Melandri

Melandri is tof, ben al fan sinds de 250cc race van philip island 2002.Waar hij zn titel pakte :}
 
Ik hoop dat hij het Rossie nog heel moeilijk gaat maken dit jaar.

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij niet het nieuwste materiaal van honda krijgt, terwijl Gibernau dit wel heeft :? klopt dit?
 
Ik hoop dat hij het Rossie nog heel moeilijk gaat maken dit jaar.

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij niet het nieuwste materiaal van honda krijgt, terwijl Gibernau dit wel heeft :? klopt dit?
ja klopt. gibernau krijgt te gelijke tijd de nieuwe spullen als het repsol team.de rest krijgt het later

macio is idd een gave rijder met heeeleee mooie uitrem actie,s *D
 
Tsja, ze hebben Gibernau als eerste rijder, dus krijgt hij de nieuwste spullen. Jammer, want Marco doet t ook wel heel erg goed.
Sete is een goede rijder, maar laat zich te veel beinvloeden door zijn resultaten. Als hij een goede race rijdt is hij heel uitbundig, maar op Assen deed ie t niet echt goed, meteen box binnen rijden, box dicht en niet meer gezien! Jammer...
 
Melandri is tof. Zag hem zijn 1e 125cc race winnen in '98 op Assen door Sakata te verslaan in de laatste ronde, haalde hem in net voor onze neaus, stekkenwal meen ik. En die zelfde dag won Rossi z'n 1e 250cc race, was de mooiste TT voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan