memo: zondag 26 september 2004 SM Alphen a/d Rijn

full
 
ik heb de boel samengevat in een filmpje.
Maar aangezien mn server plat ligt (avatar zal het ook niet doen)...komt dat binnenkort wel.
Wist niet dat Paul van BonMotoren ook écht meereed...wel logisch trouwens....als je zelf een zaak hebt :}

zal dat filmpje binnekort uppen.
is 12MB...heb geprobeerd het een beetje leuk te monteren.
 
Man, wat gaat die van Drunen dwars zeg, niet normaal gewoon. Helemaal super om te zien!
Toch apart om te zien, Marcel van Drunen staat meer dwars dan normaal, terwijl Remy van Race juist heel strak rijdt.
En toch zijn ze alletwee (bijna) even snel.

Er stond trouwens een motor (ben even vergeten welke, datcht een CBR600) met een zelfgemaakt kenteken met mf-sticker, wie was dat?
 
heb maar 1 motor met een MF sticker gezien...en ik weet niet eens meer wat voor type het was :( had haast..
stond iig bij de rest O-)
 
Ik was er ook en heb me zeker vermaakt, wat kunnen die gasten rijden zeg!!
Het was mijn eerste SM wedstrijd die ik 'live' gezien heb, maar ik was echt onder de indruk!

Maarhe, heeft er nog iemand piccies?
 
Post hier nog ff een paar mooie plaatjes :P

Wat ik me afvroeg:
Bij de start van de tweede wedstrijd s'middags, stond op positie 1 een blauwe yamaha, startnummer 137. Bij het wegrijden van de startpositie gaf hij niet gewoon 1 dot gas, maar steeds aan-uit-aan-uit-aan-uit. Hij liep echt te jojoen met z'n gas. Hij was wel als eerste weg, maar wat heeft dat voor voordeel :?

Hij had trouwens ook dat snelstart systeem, Tech Headstart, geloof ik. Dat je je voorveren indrukt en vastklikt, zodat je voorveren niet hoeven uit te veren als je optrekt en dus sneller wegbent.
 
ik heb nog fotos...en mn filmpje is dus af...heb alleen geen upspace.
hmm..bedenk me net..dit was ook mn eerste live wedstrijd...denk ik...
 
ff het antwoordt op de vraag van dano kawa, die jonge op die yamaha met nummer 137 was ik, de reden dat die start zo ging was omdat dat mijn eerste wedstrijd was en ik daarvoor nog nooit gestart had, het idee om in alphen mee te rijde kwam pas 3 weken geleden van mijn trainer Remy van Rees, ik heb wel een paar keer getraind maar aan het starten had ik niet echt aandacht aan besteedt. dus daarom verliep dat niet helemaal vlekkeloos. Greetz #137
 
ff het antwoordt op de vraag van dano kawa, die jonge op die yamaha met nummer 137 was ik, de reden dat die start zo ging was omdat dat mijn eerste wedstrijd was en ik daarvoor nog nooit gestart had, het idee om in alphen mee te rijde kwam pas 3 weken geleden van mijn trainer Remy van Rees, ik heb wel een paar keer getraind maar aan het starten had ik niet echt aandacht aan besteedt. dus daarom verliep dat niet helemaal vlekkeloos. Greetz #137

Voor de eerste keer gestart?? :} Je lag uiteindelijk iets van een halve minuut voor op nr. 2!! De rest verliep wel vlekkeloos. Die wheely op het einde over de finish, prachtig man!! Aan je naam te zien cross je ook of niet?
 
He #137,
Ik heb je ook zien vlammen over het parcours, ging echt als een kogel :}
Jij was een van de weinige uit jou klasse die zo hard door het zand knalde :}
Dus die cross-ervaring kon ik goed zien.
Ik heb er in ieder geval van genoten :)
 
Als ik het goed zag, had je toch dat Headstart systeem of niet? Ik zag je je voorvork indrukken. Maar werkt dat nu echt? Zo ja, waarom hebben de rest van de rijders dit niet dan?
 
wha was jij dat :} ...geweldig...hoe jij voluit door dat zand ging..

langs die xr 650 die afgeslagen was en midden op het parcours stond....hup...erlangs... :+
 
jah dat headstart systeem werk echt, we gebruikten het eerst op de cross als er een harde ondergrond was en als je veel grip had, maar bij sm heb je alleen maar grip dus als je je motor met het headstart systeem iets lager kan houden heb je gelijk al een voordeel met de rest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan