Mening gevraagt..

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wat vinden jullie hier van :?

comparison.jpg


in vergelijking met

yam-r1-99-bikepics-02631.jpg


( origineel dus..)

Mooi of niet mooi ???
 
Wat vinden jullie hier van :?

plaatje

in vergelijking met

http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-02631.jpg (plaatje)

( origineel dus..)

Mooi of niet mooi ???

Er vallen me een aantal dingen op, de uitlaat, de achterlichten,de knipperlichten en de scherpte van de foto.......

In alle gevallen vind ik de bovenste foto vet veel mooier, in een woord, liever gezegd meerdere woorden, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Hoe hebben ze dat gedaan, play-doh (plamuur }) ) of speciale achterlichten kant en klaar kopen en erin lepelen?

_________________
System error, hit any user to continue



[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-05 22:34 ]
 

Gaaaaaffffff!!!!!!!!!!! Het maakt um net ff agressiever. Het doet de tekort komingen van de berijder verbergen en te niet })

Maar zonder dollen, SUPER GAAFFFFFFF!!!!!!!!!! :9~ :9~
 
Ik vind jouw eigen ovale demper toch wel een stukkie mooier dan dat ronde lompe geval. De rest echter is toch wel beterrrrrrrrrrr.
 
Kben er nog niet helemaal uit wat het precies kost, maar je moet zo rond de 750 gulden rekenen. Ennuh het ging idd niet om de scherpte van de foto of de uitlaat, maar alleen over die achterkant.... De uitlaat is een ander verhaal :P Zie ook hier ergens op het forum....
 

Neeejohh, het vervang kontje is veel gaver :9~
Als je een fiets een klein beetje kan persoonlijken doe het dan!
Gewoon in je eigen ogen wat mooiere dingen er aan hangen.
Mooie dingen zijn genoeg te koop, jammer dat het zo sterves duur is |(

 
zoiets heet een bodemplaat.. })
mijne koste 350,= gespoten in kleur van de motor.

Maakt wel je fiets af...en wordt inderdaad een stukje persoonlijker :9~
 
zoiets heet een bodemplaat.. })
mijne koste 350,= gespoten in kleur van de motor.

Maakt wel je fiets af...en wordt inderdaad een stukje persoonlijker :9~

Ik ben het er helemaal mee eens, mijn huidige fiets krijgt dat soort aanpassingen niet meer, maar de fiets die ik (ooit) ga kopen zal wel dat soort op-plussers krijgen, jummie........

750 piek, opzich vind ik het wel meevallen, issie dan dusdanig dattie eronder gehangen kan worden, of moet je dan nog spuiten etc.? ( |( )
 
Vind persoonlijk de aangepaste mooier, maar ik ben meer een neuzen man, een aangepaste neus kan pas echt de aanblik van een motor persoonlijker maken.
 
okay, zeg dan maar hoe ik mijn R1tje volgens jou moet aanpassen... Leef je uit :P
 
Ik weet niet of je een alarm en slot onder je buddy hebt maar je raakt bij de meeste bodem platen wel veel ruimet kwijt je lichten gaan een stuk naar achteren.

 
//www.raul.nl]www.raul.nl[/url]:
Ik weet niet of je een alarm en slot onder je buddy hebt maar je raakt bij de meeste bodem platen wel veel ruimet kwijt je lichten gaan een stuk naar achteren.

Wel een alarm, geen slot. ( maar zo groot is het alarm niet....) Ennuh ik weet nog niet of ik het uberhaupt ga doen.... Ik ga voorlopig alleen proberen die "schnappon"uitlaat te regelen en verder... Die eenzijdige achterwiel ophanging vind ik erg gaaf ( maar ook erg duur.)
 
okay, zeg dan maar hoe ik mijn R1tje volgens jou moet aanpassen... Leef je uit :P

Allereerst je zou haar/hem eens kunnen behandelen als een echte R1 en niet een invalidewagentje. })
Dus oefenen met wheelies/stoppies/kneedownertjes/highsliders .......... :)

Het ziet er idd wel strak uit dat andere kontje, maar als ik jou was zou ik eerst gaan voor die nieuwe uitlaat, want die is echt :9~

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-07 10:47 ]
 
Allereerst je zou haar/hem eens kunnen behandelen als een echte R1 en niet een invalidewagentje.
Dus oefenen met wheelies/stoppies/kneedownertjes/highsliders ..........

Shave my legs and call me grandmother..... dat is geen praat, dat zijn harde woorden. Kop op Hell, dat laat je toch niet op je zitten. Knie aan de grond! })
 
okay, zeg dan maar hoe ik mijn R1tje volgens jou moet aanpassen... Leef je uit :P
Nieuwe neus (agressiever)
seat-pipes
buddy->singleseat
andere kont(zoals voorgesteld
[edit]
en ff overspuiten
[/edit]
_________________
Honda MTX 49cc 0-100 in... yeah, right

[ Dit Bericht is bewerkt door: happy op 2001-06-07 15:55 ]
 
Op 2001-06-07 10:37, schreef HELLdesker:
okay, zeg dan maar hoe ik mijn R1tje volgens jou moet aanpassen... Leef je uit :P
Nieuwe neus (agressiever)
seat-pipes
buddy->singleseat
andere kont(zoals voorgesteld

De nieuwe neus vind ik helemaal niet mooi. Daarom heb ik ook het oude model gekocht en niet het nieuwe.
Seatpipes is voor Ducati en niet voor een R1... ( absoluut NIET mooi.)
Kheb een single seat ( zie foto.)
Andere kont .... daarover vraag ik nu net je mening....

Een andere uitlaat... Die komt er ( hopelijk.)
 
De nieuwe neus vind ik helemaal niet mooi. Daarom heb ik ook het oude model gekocht en niet het nieuwe.
Seatpipes is voor Ducati en niet voor een R1... ( absoluut NIET mooi.)
Kheb een single seat ( zie foto.)
Andere kont .... daarover vraag ik nu net je mening....

Een andere uitlaat... Die komt er ( hopelijk.)
Bedoelde niet de standaard R1 neus...
Er moet toch een neus te vinden zijn waarvan je bang wordt als je hem in je spiegel ziet?

(wat bij mij meespeelt is dat ik van aggressief ogende fietsen hou en racers te glad vindt)
 
Op blablabla, shreef the Saint.
Shave my legs and call me grandmother..... dat is geen praat, dat zijn harde woorden. Kop op Hell, dat laat je toch niet op je zitten. Knie aan de grond!
&
Op 2001-06-07 15:31, schreef duderuud:
Inderdaad Helldesker, GIVE 'EM HELL!! }) })

Jullie snappen wel dat ik deze uitspraken alleen maar deed, omdat ik 100% weet dat ik zondag niet meega. :)

_________________
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-07 16:20 ]
 
Och die HELLdesker..... da's ook maar een mietje... Rijdt nu al zeker 6 weken rond op die R1 en heeft al zeker 1000 km gereden..... EN nog heeft ie geen wheelie gemaakt ( geen bewuste, wel oepsjes.) en niet de knie aan de grond gehad..... Sjeez wat een kneus... |(
 
De nieuwe neus vind ik helemaal niet mooi. Daarom heb ik ook het oude model gekocht en niet het nieuwe.
Seatpipes is voor Ducati en niet voor een R1... ( absoluut NIET mooi.)
Kheb een single seat ( zie foto.)
Andere kont .... daarover vraag ik nu net je mening....

Een andere uitlaat... Die komt er ( hopelijk.)
Bedoelde niet de standaard R1 neus...
Er moet toch een neus te vinden zijn waarvan je bang wordt als je hem in je spiegel ziet?

(wat bij mij meespeelt is dat ik van aggressief ogende fietsen hou en racers te glad vindt)

Zoals ??? Wat voor neus bedoel je dan :? Geef eens een voorbeeld.... Ennuh OVERSPUITEN :? in welke kleur dan :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan