Meld hier fouten in de motormodellen

Bananeman

Admin
Crew
Wanneer je op Motorshopper een motorfiets te koop aanbiedt of juist zoekt zie je dat we een vrijwel complete database van motormerken en motormodellen hebben. Per motormodel zijn specificaties zoals categorie (sport, toer etc.) en cilinderinhoud opgenomen.

Mocht je een fout tegenkomen in deze specificaties, zoals een motor die onder de verkeerde categorie is geplaatst laat dat dan hier even weten.

Uit ervaring weten we overigens dat er vaak discussie ontstaat over de categorie waar een motor in thuishoort, het is vaak niet eenduidig.

Clown683

MF veteraan
15 mei 2006
38.054
138
51
Driel
Mijn Bandit GSF400 staat als naked omschreven, maar het is toch echt een volledig gekuipte versie... Nu is dat geen ramp, maar dan wil ik dat aan kunnen geven bij bijzonderheden... ;)

Overigens zie ik nu bij de modellen een lijst in alfabetische volgorde. Zou mooi zijn als je die lijst kunt sorteren naar cilinderinhoud. Dus dat er 2 mogelijkheden van weergeven zijn...

Jessica33

Mollenmoeder
30 jun 2005
8.199
4
35
's-Hertogenbosch
Ik zie dat er bij de Yamaha Diversion gekozen kan worden uit:
XJ 600 Diversion
XJ 600 S Diversion
XJ 600 N Diversion

De eerste keuze lijkt me dan overbodig.

Laatst bewerkt:

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.657
1
In de categorie scooters mist de Aprilia Leonardo 150cc. De 125, 250 en 300 zijn er wel, maar de 150 dus niet :) Niet fout, maar voor de volledigheid wel aardig

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.741
65
www.bolski.nl
Bij de Yamaha's 600 staat wel de TT600 maar ik mis de TT600R, de TT600S en de Tt600RE. De Tt600 is een prehistorisch model, de andere zijn recente modellen.

Bananeman

Admin
Crew
De Honda VFR1200F ( ook de DCT) staan niet in de keuze lijst
Je hebt gelijk, die moeten we nog toevoegen. We lopen een beetje achter hiermee maar dit gaan we zsm doen. Ik zag dat je een recensie wilde schrijven; voorlopig kun je op Overig klikken en zodra we het model hebben toegevoegd koppelen wij je recensie daaraan. Je kunt het model wel gewoon vermelden in de titel van je recensie.

Overigens is Schademotor, 25kw e.d. Zaken die niet je motormodel bepalen, maar die iets zeggen over de motor waar je een recensie over schrijft. Zodra je op Overig klikt ga je naar stap 2 en dat is waar die vragen m.b.t. 25kw e.d. worden gesteld. Indien niet van toepassing gewoon niet aanvinken en naar de volgende stap gaan :)

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.398
12
de Suzuki GSX 750 E/ES/EF vind ik niet terug in de lijst -O-

toch al zo'n onder-gewaardeerd model ;(

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.398
12
de Suzuki GSX 750 E/ES/EF vind ik niet terug in de lijst -O-

toch al zo'n onder-gewaardeerd model ;(

Het voelt wel een beetje als zeuren, hier nog een aanvulling. Bij de scooters onbreekt de Piaggio Hexagon serie

87Rich

MF veteraan
17 aug 2008
6.199
0
Veluwe
Het voelt wel een beetje als zeuren, hier nog een aanvulling. Bij de scooters onbreekt de Piaggio Hexagon serie
Als dit zeuren is dan neem ik aan dat ze blij zijn met zeurende mensen :+

De "Suzuki SV650S" staat op Motorshopper onder de categorie 'naked'. Deze hoort volgens mij thuis onder 'sport-toer'.

Bananeman

Admin
Crew
ff mezelf quoten :$

Beetje later geworden, maar de recentie staat er nu in :)
Super! Mooi verhaal geworden, complimenten!

Nog steeds niet in de lijst de VFR1200F '(
Klopt en het duurt ook te lang vind ik zelf. We zijn momenteel bezig met een update van de motorendatabase en dan zal hij er bijstaan. We zullen er dan ook voor zorgen dat het juiste model aan je recensie wordt gekoppeld.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
4.729
1
30
Amsterdam
Uhh motor helemaal niet in de lijst waar valt dat onder?

De Kawasaki GPZ 1100 mist namelijk in de lijst. En dan bedoel ik het 95 t/m 98 model.

bluewolf

MF veteraan
22 feb 2004
3.904
1
34
Nijkerk
Ik kon de Honda FMX650 niet vinden in de categorieën.

Honda heeft hem uitgebracht als een supermotard om te concurreren met de DRZ400 en de KTM640. Op kenteken staat ie echter als allroad.
Maar ik zou hem denk ik toch in de supermotard categorie willen zien, zo heeft Honda hem bedoeld (ze hebben hem ook funmoto genoemd als fun en supermoto combi).
Kan iemand hem daar bij plaatsen svp? :)

Bananeman

Admin
Crew
Ik kon de Honda FMX650 niet vinden in de categorieën.

Honda heeft hem uitgebracht als een supermotard om te concurreren met de DRZ400 en de KTM640. Op kenteken staat ie echter als allroad.
Maar ik zou hem denk ik toch in de supermotard categorie willen zien, zo heeft Honda hem bedoeld (ze hebben hem ook funmoto genoemd als fun en supermoto combi).
Kan iemand hem daar bij plaatsen svp? :)
Ik ga er naar kijken!