Meiden met SuperSportMotoren *deel 13*

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y
full

zomer Jaap
 
Hey meiden miss wel intressant om te lezen kreeg een mail van de fake hyves, helena/lenie faked wel meer dingen:

Hyves bericht:
De dame Lenie & Helena waren in 2006 al actief toen heeft het programma Tros Opgelicht er aandacht aan gegeven, je weet niet wat je lees en dan al die e-mail adressen die ze gebruiken.

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=260

Maar ze gaat gewoon door want op hyves is ook weer een profiel.
HyvesGames

Mark

:r :r :r |( |( |( :N

Hedcandy: gave combi :Y

Marieke: coole uitlaat idd :Y

En Jaap, geweldige foto's :o 8-) Gefeli met je bus!

Met het zien van al die zomerse foto's worden de motorkriebels alleen maar erger... Heb afgelopen donderdag nog stuk gereden na het werk, slingeren over boerenweggetjes. Werd alleen wel net gegierd :X dus lekkere geur en mooie glibbersporen op de weg. Maar de zonsondergang maakte alles goed!

Kon van collega paar motortassen overnemen voor een schappelijk prijsje dus laat dat weekendje Eiffel maar komen ;)
 
nou graag :) mijn slaapzak is toevallig wel aan vervanging toe

en een mooie groene kerstboom op t dak dan weet je ook zo waar ik sta :+

Serieus? Het is een bijna nieuwe Nomad slaapzak met inflatable mat. Mocht mijn ik er 4 april bij zijn zan zal ik beide op de motor sjorren en voor je meenemen. De kerstboom wordt wel wat lastig want dat is een enorme doos :+
 
Voor de kalender;

BladeJaap:
full


AchteropbijJaap
full


LosseJaap
full


PlayerJaap
full


CasualJaap
full


@ Jaap; de slaapzak komt jou kant op :Y
 
Heb vandaag nog wat stickertjes binnen gekregen *O*

[afbeelding]
*O*

Owwww...die zijn mooi! Ben ik ook nog naar op zoek. Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? Heb zelf trouwens wel een gaaf iets bedacht voor mijn circuitfiets! Leuk voor als ik (ooit) mensen ga inhalen! ;) Ik hou wel van iets orgineels/aparts. Is nog een verrassing want ik moet eerst kijken of het gaat lukken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan