Mening gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Wat vinden jullie van deze motor?

Kawasaki ZXR 750
Bouwjaar 1995
KM stand 25800

1.jpg
 
Rijdende uurstok.

Ik ou er, met dee kleurstelling, niet op geien willen worden.

Maak hem wart, dan he je er een leuke fiets aan.
 
:} :?

En de * ook niet nee.

Te laat idd, ie ook mijn profiel :+

Aangeboden: Degelijk toetsenbord
Prijs: € 2,50
Beschrijving: Ik heb nog een orgineel DELL toetsenbord over. Het is een degelijk toetstenbord en verkeerd in prima staat.

Deze is zelfs goed onderhouden, geen schade bord:

€ 5,00
Beschrijving: Keyboard Multimedia. Goed onderhouden, voor een weggeefprijsje kun je hem komen halen.
Snel handelen? Bel me maar: 06-22949094

 
Aangeboden: Degelijk toetsenbord
Prijs: € 2,50
Beschrijving: Ik heb nog een orgineel DELL toetsenbord over. Het is een degelijk toetstenbord en verkeerd in prima staat.

Als ik nog in Apeldoorn had gewoond, had ik hem direct opgehaald ;)
 
Aangeboden: Degelijk toetsenbord
Prijs: € 2,50
Beschrijving: Ik heb nog een orgineel DELL toetsenbord over. Het is een degelijk toetstenbord en verkeerd in prima staat.

Deze is zelfs goed onderhouden, geen schade bord:

€ 5,00
Beschrijving: Keyboard Multimedia. Goed onderhouden, voor een weggeefprijsje kun je hem komen halen.
Snel handelen? Bel me maar: 06-22949094


vast van een notarisvrouwtje geweest, of een oud dametje die er alleen de boodschappen online mee bestelde...
 
Sorry, ding ziet er echt niet uit... Lijkt wel een 80er jaren trainingspak vermomd als motorfiets ofzo.. :)

het kan wel op een 80er jaren trainingspak lijken, maar het is nog altijd beter dan rest wat je ziet, want de meeste motor hebben de zelfde kleuren en nu kun je zeggen ik heb een motor die opvalt en die niet iedereen heeft.
 
Daar heb je absoluut een puntje. Neemt niet weg dat ik dat ding van hierboven gewoon lelijk vindt. Dan heb ik toch echt liever een modelletje 13 in een dozijn, wat minder pijn aan m'n ogen doet.

Maar wat meer originaliteit in de paintjobs van motoren zou geen kwaad kunnen. Helaas is het overspuiten van je fiets een heeeeel erg duur geintje... :(

het kan wel op een 80er jaren trainingspak lijken, maar het is nog altijd beter dan rest wat je ziet, want de meeste motor hebben de zelfde kleuren en nu kun je zeggen ik heb een motor die opvalt en die niet iedereen heeft.
 
volgens mij loop je 10 jaar achter dit model komt uit 1990 en is een fiets die zeker niet onder doet aan de modellen erna.

Komt misschien door foto dat het niet zo mooi overkomt maar ik ben hard bezig om andere foto's op MF te krijgen alleen laat mijn computer me in de steek. ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan