Meiden met SuperSportMotoren *deel 14*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo :W

Ik meld me hier ook eventjes...
Ik ben Charlotte, 21 jaar en vandaag mijn AVD gehaald! *O*
Ik kom uit Breda (studie) en Sas van Gent (zeeland).

Ik heb een CBR 600f. Vandaag voor het eerst een ritje gehad op mijn eigen motor (jaja, ik heb mijn pasje nog niet ;) )

Ik zie hier een paar bekende gezichten. Op de foto's in de OP ziet het er een gezellig clubje uit ;)
Ik ga volgende week op studiereis, maar daarna wil ik me echt gaan focussen op het motorrijden. Vind het gewoon echt super! *O*
Wel leuk, van die dames op supersport :Y Ik heb zelf dan meer een tour/sport... maar ik vind het een goede beginnersmotor ;)

Welkom! :W
De CBR600f is juist een superleuke motor! Heb ik ook gehad! ;) Kun je veel op leren en hij is sportief en ook lekker voor langere ritten! Heb er ontzettend veel lol van gehad.
Hopelijk heb je het pasje snel...dan kun je officieel rijden!
 
Geweldig Joyride! Dat zie ik mijn moeder echt niet doen :N

Lottie, gefeliciteerd met je rijbewijs en welkom hier *O*
Idd goeie beginners motor gekocht hoor... fotooooooooooooo :)
 
:W Hey lottie, gefeliciteerd met je rijbewijs *O*
volgens mij hebben wij zelfs nog samen in het rijlessers topic gezeten :P
 
full


Hier een foto dan.
Ja hij rijdt echt lekker! Denk dat dit echt een goede keus is geweest.

Hebben jullie vaak uitjes trouwens?

Edit: Ik zie dat jullie 22 mei een uitje hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, die meeting klinkt als gezellig en gave fotoos trouwens (Lotje die van jou is cool!) Ik zal dan maar even uit de doeken doen hoe ik aan mijn bijnaam kom: toen ik net mijn rijbewijs had, heb ik een yamaha fzr400rr gekocht. Echter: die moet bij ons in de voortuin geparkeerd worden. Een onmogelijke draai als je net je rijbewijs hebt. Naast dat gietijzeren hek staat een grote coniferen heg. Tsja... om een lang verhaal kort te maken: de buurman heeft me met motor en al uit de heg gevist... Zodoende is deze naam ontstaan en dank aan Drakie voor het plaatje van Rufus de Struikrover. En ook ik kan niet achterblijven: een fotootje van de motor en ikzelf.
full
 
*zucht, ik wou dat mn zusje al 18 was en ook motor ging rijden...
lijkt me echt leuk om allebei te rijden
 
Joehoe!! Struikrovertje is weer online! Hoe zat het ook alweer; had jij nou die pionnetjes omgereden of was dat echt degene vóór jou? :P
 
Haha, NNNNEEEEEEEE, die worden zo neer gelegd omdat die mannen in Lelystad anders de hele dag bezig zijn ze op te rapen......
 
Volgens mij wel. Mij ouders waren er ook. Mijn moeder zou zo maar mee achter op mee gegaan zijn hoor. Vind ze super!!!
[afbeelding]
:]

Gaaf!
Ik heb mijn mams ook nog eens mee achterop de motor meegenomen :Y
Vond ze helemaal geweldig toen *O*
Zou het graag nog eens doen als het kon. Weet ook zeker dat ze de nieuwe motor van mij ook echt super gaaf had gevonden :Y '(
 
Gaaf!
Ik heb mijn mams ook nog eens mee achterop de motor meegenomen :Y
Vond ze helemaal geweldig toen *O*
Zou het graag nog eens doen als het kon. Weet ook zeker dat ze de nieuwe motor van mij ook echt super gaaf had gevonden :Y '(
:o Veels te jong om je moeder te verliezen...


mijn moeder durft niet/ vind motorrijden niks... :/
 
@ Lotte; welkom hier :W CBR goeie keuze; heb ik ook gehad :Y

@ Drakie; je zusje zo plagen; foei! :+

@ Joyride; is jou mams nou zo klein of lijkt dat maar zo.
 
HAHA leuke foto's gsx-ster! *O*

vandaag introdag van de Race Academy gehad en gespot: Basia + dinges, snelle meid (+ dinges of gewoon een vriend? was me even niet duidelijk ), Jessy' + dinges (reden net weg toen we aankwamen, dus alleen effe gezwaaid) :W bij deze gespot! :Y

het was een leuke dag bij Mofra in Rijen, R6 is goedgekeurd, en we hebben al kennis gemaakt met wat mensen van de organisatie. dus mijn dinges en ik hebben al helemaal zin in de training! *O*

groetjes, vavavonne *D
:W Sorry, we gingen idd net weg -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan