*Meiden met SuperSportMotoren *deel 18*

:W
hoe bevalt de nieuwe bike 8-)

weet je nog iemand voor een zx10r met 89000 op de teller .

die van jou was je best snel kwijt ;)
Mijn Tijgertje bevalt echt supergoed! Het leuke is dat je met de Tiger ook in standje 'relaxed toeren' op pad kunt en dan heb ik onderweg gewoon tijd om om me heen te kijken :+

Heb jij inmiddels ook alweer zoveel km op de teller? De Blade is weggegaan met 86.000. Ik heb 'm gewoon op MP gezet en dat ging inderdaad erg snel. Moet ik er ook wel bij zeggen dat ik expres snel doorgepakt heb, want na het Paasweekende kwamen er ineens erg veel supersports te koop.
Heb je al een opvolger gekocht?
 
Mijn Tijgertje bevalt echt supergoed! Het leuke is dat je met de Tiger ook in standje 'relaxed toeren' op pad kunt en dan heb ik onderweg gewoon tijd om om me heen te kijken :+

Heb jij inmiddels ook alweer zoveel km op de teller? De Blade is weggegaan met 86.000. Ik heb 'm gewoon op MP gezet en dat ging inderdaad erg snel. Moet ik er ook wel bij zeggen dat ik expres snel doorgepakt heb, want na het Paasweekende kwamen er ineens erg veel supersports te koop.
Heb je al een opvolger gekocht?


ja hoop km/s al :P

nee nog geen andere eerst deze kwijt anders geen centen voor een andere
 
*** Dames *** en enkele heer; wie zin heeft in een ritje wordt zondag om 11.00 uur bij de McDonalds in Heteren verwacht voor een ritje over de Betuwse dijken.
Supersport niet verplicht. Goed humeur wel.

Wie gaat er mee?
 
Het werd dus een Tiger-mini-meet 8-)

Dames, jullie hebben een heerlijk ritje gemist! We hebben een bui gehad aan het begin en verder vooral zonnnn *D Met lunch op Slot Loevestein (tip van een 'local') :)

full
 
*** Dames *** en enkele heer; wie zin heeft in een ritje wordt zondag om 11.00 uur bij de McDonalds in Heteren verwacht voor een ritje over de Betuwse dijken.
Supersport niet verplicht. Goed humeur wel.

Wie gaat er mee?

sorry moeste bij komen van de TT beetje weinig slaap op de TT camping :P
 
Het is je vergeven Jaap.

Maar we hebben inderdaad een erg leuke rit gemaakt. Iets met dijkjes, dijkes en dijkjes. En oja, Amygdala wilde ook nog ergens een trap afrijden maar dat durfde Drakie nog niet aan. Da's meer iets voor de gevorderde allroad rijder. ;)

Hoeveel animo is er überhaupt nog in dit topic om weer eens samen te rijden? Wij willen dit ritje best eens in de herhaling gooien :)
 
Het is je vergeven Jaap.

Maar we hebben inderdaad een erg leuke rit gemaakt. Iets met dijkjes, dijkes en dijkjes. En oja, Amygdala wilde ook nog ergens een trap afrijden maar dat durfde Drakie nog niet aan. Da's meer iets voor de gevorderde allroad rijder. ;)

Hoeveel animo is er überhaupt nog in dit topic om weer eens samen te rijden? Wij willen dit ritje best eens in de herhaling gooien :)

ben regelmatig in de buurt vriendin woont in ijzendoorn ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is je vergeven Jaap.

Maar we hebben inderdaad een erg leuke rit gemaakt. Iets met dijkjes, dijkes en dijkjes. En oja, Amygdala wilde ook nog ergens een trap afrijden maar dat durfde Drakie nog niet aan. Da's meer iets voor de gevorderde allroad rijder. ;)

Hoeveel animo is er überhaupt nog in dit topic om weer eens samen te rijden? Wij willen dit ritje best eens in de herhaling gooien :)
Ja hoor, ik wil zeker een keer mee.
 
Laatst bewerkt:
zoooo, ik ben lang niet op MF geweest. Maar aan dit topic te zien, ben ik niet de enige...
 
Terug
Bovenaan Onderaan