*Meiden met SuperSportMotoren *deel 16*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zondag denk ik. Hoop a.s. weekend ook nog te verhuizen. Pff..alles mar ff tegelijk. Ben nu al weken aant klussen. Zo'n klein hok en zoveel werk! ;)
 
:W

Long time no see & hear _O-

Druk met van alles, maar behalve met motorrijden :P

Vavavonne krijgt een beebievonne, van harte gefeliciteerd, harstikke leuk, Geniet!!!
 
Ik ga zondag denk ik. Hoop a.s. weekend ook nog te verhuizen. Pff..alles mar ff tegelijk. Ben nu al weken aant klussen. Zo'n klein hok en zoveel werk! ;)
Succes!!
Hier ook nog altijd bezig hoor...
verf is er nog niet dus schilderen moet ik zelfs nog uitstellen.
 
motorbeurs-utrecht-2011-logo-custom-sportbikes-292x165.jpg

Wie gaat er naar de motorbeurs:

Donderdag 24 feb
1steklassboefje avond
Tante Til

Vrijdag 25 feb
Diablo85
kawa jaap
xMariekex (te vinden in Hal 9, bij de CBRClub)
Lotte-SV (te vinden Hal 9 stand van de GSXF club)


Zaterdag 26 feb
nutty tart
Hedcandy
Drakie
Victoria2 (hoogstwaarschijnlijk bij de Triumph stand)

Zondag 27 feb
GSX-steR
RidEr_HeLeEn
snelle-meid (denkt ze ;) )


Openingstijden
Donderdag 24 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 25 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 26 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 27 februari: 10.00 tot 18.00 uur
 
Laatst bewerkt:
Aankomende donderdag weer motor meuk bij de lidl :Y

Ik ga voor nog een thermobroek, ben er een kwijt geraakt, ligt denk ik nog bij ex in de kast :)
 
Aankomende donderdag weer motor meuk bij de lidl :Y

Ik ga voor nog een thermobroek, ben er een kwijt geraakt, ligt denk ik nog bij ex in de kast :)

Daar heb ik ook al last van! ;) Hoe staat het met je nieuwe stekkie? Ga je nu later schilderen als je er al in zit? Mijnes is het schilderwerk klaar en vloerbedekking + laminaat ligt er ok in. Nu me spullen en ikzelf nog!
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig snelle meid!!
hier deze week een hoop gekloot met de meubels die (eindelijk) zijn gebracht. Het klopt allemaal van geen kanten, past niet, is beschadigd en ga zo maar door. Om gek van te worden.
Daarnaast zou ik schilderen, maar de verf is er nog niet.
Handig wel, ben nu vrij en heb er de tijd voor, straks niet meer! Dus ben mijn tank maar aan het schuren... die moet ook nog steeds worden opgelapt:)
 
Zo dat was een geslaagd avondje motorbeurs!

@ Tante Till.....jij nog wat gescoord?
Ikke wel .......onderhoudssetje voor de motor en een nieuw strak pakkie van Dainese wit met zwart en tot mijn eigen verbazing is het een raceoverall geworden! :P
Past straks perfect bij mijn nieuwe helmpie en bike *D :9~
 
Zo dat was een geslaagd avondje motorbeurs!

@ Tante Till.....jij nog wat gescoord?
Ikke wel .......onderhoudssetje voor de motor en een nieuw strak pakkie van Dainese wit met zwart en tot mijn eigen verbazing is het een raceoverall geworden! :P
Past straks perfect bij mijn nieuwe helmpie en bike *D :9~~

Pics!!! *O*

Ooooh ik kan niet wachten tot zaterdag om de R te zien *D
 
Wij zouden vandaag naar de motorbeurs gaan. Helaas is mijn dingus heel erg ziek geworden vanacht -O-

Ik ga nog wel, maar heb dus nu 1 kaartje over. Wie van de meiden hier wil nog een kaartje voor de beurs? Hij kan iedere dag gebruikt worden. Stuur mij een PB-tje als je hem wil. Ik kan hem gewoon via de mail doorsturen.
 
Zo dat was een geslaagd avondje motorbeurs!

@ Tante Till.....jij nog wat gescoord?
Ikke wel .......onderhoudssetje voor de motor en een nieuw strak pakkie van Dainese wit met zwart en tot mijn eigen verbazing is het een raceoverall geworden! :P
Past straks perfect bij mijn nieuwe helmpie en bike *D :9~~

Nee, heb van te voren al (te) veel voor mijn Triumph uitgegeven,
maar wij hebben er een gezellig dagje uit van gemaakt.
Wanneer is jouw modeshow...? :W
 
Wij zouden vandaag naar de motorbeurs gaan. Helaas is mijn dingus heel erg ziek geworden vanacht -O-

Ik ga nog wel, maar heb dus nu 1 kaartje over. Wie van de meiden hier wil nog een kaartje voor de beurs? Hij kan iedere dag gebruikt worden. Stuur mij een PB-tje als je hem wil. Ik kan hem gewoon via de mail doorsturen.

Hoi Jessica,

Ik wil hem wel van je overnemen hoor. Ik ga zondag pas.

Groetjes Jolanda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan