Meiden met supersportmotoren deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
JeeeeH!! *O* nieuw deeltje!

en het eerste wat ik zie zijn allemaal mooie kerels!!! :9~

het bevalt me hier best! haha! ;)
 
Nog maar een picca })
full
 
Thanks, alle tips en toevoegingen zijn welkom hoor :Y
deeltje 5 *O*

zo ducenzo, je hebt je gal hart weer kunnen luchten?! :}

mannen zijn als een schommel; in het begin wel grappig, maar na een tijdje word je misselijk

maar ik ben meer het visueel ingestelde type:

full
 
Ik bungelde onderaan de lijst, was helemaal laatste -O- Maar ik had een goed excuus: was de eerste keer dat ik met deze groep mee ging karten en heb al 3 jaar niet meer gekart.

Basia reed fantastisch, die kon heel erg goed meedoen met de mannen :} :} :} en Kea kon ik ook niet bijhouden :}

Die ondertitel, die heb ik vorige week al eens getest bij Ducenzo, en ze kon er om lachen, dus ik durf 'm wel te laten staan *D _O-

Voordeel van achteraan rijden is dat je de volgende keer alleen maar vooruit kunt. Je hebt nu geoefend en volgende keer verpletter je die mannen gewoon *O*
 
ff wezen spinnen en wat ziet mijn oog hier weer: allemaal lekkere mannen *O*
 
Jippie *O* *O* Deeltje 5 alweer *O* *O*

@Smuis. Ik heb een paar jaar geleden met de lady's only meegereden en het was zeker :Z Sommige reden daar echt als dweilen. En voor mij was het toen ook de eerste keer op het circuit. Om de omgeving te zien is het wel leuk _O- Maar voor dat geld is het wel leuk om het circuit ff te leren kennen. Maar voor de rij ervaring/techniek hoef je het zeker niet te doen.

Wel toevoegen aan een andere groep of dat ook :Z ????
Ik zie mezelf namelijk niet als een dweil :X leuk ander advies? _O-
 
Laatst bewerkt:
maar ook wat dichterbij huis heb je heel wat om naar (uit) te kijken:

nwe duc man:
full


of ons nationaal lachebekkie:
full
 
Ja, beter dan in de spinning les (bij mij in ieder geval dan, vanavond) -O-


Bij ons is het ook niet veel soeps daarom neem ik met spinnen altijd mijn man mee; dan heb ik nog iets lekkers om naar te kijken *D ;)
 
Wel toevoegen aan een andere groep of dat ook :Z ????
Ik zie mezelf namelijk niet als een dweil :X leuk ander advies? _O-

Volgens mij heb je dan toerrijden en sterrijden. Daar zit gewoon een heel verschil tussen. Met sterrijden vliegen ze je om de oren en met toerrijden zijn er ook goldwings op de baan en dan is het :Z als je erachter zit. Ook dan kunnen er snelle jongens tussen zitten en het verschil in rijden is dan gewoon erg groot. Iedereen rijdt op de baan die maar wil en daar wordt verder niet naar gekeken (behalve dat je dan wel een leren pak moet hebben, volgens mij) Dan zit ik nog liever in een lady's only clubje (om de omgeving te verkennen :+ )
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je dan toerrijden en sterrijden. Daar zit gewoon een heel verschil tussen. Met sterrijden vliegen ze je om de oren en met toerrijden zijn er ook goldwings op de baan en dan is het :Z als je erachter zit. Ook dan kunnen er snelle jongens tussen zitten en het verschil in rijden is dan gewoon erg groot. Iedereen rijdt op de baan die maar wil en daar wordt verder niet naar gekeken (behalve dat je dan wel een leren pak moet hebben, volgens mij) Dan zit ik nog liever in een lady's only clubje (om de omgeving te verkennen :+ )


Mijn vlieglicentie heb ik nog niet _O- en tussen tourmotoren :r
wil wel minimaal leuk vooruitzicht hebben dan :X O-)

Idd dan lijkt dames only beter _O-
Thanks
 
Hello @ All :W
Newbie @ this topic :+
Na zoveel tijd vind ik eindelijk een gaaf topic *O*
Ik had -O- voor iets meer dan 3 weken mn eerste motor Yamaha R6 bouwjaar 2001
maar helaas op een donkere parkeerplaats langs de snelweg, bleek er één klein glad gevroren stukje asfalt te liggen met de bocht ingaan 55 km/pu onderuit :/ achterband verloor grip en werd 20 meter mee gesleurd, low sider dus '( Rechterkant aan gort, motor total loss -O-
Gelukkig geld gehad van de verzekering, dus de 2e naar de motorbeurs nieuwe kleding kopen en helm, en over 2 weken ongeveer nieuwe bike aanschaffen, zal helaas nooit meer de perfecte vinden vrees ik...
ik ga natuurlijk weer voor de Yamaha R6 maar ze hebben alleen uit 2000 jaar, zijn niet echt veel uit bouwjaar 2001.
Afin, hieronder Mijn oude Motortje r.i.p.
hopelijk snel weer rijden *O*
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Welkom :W
Dat is wel balen zeg, gelijk zo'n mooie motor in de prak.
Hopelijk vind je snel weer een nieuwe!
 
Mogguh :W

@ MissTR46; welkom. Wat balen van je motor zeg -O- Hopelijk vindt je snel weer een nieuwe liefde en een bijpassende mooi pakkie *O*
 
Thanks All :)
hoop het ook :9
k zoek al op alle motorsites naar een beetje leuke motor,
tot nu toe nog niet echt eentje die ik mooi vind, of betaalbaar is B|
dus nog ff doorzoeken :)
mooie motoren hebben jullie allemaal *O*
:W
 
Thanks All :)
hoop het ook :9
k zoek al op alle motorsites naar een beetje leuke motor,
tot nu toe nog niet echt eentje die ik mooi vind, of betaalbaar is B|
dus nog ff doorzoeken :)
mooie motoren hebben jullie allemaal *O*
:W

Misschien loop je op de motorbeurs wel ergens tegenaan
 
Thanks All :)
hoop het ook :9
k zoek al op alle motorsites naar een beetje leuke motor,
tot nu toe nog niet echt eentje die ik mooi vind, of betaalbaar is B|
dus nog ff doorzoeken :)
mooie motoren hebben jullie allemaal *O*
:W


Je bent wel een vooruitstrevend typje; in augustus je rijbewijs en in november je eerste wheely al :P *O*
 
Hello @ All :W
Newbie @ this topic :+
Na zoveel tijd vind ik eindelijk een gaaf topic *O*
Ik had -O- voor iets meer dan 3 weken mn eerste motor Yamaha R6 bouwjaar 2001
maar helaas op een donkere parkeerplaats langs de snelweg, bleek er één klein glad gevroren stukje asfalt te liggen met de bocht ingaan 55 km/pu onderuit :/ achterband verloor grip en werd 20 meter mee gesleurd, low sider dus '( Rechterkant aan gort, motor total loss -O-
Gelukkig geld gehad van de verzekering, dus de 2e naar de motorbeurs nieuwe kleding kopen en helm, en over 2 weken ongeveer nieuwe bike aanschaffen, zal helaas nooit meer de perfecte vinden vrees ik...
ik ga natuurlijk weer voor de Yamaha R6 maar ze hebben alleen uit 2000 jaar, zijn niet echt veel uit bouwjaar 2001.
Afin, hieronder Mijn oude Motortje r.i.p.
hopelijk snel weer rijden *O*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Welkom! En enorm balen van je motor!
 
Bij ons is het ook niet veel soeps daarom neem ik met spinnen altijd mijn man mee; dan heb ik nog iets lekkers om naar te kijken *D ;)
Wij waren aan de late kant (sorry Rummer *D) dus we zaten op de laatste plekjes, hij helemaal rechts achter in de zaal en ik helemaal links achter in de zaal. Hij zat wel tussen de wat aantrekkelijkere mannen, maar daar had hij dan weer niets aan _O- Hij was alleen maar chagerijnig omdat die kerels zo vreselijk slecht de maat kunnen houden, alledrie hielden ze een ander ritme aan :X Daarom ben ik daar niet gaan zitten, is echt vreselijk met die kerels, ritmegevoel :N _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan