meld kenteken+type auto undercover politie auto

Je kunt natuurlijk ook gewoon goed opletten en redelijk normaal rijgedrag vertonen.

Heb jij dan straks een A4-tje op je tank geplakt met alle auto's die voor jou "gevaar" opleveren? Zal wel lekker relaxed rijden :? om bij elke auto ff je A4-tje te moeten nalopen.

Totaal overbodige/onzinnige aktie naar mijn idee.

Maar ieder zo het zijne. Ik zet mijn 7de zintuig wel weer aan en dat werkt tot nu toe perfect. })


wat is je 6de zintuig dan :?


ik vind het geen slecht idee hoor. maar het werkt enkel heel lokaal. ik weet de auto's van in en rond mijn streek en gelukkig zijn het erg opvallende, nu dat heeft mij wel een paar keer al gered :Y maar buiten een straal van 50km ben je het helemaal zoek hoor, tenzij je echt nachtje gaat studeren, maar meestal onthou je het beter als het al te laat is B|

*edit; nu schiet mij je 6de te binnen, you see dead people right? ;)
 
Laatst bewerkt:
zoals het topic zegt meld hier het kenteken en het type auto en waar/ welke regio die undercover politie auto rijdt dit is dus wel een topic die af en toe een *KICKJE* moet hebben om te blijven bestaan en kan dus nuttig zijn als je een dag trip uitstippelt zodat je weet dat als je in een bepaalde regio rijdt op wat voor auto"s je moet letten tijdens je rit.
dus help elkaar! met deze topic. ;)
thanks namens mij en in de plaats Uithoorn(N-Holland) moet je op passen voor een donker groene Opel astra met een kenteken waar in ieder geval XX in voor komt als ik het hele kenteken heb meld ik dat hier.
Vasily

Kijk maar op de volgende site: Flitsservice.nl - flitsers, files, verkeersgerelateerd nieuws, boetes
Hierop staat een "volledige" lijst met kentekens per regio. *O* :] :}
Maar ook voor bezwaarformulieren bij overtredingen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon beetje netjes rijden, heb je nergens last van ;)
Mocht je dan toch een keer lekker doortrekken, heb je toch altijd je spiegeltjes om te kijken of er iets met je mee gaat... :W
 
Gewoon beetje netjes rijden, heb je nergens last van ;)
Mocht je dan toch een keer lekker doortrekken, heb je toch altijd je spiegeltjes om te kijken of er iets met je mee gaat... :W

Zo is het, alsof je 200 autotypes met bijbehorend kenteken kunt onthouden. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan