memo: zondag 26 september 2004 SM Alphen a/d Rijn

jah een paar,
full
 
Jij ging inderdaad als een kogel zeg, wat had jij een megavoorsrong alletwee de races!

Je kan volgens mij zo in de ONK gaan rijden...
 
Dat was eigenlijk al de bedoeling, maar dat mocht niet. ik moest eigenlijk als eerst bij de nationalen mee rijden maar Remy heeft er voor gezorgd dat ik nog bij de euro-nationalen mee mocht doen en daar moest ik me dan 'bewijzen' om bij de volgende wedstrijd bij de ONK mee te rijden. #137
 
MX/SM, dat headstart systeem?? Je drukt je vering iets?? (hoeveel?) in, en de eerste keer als je remt en hij verder inveert schiet die los??

verder, hoe komt het zo dat Remy jouw traint, ben altijd nieuwsgierig hoe dat nu gaat.

Thanks.
 
Dat was eigenlijk al de bedoeling, maar dat mocht niet. ik moest eigenlijk als eerst bij de nationalen mee rijden maar Remy heeft er voor gezorgd dat ik nog bij de euro-nationalen mee mocht doen en daar moest ik me dan 'bewijzen' om bij de volgende wedstrijd bij de ONK mee te rijden. #137

Dat is dan toch wel aardig gelukt zo.... ;)
 
jah zo ongeveer. Remy traint mij en me broer al ongeveer 2 jaar maar altijd met de cross maar omdat ik nu sm ging proberen kon hij mij ook weer trainen met dat.
 
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt tijdens de wedstrijd.
Kijk maar even op KAS Fotografie. Onderin het menu zit een linkje naar de foto's van de Super Motard wedstrijd.
#137 heb ik er twee maal opstaan....en lekker dwars :)
 
ik ga mn filmpje online zetten.
Mn broer is er niet blij mee omdat het de hele bandbreedte verneukt, dus ik laat hem even staan, als iemand anders zo vriendelijk zou willen zijn het filmpje te mirorren (12mb) zou ik (en de anderen vast ook) daar heel blij mee zijn.

Geprobeerd het een beetje leuk te monteren, al had de muziek wat anders gemogen.

daar issie al:

Filmpje SM Alphen a/d Rijn (13Mb)
 
Terug
Bovenaan Onderaan