Meidentourtocht in Noord-Brabant

immeltje

Rookie
27 apr 2002
25
0
tilburg
Ik wil volgende week zondag in het schone Brabantse landschap een tourritje maken met nog een aantal andere meiden uit Brabant.
We wonen nogal verspreid Bergen op Zoom tot Oss. Dus vermoedelijk zullen we in het midden ergens afspreken.

Het is wellicht wat koud voor een lange tocht, maar toch "Wie van het vrouwelijk geslacht heeft er zin om mee te gaan?"

Laat dat dan ff via deze site weten.

Dan kan ik jullie op de hoogte houden.

Heren zijn dus niet welkom :9
 
Historisch gegroeid!
Heb hierover via een "andere" chat-site afspraken over gemaakt met de andere meiden.
Het is niet mijn bedoeling de heren te beledigen ofzo.

PS Ook ik ben de trotse bezitter van een ouderwetse BMW K75.
 
Wie woont er in Bergen op Zoom ? behalve ik?

Ps zou graag mee willen maar mijn 4 gebroken ribben zijn nog niet hersteld :(
Tjeemig!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?
Ik wens je veel beterschap!

Lara is Bredaase, woont nu in Gelderland, mag even geen motorrijden en vind gemengde groepen leuker
 
Historisch gegroeid!
Heb hierover via een "andere" chat-site afspraken over gemaakt met de andere meiden.
Het is niet mijn bedoeling de heren te beledigen ofzo.

PS Ook ik ben de trotse bezitter van een ouderwetse BMW K75.
Ik heb een BMW K75RT uit '96, hou oud is die van jou? ;)
 
Op donderdag 04 december 2003 11:42 schreef Redline Rider het volgende:
Discriminatie :( !!!! IKKE WIL OOK IKKE WIL OOOK!!
je kan je dan natuurlijk als vrouw verkleden, dan mag je misschien ook mee *D
 
Ik ben dan net bezig m'n nieuwe huisje in te richten (zaterdag ga ik verhuizen) dus ik kan niet. Veel plezier iig!
 
Jullie zijn toch wel allemaal lid van de ANWB he !!!
en neem een reis en krediet brief mee , dan worden jullie weer terug gebracht door de ANWB , zeg maar gewoon dat je motor stuk is , kom je vanzelf weer thuis :+ :+ :+ :+
 
Tja zou graag mee gaan maar heb net de tank weer vol zitten en heb een reputatie hoog te houden hé :P :+

Nee, ik kan helaas volgende week niet maar wens degene die mee gaan veel plezier *D

En niks aan trekken van de heren die denken dat vrouwen niet alleen op pad kunnen of dames die niet zonder de heren durven te rijden :X :+ , gewoon gaan dus

Have fun :]
 
En niks aan trekken van de heren die denken dat vrouwen niet alleen op pad kunnen of dames die niet zonder de heren durven te rijden :X :+ , gewoon gaan dus

Have fun :]
Er is hier niemand die beweert dat vrouwen niet zonder man op pad kunnen of durven B|






















Of ze op de plek van bestemming aankomen staat wel ter discussie :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan