Meiden met SuperSportMotoren *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat er niet om dat ie zwaar is, dat kan ik wel hebben. Maar er ligt hier een pak sneeuw met daaronder ijzel.

Anyways, ik vind net een grote brede collega kerel achtig iets aan de andere kant van het pand. Die helpt me ffies. DUs ik ga er maar vandoor nu!

Aha...dat is inderdaad niet zo handig! Dan lig je zo onderuit. Een sterke kerel is dan wel fijn! ;)
 
@ bibilicious: Jeetje...das balen zeg! Moet dan iemand ff helpen om hem ergens anders neer te zetten? Of weer naar huis? Lukt het echt niet om m zelf te verzetten? Kkreeg mijn vorige motor eerst ook niet eens de drempel opgeduwd van de garage. (3 cm ofzo) Magoed...inmiddels krijg ik mn motor zelfs in mn eentje op de paddockstand!

@ jaap: Heeft die dame een beetje veel fantasie waarschijnlijk! Of jij hebt niet opgelet op het circuit?! (ken je toch niet alle dames) ;) Kwist trouwens ook niet dat je motors kon winnen? Dan ga ik toch maar eens hard oefenen dit seizoen! Zo'n motor wil ik ook wel winnen hoor!

Ja die Robert heeft mij ook weleens een bericht verstuurd via hyves! Niet helemaal wijs!??

beetje erg veel fantasie denk ik,als ze zo goed zou rijden was ze vast wel opgevallen ,kom best veel op t circuit :P
en dan ook die datum November :? dan is alles al gereden :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan