Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraag eens in het Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60Heeft er toevallig iemand ervaring met deze powercommander.
Wat er nu op mijn Z750 zit is
-Carbon Akropvic
-K&N
-Talon 45 tandwiel achteraan
Nu vroeg ik mij af of je nog pk's zou bijkrijgen bij een Z750 met de memjet
grtz jim
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze powercommander.
Wat er nu op mijn Z750 zit is
-Carbon Akropvic
-K&N
-Talon 45 tandwiel achteraan
Nu vroeg ik mij af of je nog pk's zou bijkrijgen bij een Z750 met de memjet
grtz jim
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze powercommander.
Wat er nu op mijn Z750 zit is
-Carbon Akropvic
-K&N
-Talon 45 tandwiel achteraan
Nu vroeg ik mij af of je nog pk's zou bijkrijgen bij een Z750 met de memjet
grtz jim
De memjet is geen powercommander
Het is een module die;
Door de luchttemperatuursensor te misleiden, laat hij de ECU denken dat het kouder is dan effectief het geval is. Koudere lucht bevat meer zuurstof en dus spuit hij vanzelf meer benzine in, met een rijker mengsel en beter presterende motor tot gevolg
Hij misleid dus alleen waardoor zoals hier boven leest een rijker mengsel inspuit.
Nadeel is dat hij dit over het hele gebied doet dus ook waar hij evt. al rijk staat
Welke stand je dit ding moet zetten lijkt mij dan ook een gokkie
Er valt dus niets af te stellen.....
Zou maar even doorsparen voor een echte PC/Rapidbike en hem goed af laten stellen,
dan kan je gelijk zien of je wat gewonnen hebt.
Gaat in de regel meer dat hij beter op het gas reageert en niet te schraal/rijk staat
en daardoor evt. dips in de vermogenskromme er zo goed mogelijk uitgehaald worden
dan om de paar PK/NM winst.
Gaat het je echt om meer Pkaas, dan inruilen voor een 1000