Meld hier verkeersagressie-gevallen!!

markF

Die hard MF'er
22 okt 2005
335
0
Ik zal aftrappen : Haalde eergisteren 2 auto's in (wel aan de linkerkant ja) en toen ik naast de voorste reed gaf hij gas bij en stak z'n vingertje op. Dat is aardig. Dus ik gas bij en ervoor gaan rijden, hij probeerde mij vervolgens in te halen, lukte niet in verband met de drukte op de weg, dat vond hij niet erg leuk, dus toen maar groot licht aan en ik dus snel afgeslagen, daarna niet meer gezien... Is het verboden om auto's in te halen of trof ik gewoon iemand die eigenlijk zelf ook liever op de motor zou zitten??
 
dat was gewoon iemand die jaloers was dat jij wel durft te rijden in de winter en hij niet :+
 
...'k werd gister-vanavond onbeschoft hard ingehaald op de Utréchse-baan net voor malieveld,....dat wekt agressie op! B|

..'t waren raar uitziende figuren op witte motoren met rode en blauwe reflecterende stickers......,..'n soort van posers oid..

'T zal te maken hebben gehad met dat infobord bij Nootdorp-A12,...
...d'r stond zoiets op als:"Rij hart en hou afstand..." :?
als de rest nou'es voldoende rechts blijft meuken,...dan kun je iig voldoen aan het eerste deel,....het "hou afstand" zal wel te maken hebben met dat je degene achter je, dan ook daadwerkelijk vér achter je laat :9

8-)

...raak je iig wat van je agressie kwijt... *O* ,...
...daar zullen die rare mannekes dan wel veul last van hebben gehad.
 
reed 2 weken gelede uit mijn werk naar huis moest even wachten op een rood verkeerslicht toen dit op greon ging was ik eigenlijk een betje aan het suffen.
Dit keer heeft dit wel mijn leven gered, net toen ik weg wilde rijden kwam er nog zo'n grote :X vrachtwagen door rood zetten. Ik tuterde en kreeg gelijk een middelvinger van de chauffeur. Was echt instaat om er achter aan te rijden en die eikel even uit zijn cabine te sleuren.... heb het niet gedaan en ben gewoon rustig naar huis gereden. Het lijkt wel of de mensen in die koekblikken steeds meer kleuren blind worden en dat de rode kleur als een soort van rode lap op een stier werkt.
 
reed 2 weken gelede uit mijn werk naar huis moest even wachten op een rood verkeerslicht toen dit op greon ging was ik eigenlijk een betje aan het suffen.
Dit keer heeft dit wel mijn leven gered, net toen ik weg wilde rijden kwam er nog zo'n grote :X vrachtwagen door rood zetten. Ik tuterde en kreeg gelijk een middelvinger van de chauffeur. Was echt instaat om er achter aan te rijden en die eikel even uit zijn cabine te sleuren.... heb het niet gedaan en ben gewoon rustig naar huis gereden. Het lijkt wel of de mensen in die koekblikken steeds meer kleuren blind worden en dat de rode kleur als een soort van rode lap op een stier werkt.

Haha, inderdaad ja, maar goed dat je ff stond te suffen, anders had het heel anders af kunnen lopen.
 
Haha, inderdaad ja, maar goed dat je ff stond te suffen, anders had het heel anders af kunnen lopen.

het lijkt mij dat je toch wel ff een vluchtige blik werp om te kijken of andere weggebruikers niet stiekem door rijden (aldan niet door een falend verkeerslichten systeem)
 
Ook vaak genoeg meegemaakt op de motor. Ik zit me dan toch een partij te schelden en rare bewegingen te maken. (net als nicky hayden toen ie in de een na laatste GP van de baan werd geduwd door teamgenoot)
Ze horen het toch niet, maar dan ben ik wel mijn negatieve energie kwijt.

Gelukkig zijn er ook veel relaxte automobilisten die de motorrijder de tijd en ruimte geven om in te halen....hulde :} :}
 
het lijkt mij dat je toch wel ff een vluchtige blik werp om te kijken of andere weggebruikers niet stiekem door rijden (aldan niet door een falend verkeerslichten systeem)

Ja dat dacht ik ook altijd en zeker van mezelf :N

Hou er maar rekening mee dat je altijd door iets afgeleid kunt zijn.
Ik ben bij het optrekken bij een (groen) verkeerslicht in een koekblik gereden dat van links kwam en ook niet precies wist wat dat donkerrode lampje nou betekende. |(

Vandaag precies 10 weken geleden.
Gevolg: motor total loss, politie heeft dossier inmiddels overgedragen aan justitie dus gaat nog even duren (iets mis met rijbewijs veroorzaker) en nog steeds last van m'n gekneusde ribben. :(

Enige voordeel: nieuwe motor :Y
 
het lijkt mij dat je toch wel ff een vluchtige blik werp om te kijken of andere weggebruikers niet stiekem door rijden (aldan niet door een falend verkeerslichten systeem)

Heb meestal geen blik bij me om mee te werpen :+ _O-
 
Vooral over de negatiefe incidenten blijven zeuren.....daar word je leven vast een stuk aangenamer van. :N

Wees blij dat je zelf niet zo'n gefrustreerd mannetje bent die met z'n middelvinger loopt te zwaaien. Als jij boos word hebben ze toch bereikt wat ze willen? Je kunt ze beter recht in hun gezicht uitlachen.
 
Werd vanmorgen agressief :( (schrok er zelf een beetje van :N ), het verkeerslicht waar ik voor stond springt op groen. Kijk braaf naar rechts (andere verkeersrichting/stoplicht) Niemand rijd door rood -> dus ik trek lekker vlot op, zie ik uit me ooghoek een busje met een tyfusgang (wordt ik nu ook geschorst :X ) nog ff de bocht door racen waardoor ik een noodstop moest gaan oefenen in de regen (thv ranzijn randweg alkmaar) waar ook nog een wegwerkzaamheden zijn :( =vies wegdek.
Toen wou ik ff gaan meppen, heb het maar bij "een beschaafd" gebaar gehouden B|
 
Laatst bewerkt:
het lijkt mij dat je toch wel ff een vluchtige blik werp om te kijken of andere weggebruikers niet stiekem door rijden (aldan niet door een falend verkeerslichten systeem)

Een week of wat geleden bijna een aanvaring met een politie-busje dat zonder zwaailichten en zonder sirene door rood reed. Dus ook voor onze wethandhavers moet je uitkijken.

Ik ben helemaal ingesteld op dit soort achterlijk gedrag. Rij altijd in de spits in Rotterdam en hoe vaak ik ook moet stoppen (valt trouwens wel mee hoor) ik ben toch altijd eerder thuis. Laat ze gewoon denken dat ze winnen, ik weet beter. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan