Meldingen markeren als gelezen

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
@Duderuud , we hebben allemaal rechtbovenin een belletje dat je aan kan klikken om je meldingen te bekijken, meldingen van reacties op Berichten, Benoemingen en likes, hetgeen bij mij tot een minimum beperkt is.

Als je op het belletje drukt opent een venster met deze meldingen, onderaan staan enkele knoppen waaronder "Markeer als gelezen" Dat gaat helemaal niet.
Op het belletje klikken markeeert alles als gelezen!!!!
Enerzijds handig als je wat meer meldingen krijgt, anderzijds verdwijnt er wel eens een benoeming in de vergetelheid.
Heb ik iets verkeerd ingesteld?




1611054132165.png
 
Op een pc/laptop kan je met de muis over een melding gaan, je krijgt dan een bolletje te zien waarmee je alleen die melding als gelezen kan markeren. "Markeer als gelezen" onderin het meldingen scherm zou alle ongelezen meldingen als gelezen moeten markeren.
 
Op een pc/laptop kan je met de muis over een melding gaan, je krijgt dan een bolletje te zien waarmee je alleen die melding als gelezen kan markeren. "Markeer als gelezen" onderin het meldingen scherm zou alle ongelezen meldingen als gelezen moeten markeren.
Als het zo "zou moeten werken" doet het dat dus niet, zodra je het belletje aanklikt is het weg. Het gaat over PC-Laptyop gebruik...

Ik zal er een paar van je liken O-) kijker dan even naar... Of je moet met een snijplankie zitten... dan houdt het op
 
Bij mij werkt het wel zo namelijk :)

Je kans eens proberen je cache te wissen of in te loggen in een privé venster om te zien of het dan hetzelfde werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan