Meiden met SuperSportMotoren *deel 11*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker...ik had ook al zitten kijken naar een circuitfiets. :P Ik weet niet of ik er eentje koop hoor, maar het lijkt me wel handiger. Nu rij ik met mijn straatfiets en als je daar mee omvalt kost het opknappen net zoveel als een complete circuitfiets. :?
En ik wil volgend jaar ook zeker wat meer circuitdagen gaan doen en natuurlijk Ales. *O* Hebben ook besloten om niet meer op een echte (lange) zomervakantie te gaan. Vinden een dagje circuit veel leuker. Daarom zat ik eens te kijken naar een circuitfiets. Iemand tips? Ik vind het wel moeilijk hoor. Ik wil toch ook graag een beetje een nieuwer model want die zijn vaak toch wel fijner en sneller. Maja...die kosten ook weer wat meer.
Ach..anders wacht ik nog maar eventjes een jaartje. Ben nu nog een arme student met veel bijbaantjes. ;) Hopelijk begin ik volgend jaar maart met een echte baan.

Die van Gixxergirl86 staat toch nog steeds te koop? Is dat niet iets voor je.




gezien het aantal reacties...... ;)

Dan open ik tzt wel een nieuw topic :Y


*O*
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi, ik lees hier ook stiekem mee en zal me maar eens voorstellen :)
ik ben Rebekka, ik kom uit kampen e heb net woensdag (eindelijk) mn rijbewijs gehaald en gelijk mn droommotor gekocht een yamaha yzf 750 r. Eigenlijk weet ik niet of het een supersport is, maar ik ben wel een meid haha :P


hoi, welkom hier. :W
en heel veel plezier morgen met rijden, het weer zit je nog mooi mee.
groetjes Ageeth
 
Zo zo ik kom op het ogenblik niet zo vaak meer posten, heb het smoor druk.
Ben sinds 2 weken aan de lijn( jaja) en doe daarbij de slim-belly en daarvoor moet je met die band om 3 keer per week 40 min cardio doen. Maar alles voor het resultaat he, nog twee weken en dan ben ik klaar, het duurt nl een maand.
Tot nu toe 2,5 kilo afgevallen.

En iedereen het weekend nog effe rijden? het wordt mooi weer.
 
Zo zo ik kom op het ogenblik niet zo vaak meer posten, heb het smoor druk.
Ben sinds 2 weken aan de lijn( jaja) en doe daarbij de slim-belly en daarvoor moet je met die band om 3 keer per week 40 min cardio doen. Maar alles voor het resultaat he, nog twee weken en dan ben ik klaar, het duurt nl een maand.
Tot nu toe 2,5 kilo afgevallen.

En iedereen het weekend nog effe rijden? het wordt mooi weer.

ooh wat goed van je zeg. 2,5 kilo al, dat gaat goed. Ik had de goede hoop dat ik door de wii fit iets zou afvallen, maar tja, dan moet je natuurlijk wel regelmatig gaan fitten......... En zoals zo vaak...... in het begin is het leuk en doe je het regelmatig, en dan is het nieuwe er af, of is de batterij leeg, of zit je toch liever lekker met een biertje achter de tv of pc, dus hier wil het nog niet zo lukken. Een stok achter de deur is wel dat ik met moeite m'n motorbroek nog aan krijg, dus als ik zo door ga, gaat dat volgend jaar niet meer lukken
 
ooh wat goed van je zeg. 2,5 kilo al, dat gaat goed. Ik had de goede hoop dat ik door de wii fit iets zou afvallen, maar tja, dan moet je natuurlijk wel regelmatig gaan fitten......... En zoals zo vaak...... in het begin is het leuk en doe je het regelmatig, en dan is het nieuwe er af, of is de batterij leeg, of zit je toch liever lekker met een biertje achter de tv of pc, dus hier wil het nog niet zo lukken. Een stok achter de deur is wel dat ik met moeite m'n motorbroek nog aan krijg, dus als ik zo door ga, gaat dat volgend jaar niet meer lukken

ja het gaat hier goed met afvallen. Kan je de slim-belly echt aanraden want je moet voor een maand 3 keer in de week cardio plannen dus dan moet je ook en dat is een goede stok achter de deur.
Ik zou zelf ook graag de fit willen hebben maar denk inderdaad dat je het op een gegeven moment niet meer doet.
Ik wil een nieuwe motorjas maar dacht als ik die nu koop en dan nog afval dan is het zonde van het geld dus nu eerst maar afvallen en volgend voorjaar een nieuwe jas aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
foto van shirtjes?? ben benieuwd :)

*D

GroteFoto-6IFTKBNO.jpg


GroteFoto-DAKNEXKP.jpg
 
Zo zo ik kom op het ogenblik niet zo vaak meer posten, heb het smoor druk.
Ben sinds 2 weken aan de lijn( jaja) en doe daarbij de slim-belly en daarvoor moet je met die band om 3 keer per week 40 min cardio doen. Maar alles voor het resultaat he, nog twee weken en dan ben ik klaar, het duurt nl een maand.
Tot nu toe 2,5 kilo afgevallen.

En iedereen het weekend nog effe rijden? het wordt mooi weer.

Ontzettend knap. Succes ermee.
Ik ga vanmiddag (na de eerste race) nog even met mijn mannetje rijden.
Ga jij ook nog weg of gaat dat niet lukken?
 
IKKE is JALOERS!!!! Wat ontzettend gaaf dat je bij zijn huis bent geweest en zijn hondjes heb geaait!
Hebben jullie een lekkere vakantie gehad?

We hebben een heerlijke vakantie gehad, wel elke dag mooie weer gehad tussen de 25 a 30 graden in.
Rest leuke dingen gedaan en soms ook niet veel he vakantie voor.
 
ik ben ook begonnen met eentje van 1500 pleuro.

gewoon een grens stellen ,zoveel wil ik kwijt voor een circuitfiets ;)

en wat Tante Til zegt een CBR F zijn er zat voor een leuke prijs en rijd ook nog s goed en de wereld aan onderdelen

Tja..idd! Ik ga eerst maar eens kijken hoe het volgend jaar allemaal gaat lopen met een baan enzo. In ieder geval weer een aantal circuitdagen boeken. ;) Het liefste een zx6R (2004) als circuitfiets lijkt me het leukste maar ik denk dat daar de onderdelen wat zeldzamer van zijn. Ik ga er nog maar eens goed over nadenken. Kan toch beter met een wat ouder ding beginnen lijkt me.
Eerst maar eens kijken of ik het circuitrijden na het volgende seizoen nog steeds zo leuk vind. Laten we daar maar eens mee beginnen. Ik ben alleen zo bang om met mijn straatfiets te vallen. Dat zou ik echt doodzonde vinden en dan ben ik het geld ook kwijt.

@ rebel: die van Gixxergirl is nog vrij nieuw geloof ik?! Dat is dus ook wel wat duurder ben ik bang.

@ Jessy: Wow das echt gaaf zo je naam op je pak! Kun je dat ergens laten doen of zelf gedaan? Erg mooi hoor!

@ pashmina: Echt knap hoor dat je al 2,5 kilo af bent gevallen. Had ik nog nooit van gehoord van zo'n slim belly. In ieder geval heel veel succes en hopelijk nog een aantal kilo's kwijt!! ;)
 
Tja..idd! Ik ga eerst maar eens kijken hoe het volgend jaar allemaal gaat lopen met een baan enzo. In ieder geval weer een aantal circuitdagen boeken. ;) Het liefste een zx6R (2004) als circuitfiets lijkt me het leukste maar ik denk dat daar de onderdelen wat zeldzamer van zijn. Ik ga er nog maar eens goed over nadenken. Kan toch beter met een wat ouder ding beginnen lijkt me.
Eerst maar eens kijken of ik het circuitrijden na het volgende seizoen nog steeds zo leuk vind. Laten we daar maar eens mee beginnen. Ik ben alleen zo bang om met mijn straatfiets te vallen. Dat zou ik echt doodzonde vinden en dan ben ik het geld ook kwijt.

@ rebel: die van Gixxergirl is nog vrij nieuw geloof ik?! Dat is dus ook wel wat duurder ben ik bang.

@ Jessy: Wow das echt gaaf zo je naam op je pak! Kun je dat ergens laten doen of zelf gedaan? Erg mooi hoor!

@ pashmina: Echt knap hoor dat je al 2,5 kilo af bent gevallen. Had ik nog nooit van gehoord van zo'n slim belly. In ieder geval heel veel succes en hopelijk nog een aantal kilo's kwijt!! ;)

@ snelle meid; is dit iets :? Of te is deze ook te duur?

HyvesGames

(ik weet niet zeker of deze hyves link ook werkt als degene geen vriendje ( :') ) van je is.
 
Laatst bewerkt:
Ontzettend knap. Succes ermee.
Ik ga vanmiddag (na de eerste race) nog even met mijn mannetje rijden.
Ga jij ook nog weg of gaat dat niet lukken?

Had heel graag willen rijden het weekend maar ging helaas niet lukken, hadden nog klussen om het huis te doen.
Ik hoop dat er nog een paar goede weekenden aankomen zodat ik voor de winter nog wat kan rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan