Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

Wanneer gaan we Laserquesten + eten in Utrecht?

  • Zondag 27 januari

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag 3 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 10 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 17 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24 februari

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nog later...

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij moet niet zeuren :+ . Eerste prioriteit is het zadel :P

Als jij hem dat nou zaterdag eens verteld :P

Overigens vind ik wel dat je gelijk hebt; hij maakt sowieso de meeste km's op de fazer nu dus hij heeft er zelf ook iets aan })
 
kijk! dat willen we zien :P :W
Ffies geduld meneertje! :P

He Marieke, zou je het ook erg vinden als die van mij en van Plastic Power ook jouw kant op gaan? Ik werk namelijk in Apeldoorn en zou ze dan bij jou op kunnen komen halen.

Dus Red Sonya, als Marieke het goed vindt mogen die van mij en van Plastic Power ook meegestuurd worden.
Ik vind het allemaal best ;) Waar werk je in A'doorn dan, kan ik het misschien nog wel langs brengen.
 
*O* Goed topic....hehehehe

vraagje: Wie is die mevrouw in het blauw in het midden op de onderste rij op de 2e foto van dit topic?

greetz and keep up the good work,

Tim
 
,
full
 
Laatst bewerkt:
lieve hemel!
ik heb nu pas mijn laptop weer een beetje op orde, want de emmer spam die ik kado kreeg, was echt niet normaal meer!

terug naar m'n roots: tekstschrijven!

comp26.gif
 
vraagje: waarom wil je dat weten?

Mijn eerste reactie zou zijn: "Als ik dingen wil weten, vraag ik ze soms!"

Maar iets vertelt me dat ongeacht wat ik plaats als verklaring voor mijn vraag dat ik genadeloos afgemaakt zal worden alhier.

Dus bij deze; De hint is duidelijk!

Dank u,

Tim
 
@ Soesbabe; wat heb jij voor spec. paint op je motor? Het ziet er iig heel speciaal uit ?


hey goeiemorgen @ you all.....



@ ster... yep is ook een hele bijzondere blade... maar keb hem zo gekocht, dus weet niet hoe of wat er op zit...ik zie alleen een hele mooie parelmoerkleurige blade met tribalbestickering.... ik ben er doldwaas van , nog steeds en dat gaatniet over...

krijg vaak die vraag...maar het is toch echt een man geweest die het erop heeft laten zetten...vind dat wel heel apart, maarja ben er superblij mee....


de mzzl :W
 
hihi ik ben aan het paintshop pro geslagen...
zie hier mijn eerste project...[afbeelding]



:} nice done..... enne geert 929 kan dit ook erg goed...btw... die maakt complete eh...ja ben effe de naam kwijt van zo'n ding....


afijn kijk maar eens bij het apeldoorntopic bij de eerste blz, daar zitten volgens mij die banners...of whatever ze heten... zzzzzzzzzzupermooi en strak......

miss wil hij er hier wel eentje posten om het ff te laten zien.... of niet geert?

de mzzl :W
 
De tussenstand:

21-10:
- Natalief
- Fast Lady
- H@@sje
- Jessy'
(Als ik het goed heb gelezen in voorgaande posts)

28-10:
...

03-11:
...

Opsturen:
- Bizzje
- Biancie
- Nice
- Apeldoorn: XMarieke, Stefanie_650, OVB: Linnuz, Blauwe Muis, Zoefzuki, Plastic Power
- MissisBickerChick
- MotorToet
- Ducenzo
- GSX-steR
- Firegirl
- Sega
- Fast'nSweet
- Pingey
- Swifty
- **Nancy**
- Vodkat
- Nutty tart

En voor idereen uit Apeldoorn, is het niet makkelijk (iig wel voor mij) om alles van Apeldoorn in 1 grote doos naar 1 iemand toe te sturen. Dat scheelt denk ik aanzienlijk in de verzendkosten (wordt teruggestort uiteraard!)... Ideetje om nog even over na te denken.

svp opsturen! :)

sega leuk gesjopt! 8-)
 
Laatst bewerkt:
:} nice done..... enne geert 929 kan dit ook erg goed...btw... die maakt complete eh...ja ben effe de naam kwijt van zo'n ding....


afijn kijk maar eens bij het apeldoorntopic bij de eerste blz, daar zitten volgens mij die banners...of whatever ze heten... zzzzzzzzzzupermooi en strak......

miss wil hij er hier wel eentje posten om het ff te laten zien.... of niet geert?

de mzzl :W


sega leuk gesjopt!

dankje voor de tip...zal ens kijken..
heb dat programma nog maar pas gedownload en mag het nu 60 dagen proberen *O*
snap er nog niet echt heel veel van, maar gewoon effe vanalles uitproberen ...
 
:} nice done..... enne geert 929 kan dit ook erg goed...btw... die maakt complete eh...ja ben effe de naam kwijt van zo'n ding....


afijn kijk maar eens bij het apeldoorntopic bij de eerste blz, daar zitten volgens mij die banners...of whatever ze heten... zzzzzzzzzzupermooi en strak......

miss wil hij er hier wel eentje posten om het ff te laten zien.... of niet geert?

de mzzl :W

Goed bezig Sega... kijk dan niet in het apeldoorn topic maar in het apeldoorn foto topic...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan