mengverhouding 250 supermoto

Dat jij je er niet druk om maakt vind ik ok , maar ik persoonlijk vind dat splinters niet in een blok horen ... oude of nieuwe olie maakt me niet uit ..... dat er slijpsel van de platen inzit is begrijpelijk,daarom ververs ik ook vaak mijn olie ...... maar splinters ,,nee,,
De splinters zijn van ijzer en deze komen niet zomaar in de olie drijven , ik vind het een teken dat er iets niet goed zit binnen , als een blok goed is opgebouwd en alles is ok , dan zal je geen splinters tegenkomen .....
 
Die hoeveelheid ijzer splinters vind ik ook niet normaal. Had je blok maar uit elkaar gehaald om alles na te checken, het blijft een ktm he ;)
 
blok gaat volgende maand volledig open ter controle.

nieuwe zuiger iig en hopen dat ik geen onaangename verrassingen tegenkom...
 
Heel verstandig .... zou er nu niet meer op gaan rijden als ik jou was , eerst weten wat er loos is anders word het misschien een nog veeeeel duurder grapie.
 
Wat jij wil ..... maar geloof me , als je met een blok aankomt wat op een hoop ligt denk dat je weinig voor elkaar krijgt.
Wij kopen regelmatig een nieuwe crosser in de krat en daar zit zelfs 0,0 garantie op.
Ze lullen echt wel zo dat het jou schuld is , verkeerder olie , niet gemengd bla bla bla .....
maargoed hoop voor jou dat het goedkomt.
mzzl john
 
Terug
Bovenaan Onderaan