Meisje wil info!

Highlander

MF veteraan
20 jul 2001
2.396
1
Hoi!
Ik ben een meisje van 31 en wil waarschijnlijk motorrijlessen gaan nemen. Maar alleen als ik daarna op zo'n racemodel kan gaan rijden...
Nou vraag ik me af of die niet te zwaar voor mij zijn, ik ben namelijk maar 1m64..... }) :?
Alvast bedankt voor wie mij antwoord kan geven... :}
Groetjes, Yvonne
 
Gisteren les 6 gehad. Rotterdam in. Paar keer op mijn donder gehad van instructeur omdat ik te hard rij en als zo\'n muts achter het stuur geen voorrang neemt terwijl ze het wel heeft, nou dan rij ik door. Maar dat mocht dus niet (hihi!)...
Maar op zich gaat het lekker. Promotor op Scheveningen viel tegen, maar we hebben buiten wel staan kwijlen bij de vele motoren die erheen waren gekomen....
Groetjes!
 
Nou, er wordt niet meer zoveel gereageerd, maar ik weet dat er nog steeds een aantal mensen lezen, dus.... Gisteren les 7 gehad. Weer volop Rotterdam in en het ging weer zalig. Vooral het gas open mogen draaien op de doorgaande wegen...
Het is steeds de ene les wat moeilijk (veel nieuws) en dan de volgende les gaat het eigenlijk allemaal weer lekker.
Ik heb inmiddels een eigen helm en motorjack, nou nog een broek en laarzen en dan: \'DE motor\'...
 
Revolution toch: als geïnteresseerde had je toch moeten weten dat ze zo\'n racemodel zoekt
biggrin.gif


Highlander: heb je al een examendatum gepland?
 
Nou zeg mannen! Wel op blijven letten he? Het wordt een Suzuki GSX (of misschien SV), Honda CBR of Yamaha YZF of YSR, of een Kawasaki Ninja of zo\'n soort model in elk geval.
Mijn helm is zwart met blauw (heel druk) van Uvex. Mijn motorjack is een zwarte van Motoline. Heb ook een leuk damesmodel van MQP aangehad, maar die was net te groot helaas.....
Nou, zaterdag les 8 dus... jullie horen het nog wel. Nee eindexamendatum nog (lang) niet gepland... maar het gaat wel goed! Doeiiiiii
 
Nou zeg mannen! Wel op blijven letten he? Het wordt een Suzuki GSX (of misschien SV), Honda CBR of Yamaha YZF of YSR, of een Kawasaki Ninja of zo\'n soort model in elk geval.
Mijn helm is zwart met blauw (heel druk) van Uvex. Mijn motorjack is een zwarte van Motoline. Heb ook een leuk damesmodel van MQP aangehad, maar die was net te groot helaas.....
Nou, zaterdag les 8 dus... jullie horen het nog wel. Nee eindexamendatum nog (lang) niet gepland... maar het gaat wel goed! Doeiiiiii
Maar hoeveel cc? Sportje is duidelijk, maar 400, 600, 900, 1000? Zal wel 600-je worden, niet? :)
Was dat leuke damesmodelletje van MQP niet te bestellen in je maat? Maar als je wat je nu hebt ook tof vindt... Hoe vind je zelf dat het gaat? Denk je dat je al genoeg opgestoken hebt om lekker relax een lesje te doen, zonder het gevoel te hebben dat je aan 20 dingen tegelijk moet denken? Denk dan toch maar langzamerhand aan het aanvragen v/h examen... In Nijmegen eo is er een wachttijd van ongeveer 3 maanden op dit moment... Is wel 12-13 lessen... Informeer eens wat je instructeur ervan zou vinden om het nu al aan te vragen... :)
 
Ik hoop dat ze een R6 koopt.
Dan sta jij jaloers te kwijlen !
Ik zie het al voor me....
Rev: \"Highlander, vriendin... Mag ik ook een rondje? pppppllllease???\"

Na het rondje:
\"Past zo\'n stoere zwarte vierhonderd toch niet beter bij je?\"

:P

Of Rev heeft er al eentje voordat Highlander het papiertje heeft... Geduld = minder aan het worden, verlangen groter & de bank verleidelijker, niet Rev? :)
 
Hoi! Nou, dat was les 8 vanmorgen! Heeeeerlijk. Niet meer denken aan 20 dingen tegelijk.. gewoon lekker rijden. Schakelen gaat nu automatisch. Hellingproef gedaan (ene keer fantastisch, andere keer slaatie af of blijft ie staan omdat ik koppeling te veel vasthou..) en korte bochtjes met gas en voetrem in zijn 1. Maar dan moet je je motor dus helemaal scheefhangen onder je... jemig die instructeur raakt de grond haast met zijn stuur! Maarre... met mijn dikke kont die motor opzij duwen, begint nu te lukken.... hahaha... Enne.. het wordt denk ik een 600 of 650
 
Ik zie het al voor me....
Rev: \"Highlander, vriendin... Mag ik ook een rondje? pppppllllease???\"

Na het rondje:
\"Past zo\'n stoere zwarte vierhonderd toch niet beter bij je?\"

:P

Of Rev heeft er al eentje voordat Highlander het papiertje heeft... Geduld = minder aan het worden, verlangen groter & de bank verleidelijker, niet Rev? :)
Ehhh, jullie beginnen me langzaamaan aardig te kennen geloof ik... :P
 
En Rev, wanneer ga je een R6 halen :?
Zal wel niet meer zo lang duren of wel :)
Hoi Daniel,

Als ik het kan betalen en dat duurt nog wel eventjes. \ '(
Vanaf eind Januari ben ik klaar met school en heb al werk, blijf daar dan fulltime werken dus verdien dan ook veel meer. Ik heb een auto van het werk, waarmee ik gratis kan rijden (op :r bijtelling na) dus dat kost me ook weinig. Blijft er dus geld over om voor R6 te sparen. Hij komt er zeker, ik hoop in de loop van volgend jaar. :)
 
Hmmmm.. mijn vraag wordt een drugssite... hihi...
Enne... mijn beste motormaatje leest wel, maar zet er nooit meer een antwoord op? SV?
Maar wel gezellig hoor mannen, dat gekletskous hierzo... en ik maar denken dat wij vrouwen zo\'n onzin kletsten... hihi... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan