Meidentourtocht in Noord-Brabant

He Lara,
de mijne is ietsje ouder, uit 1993. Oh, ik dacht dat je een kale K75 had.
Die van mij is zonder kuip, lekker koud in de winter. :?
Prefect dus om te touren.
Nee de mijne is niet echt kaal :P

BMWK75RT.jpg
 
Op woensdag 03 december 2003 23:12 schreef imke breedveld het volgende:
... bezitter van een ouderwetse BMW K75...

Wie heeft er ervaringen met Diversion 600
Waar is de Diversion trouwens gebleven?

En alvast veel plezier met :] dames.
[me]DarthDave zal zich tegen die tijd wel even terugtrekken in de mannen-harem en zijn sluier omdoen en alle deuren op slot doen en de ramen blinderen ;) .[/me]
 
Op vrijdag 05 december 2003 00:22 schreef DarthDave het volgende:Wie heeft er ervaringen met Diversion 600
Waar is de Diversion trouwens gebleven?

DD,
Jij let erg goed op zeg. O-)
die heb ik dus nooit gekocht, toevallig kwam ik die zomer een BMW tegen die mij wel goed keurde als berijdster eh ik hem ook. Ben toen gelijk, met nog niet eens het kenteken op zak, naar Zuid-Frankrijk getourd. En ook dat overleeft, heb ik mijn K75 al weer 1,5 jaar.
 
Dag Meiden,
't is nog rustig met de animo, zover geteld wil de 14de december alleen nog mee:
- SuperKriss

Gezellig privéritje ;(

Ik wil vanuit de buurt van Tilburg vertrekken. Zit er een Mac in Waalwijk aan de snelweg? Dat is dan een goede plek om af te spreken.
 
Dag Meiden,
't is nog rustig met de animo, zover geteld wil de 14de december alleen nog mee:
- SuperKriss

Gezellig privéritje ;(

Ik wil vanuit de buurt van Tilburg vertrekken. Zit er een Mac in Waalwijk aan de snelweg? Dat is dan een goede plek om af te spreken.

L :+ L

een meidenritje en de enige die mee wil is kris.. en das niet echt een meid :P
 
Dag Meiden,
't is nog rustig met de animo, zover geteld wil de 14de december alleen nog mee:
- SuperKriss

Gezellig privéritje ;(

Ik wil vanuit de buurt van Tilburg vertrekken. Zit er een Mac in Waalwijk aan de snelweg? Dat is dan een goede plek om af te spreken.
Je hebt nog mazzel... Vorige keer vochten ze elkaar bijna van het forum af voor ze zelfs maar op pad waren. :X
 
Dag Meiden,
't is nog rustig met de animo, zover geteld wil de 14de december alleen nog mee:
- SuperKriss

Gezellig privéritje ;(

Ik wil vanuit de buurt van Tilburg vertrekken. Zit er een Mac in Waalwijk aan de snelweg? Dat is dan een goede plek om af te spreken.
ja er zit een Mac bij Waalwijk aan de snelweg
ik kan hellaas niet mee was wel lekker dichtbij
ik woon in loon op zand misschien kan ik nog wat verzetten maar dat hoor je dan nog wel
 
Wees gerust ik kom en kan niet *D

Volgende rit is alleen voor blonde mensen en als er dan nog teveel opkomst is organiseert ze alleen nog een rit voor mensen woonachtig in de kerkstraat :X :X

wat een opluchting voor organisatie dat muts niet mee gaat...weer een kans op moeten inroepen mannelijke hulptroepen minder :+
 
Dag meiden,
Vandaag heb ik eventjes voorgereden om te kijken hoe lang het met dit weer uit te houden is op een motor, zonder kuip en handvat verwarming.
Zo, dan nu het volgende plan:

HET PLAN
Verzamelen 14 december om 13.30 uur bij de Mac aan de snelweg in Waalwijk.
Vertrek zo uiterlijk om 14.00 uur.
Touren via een pontje en langs wat dijkweggetjes richting Zaltbommel.
In Zaltbommel (na ongeveer 1,5 uur) een PAUZE nemen.
Vervolgens weer terug richting Waalwijk
Afhankelijk van de wensen kan dit dan via de snelweg of wederom binnendoor.
:o Planning uiterlijk 17.00 uur weerterug in Waalwijk.

Dus, ...........

P.S. Als iemand nog een gezellig vrouw en motorviendelijk opwarmtentje weet in Zaltbommel, schroom dan niet om ons hiervan te verwittigen.
 
ehm.. ten eerste: SuperKris is een mannetje :+
Ten tweede: ik kan niet, maar anders zou ik ook niet meegaan. Ben tegen alleen mannen of alleen vrouwenritten.
Maar als je nou een keer met alles door elkaar afspreekt in die omgeving, dan ben ik van de partij! (Woon sinds kort ook in die omgeving)
 
Hierbij wil ik me graag aanmelden voor de meidentourtocht van as. zondag.
Enne, het lukt ons vast wel om er een leuke tocht van te maken, zonder de hulp van de mannen.

Bijlage: xxxxx.jpg
 
He bikster, leuk dat je ook komt.
Zijn we al met z'n drieën. Dat geeft de burger moed.

In verband met dat we alle 3 uit West Brabant komen en we toch echt voor het donker thuis willen zijn komt hier een gewijzigd plan:

VERTREK OM 12.30 uur bij de MAC in Oosterhout aan de A27 bij de beneluxweg.
Dat is bij afslag Vijf Eiken.

Wie durft nog meer?

Tot dan.
 
Helaas, wordt de tocht morgen afgelast wegens te slecht weer.
Proberen we het gewoon later via dit topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan