meisjes en monsters

Ik heb een s-versie -- een rooie. Het is mijn eerste motor sinds 7 jaar. 7 jaar geen motor gereden, daarvoor had ik een xt500.
Uhhh, Superbikes? Sporty hoor.

o ja, sorry...reed jij niet toevallig bij de Overtoom vanmiddag/avond? Voor dat ik de Ducatie ontdekte wilde ik ook altijd en XT500, maar ja, ik had toch niet met m'n teentjes bij de grond kunnen komen.
Ik ga dus op een rooie S letten!
 
ik heb de mogelijkheid voor 2 zijkoffers !!! die zaten erbij toen ik hem kocht !! is ook geen oplossing..... maar een tanktas op zoooOOooo een Moooie tank is gewoon te zonde :X en zit dat dan nog een beetje :?
Nu kun je zo lekker op die tank hangen als je een beetje moe bent van het :]


}) kun je het niet bij iemand anders droppen op een bike ofzo het is toch maar een heel klein beetje wat wij meisjes meenemen op vakantie :+ nietwaar ;)
 
tanktas is perfect op die Dark hoor! ding is mooi zwart en op zo'n tas kan je JUIST heerlijk leunen op weg naar Frankrijk
blijft ook prima zitten
 
droppen kan niet, want (voorlopig) ga ik solo. Ik zit nu zo te twijfelen... Ik vind namelijk het kontje van mijn Dark zo mooi...dat lucht wat er tussen hangt. Maar je hebt gelijk over dat liggen op m'n tank. Misschien kan ik wel een proefrit maken met een tank tas, of lachen ze me weg daar-o?
 
@Domino: geloof me; op zo'n tanktas kan je prima leunen! ('kan wel een foto mailen van dat ding op m'n Duc als je wilt)
 
@Zambezi
Heel graag een foto...is altijd leuk. Maar, ik zeg er wel bij: ik ben een neetje klein (1.63) dus vraag ik me af of ik wel KAN leunen.
 
ik heb de mogelijkheid voor 2 zijkoffers !!! die zaten erbij toen ik hem kocht !! is ook geen oplossing.....
Volslagen absurd gezicht; 2 van die krentenbollen aan de kont. Maar goed, jij kreeg ze erbij.
@Domino: Luister nou maar gewoon naar Zambezi. Ennuh, wellicht kom ik dan een keer jengelen of ik je tasje eens lenen mag. En ja, ik rij dagelijks over de Overtoom - zonder tassie dan.
 
Appie, stond je dan niet naast me bij de stoplicht vandaag?
Als ik je ooit zo ver krijg om samen een ritje te maken hoef je mijn tassi niet te lenen, want dan proppen we alles in een, toch?
 
Nope, dan wasiketnie. Moet me anders opgevallen zijn.
Stukkie toeren, leuk. Misschien is het handig als je dan even een hotmail-accountje ofzo aanmaakt en dat zichtbaar laat -- anders wordt het wel erg off-topic. bovendien, Zambezi zou je toch de foto's van z'n tanktas mailen?
 
Zijn geen krentebollen maar in perfect matzwart gespoten !!! toch is een tanktas wel de meest makkelijke oplossing zeker op solo tour ivm breedte-bij file en smalle doorgangen!! en dat je hem (tanktas) snel eraf kan pakken en kan omhangen... dus ja jullie hebben gelijk een proefrit maken en niet meer terug brengen hahahaha Grapje :+
 
@sheeva: dat vind ik wel lief uitgesproken. :)
@zambezi & @appie: ik zal voor een hotmail-account zorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan