Maar volgens mij was heel Nederland onderweg, wat een drukte. Zat jij ook op de motor?
 
Kan zeker kloppen. Ik ben gisteren nog even met mijn mannetje wezen rijden.
Maar volgens mij was heel Nederland onderweg, wat een drukte. Zat jij ook op de motor?

:N zat daar op de hoek bij het frietkraampje in het zonnetje een patatje te eten... ;)

motor moet ik na laten kijken... af en toe start/contact-problemen... misschien iets met TPS-sensor... vraag me niet teveel... ik lees hier en daar wat _O-
moet 'm nu eerst laten uitlezen -O-
 
:N zat daar op de hoek bij het frietkraampje in het zonnetje een patatje te eten... ;)

motor moet ik na laten kijken... af en toe start/contact-problemen... misschien iets met TPS-sensor... vraag me niet teveel... ik lees hier en daar wat _O-
moet 'm nu eerst laten uitlezen -O-

Ook een leuke bezigheid.
Balen van je motor. Hopelijk is het snel opgelost.
 
~[/b] Zou kunnen, en wie was U? ~[/b]

Ik was blij dat ik er maar 1 avond heb gegeten zeg :X
Volgend jaar gaan we lekker naar een ander plekkie toe!_O-
:W
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan