Meiden met supersportmotoren deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo.jpg
 
...

Kunnen die lekkere mannen niet gewoon standaard worden opgenomen in de OP :P :+
full


Ik moet morgen ook werken -O- , maar ga er lekker op de motor naar toe. Heb net de bandjes opgepompt, en als het dan morgen een beetje mooi weer wordt spijbel ik de laatste paar uurtjes wel. :9
 
Zondag is de Triumphdag in Lelystad. Heeeeeeel leuk, behalve de slechte weersvoorspelling -O- :r


ik hou ook al de hele week het weerbericht in de gaten, de zaterdag ziet er nu wel goed uit. Komt zondag vast wel goed. Dat weeralarm van de week stelde ook geen ruk voor.
 
Laatst bewerkt:
ik hou ook al de hele week het weerbericht in de gaten, de zaterdag ziet er nu wel goed uit. Komt zondag vast wel goed. Dat weeralarm van de week stelde ook geen ruk voor.

:^
Prikkie zei toch dat het asfalt hele goede grip heeft. Dus een beetje regen houdt mij niet tegen O-) Ik wordt wel heel desperate zonder motor :X
 
Wie gaan er allemaal motorrijden morgen??

Ik had mn zinnen op zaterdag gezet *D

Fijn trouwens vallen met de motor B| ik heb niet 1 knie maar 2 de vernieling in geholpen B| morgen mag ik de verwijzing op halen om van beide knieen een MRI te laten maken. Beide knieen zitten vol vocht .....

dus ik heb nu officieel klotsknieeen! :+
 
Laatst bewerkt:
Ik had mn zinnen op zaterdag gezet *D

Fijn trouwens vallen met de motor B| ik heb niet 1 knie maar 2 de vernieling in geholpen B| morgen mag ik de verwijzing op halen om van beide knieen een MRI te laten maken. Beide knieen zitten vol vocht .....

dus ik heb nu officieel klotsknieeen! :+
Maar je had direct na de val toch niet zo'n last van beide knieën?? :?
Wat een pech zeg! Je heup en duim voelen nu wel beter aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan